+3 scherpquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Verander die TT dan gewoon
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit:
En weer open. Dames en heren, de huidige topic titel was een hint om wat minder ONZ-achtig te gaan posten. Blijkbaar is "subtiel" voor sommige mensen te ingewikkeld. Vandaar dat ik het nu maar even wat duidelijker breng. Ik heb geen zin om dit topic steeds te moeten opschonen.
Een gesprek is prima, niet serieus zijn ook. De SC verbaggeren echter niet. Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar afgelopen weken zijn er mensen weggebleven. Die wil ik hier graag weer terug zien. Als ik ze niet binnenkort terug zie dan gaat de SC alsnog op slot, maar dan definitief.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef Lynx666 het volgende:
Na al een tijd beraad te hebben gepleegd omtrend te FOT slowchat hebben wij besloten deze per direct op slot te doen. Dit omdat de slowchats in omvang en frequentie toenemen, en leidt tegenwoordig ook tot meer dan regelmatig tot dubbeltopics. We zijn van mening dat het sluiten van de slowchat de rest van FOT wat meer uit het slop moet trekken, naast dat de slowchat an sich niets aan het forum toevoegt. De slowchat blijft dus gesloten.
We hopen op jullie begrip
Lynx666 & Subhuman
Dankquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
welterusten moder8or
Ik denk dat ik weer es Photoshop ga opstarten ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ronald. Nog (foto)plannen dit weekend?
kunnen we niet een keer een photoshop meet organiseren?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer es Photoshop ga opstarten ja.
Lijkt me een prima idee, maar ik zie daar wel wat praktische bezwaren. Het versjouwen en aansluiten van al die PCs bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer een photoshop meet organiseren?
ik geloof dat er maar een paar mensen echt met photoshop overweg kunnen
en er een hoop zijn die het graag willen leren
Re, die url onderin je sig doet het niet helemaalquote:
met een laptop zou dat prima gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, maar ik zie daar wel wat praktische bezwaren. Het versjouwen en aansluiten van al die PCs bijvoorbeeld
server resetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Re, die url onderin je sig doet het niet helemaal
Dat snapte ik alquote:
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat snapte ik alMaar dit staat ook weer zo lullig, dus ik dacht je even te waarschuwen
Of de bedoeling was gewoon duidelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een prutsers zegRonaldV ruimt een keer op en gelijk reageert er bijna niemand meer
![]()
sorry Ronald, moest ff
Het was je bedoeling de SC volledig te killen dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of de bedoeling was gewoon duidelijk.
* Pietsie * kort door de bocht...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was je bedoeling de SC volledig te killen dusGroot gelijk
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:
Kunnen we eindelijk weer gaan fotograferen [afbeelding]
Is jouw MSN dood of zo? Ik zie je nooit meer!quote:
Daar schijn ik goed in te zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Pietsie * kort door de bocht...
U bent van de schoonmaakploeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:35 schreef -Marjo- het volgende:
*kijkt om een hoekje...
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de schoonmaak al achter de rug was...
toedels?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.
Yahoo?
Leeg je wel even de asbakken nog?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er staan nog wat vieze glazen achter de bar... komt morgen wel.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit:
En weer open. Dames en heren, de huidige topic titel was een hint om wat minder ONZ-achtig te gaan posten. Blijkbaar is "subtiel" voor sommige mensen te ingewikkeld. Vandaar dat ik het nu maar even wat duidelijker breng. Ik heb geen zin om dit topic steeds te moeten opschonen.
Een gesprek is prima, niet serieus zijn ook. De SC verbaggeren echter niet. Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar afgelopen weken zijn er mensen weggebleven. Die wil ik hier graag weer terug zien. Als ik ze niet binnenkort terug zie dan gaat de SC alsnog op slot, maar dan definitief.
Met dank aan blackbullyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef Lynx666 het volgende:
Na al een tijd beraad te hebben gepleegd omtrend te FOT slowchat hebben wij besloten deze per direct op slot te doen. Dit omdat de slowchats in omvang en frequentie toenemen, en leidt tegenwoordig ook tot meer dan regelmatig tot dubbeltopics. We zijn van mening dat het sluiten van de slowchat de rest van FOT wat meer uit het slop moet trekken, naast dat de slowchat an sich niets aan het forum toevoegt. De slowchat blijft dus gesloten.
We hopen op jullie begrip
Lynx666 & Subhuman
Maar waar doel je dan precies op?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:07 schreef RonaldV het volgende:
Voor de ochtendploeg: lees even terug in het topic. Als dat te tijdrovend wordt staat hier de samenvatting:
[..]
[..]
Met dank aan blackbully
Morgen Re.quote:
neuhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Morgen Re.
Je link werkt nog niet?
Host je hem zelf? Sterkte ermee iigquote:
nee niet zelf. daar wordt voor gezorgdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Host je hem zelf? Sterkte ermee iig![]()
Heujquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
Ik vind echt dat jij jezelf onderschat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:43 schreef Esto het volgende:
Hij komt morgen pas als het goed is
Ik ga vandaag de bagger foto's van m'n 'site' afhalen en beetje fotosoepen
Jawel! Die vind ik ook mooi (heb nooit gezegd dat ik die niet mooi vindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij jezelf onderschat.![]()
Die bloem bijvoorbeeld, en die High Key foto van jezelf, ben je daar niet trots op?![]()
En ik heb nog niet eens een fotosite,
Mischien binnekort een van HCCnet, ofzo.
Moeten wij nu raden welk bedrijf dat is?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef Jelleee het volgende:
Oja, ff over domeinen!
Even aan iedereen:![]()
ik ben naar HCCdagen geweest, en daar stond een mand ergens bij het pc-pimp-hoekje, dan moest je raden hoeveel koelers erin zaten/zitten, ik had het geraden, en raadde 57, maar het was 52.. maar toch kreeg ik een mail dat ik een webhosting-pakket heb gewonnen, dus ook een .nl domein.
Maar heeft iemand dit ook gekregen en ervaring met dat bedrijf?
Mijn vader heeft namelijk ook zo'n mail met webhostingpakket gewonnen terwijl hij 75 gokte ofzo..
Is het beetje vertrouwelijk?
Lees de kleine regeltjes, ga je automatisch na een bepaalde tijd betalen en hoeveel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef Jelleee het volgende:
Oja, ff over domeinen!
Even aan iedereen:![]()
ik ben naar HCCdagen geweest, en daar stond een mand ergens bij het pc-pimp-hoekje, dan moest je raden hoeveel koelers erin zaten/zitten, ik had het geraden, en raadde 57, maar het was 52.. maar toch kreeg ik een mail dat ik een webhosting-pakket heb gewonnen, dus ook een .nl domein.
Maar heeft iemand dit ook gekregen en ervaring met dat bedrijf?
Mijn vader heeft namelijk ook zo'n mail met webhostingpakket gewonnen terwijl hij 75 gokte ofzo..
Is het beetje vertrouwelijk?
strakjes, eerst deze foto's ff laten "bezinken"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:05 schreef fraubitch het volgende:
shark: ik mis de foto's van janou. Je vroeg aan mij voor de foto's van Janou te plaatsen niet van mij
Hup! Foto's!
jij ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
forum doet een beetje vreemd
ow ok, zo vreemd dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef donnahvh het volgende:
[..]
omdat je dit in feedback beter had kunnen posten
dan zit je hier goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ok, zo vreemd dus
ik zit door mijn voorraad foto's heen
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog speelt even wannabee-mod
FOT feedback topic
Ik geloof het ook iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Sommigen snappen het niet of willen het niet snappen...
Morgen een meisjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hai:W
hey trouwens doe jij ook mensen fotograferen of alleen landschap?
Nee..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...ik was geloof ik een goeie topic-killer![]()
![]()
Wat een ontzettend flauw filmpjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Nee..Ik vermaak me nu al een half uur met dit filmpje.
Tuurlijk welquote:Ik moet ook nog maar eens iemand voor een portret vragen, shoot kan je het amper noemen.![]()
[..]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een ontzettend flauw filmpje
[..]
Tuurlijk welGewoon een vriendin of vriend vragen, desnoods iets van een cool scenario bedenken en gaan met die banaan
Foto's worden gemaakt door de fotograaf. Niet door de apparatuur. Laat je dus vooral daardoor niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:05 schreef Jelleee het volgende:
k bedoel qua apperaatuur apparaatuur hierzo
Naja, het gaat de goede kant uit.
Wat je kan doen is een 400ISO rolletje in je camera stoppen en dan je verkenningsrondje gaan doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
*grmbl grmbl*
Regen, regen en nog eens regen.
Dus ben niet wezen fotograferen. Hoop dat het morgen beter is. Anders ga ik maar gewoon zonder camera op pad voor een goede locatie.
Coolquote:En verder heb ik erg veel ideeën gekregen om zelf mooie foto's te maken. Ga er wat spullen voor bestellen... gaat helemaal goed komen...
* PdeHoog speelt nog maar eens voor wannabee-modquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier is het gelukkig nog droog, maar vrees dat het niet meer zo lang droog blijft.
kleintje hoe is t met je paard verdergegaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
*grmbl grmbl*
Regen, regen en nog eens regen.
Dus ben niet wezen fotograferen. Hoop dat het morgen beter is. Anders ga ik maar gewoon zonder camera op pad voor een goede locatie.
En verder heb ik erg veel ideeën gekregen om zelf mooie foto's te maken. Ga er wat spullen voor bestellen... gaat helemaal goed komen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef donnahvh het volgende:
PdeHoog sorry niets met foto's te maken maar wilde t ff weten![]()
heb je jezelf nu al ergens aangemeld saar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben te klein om een echt model te zijn
daarom speel ik voor jullie model
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef donnahvh het volgende:
[..]
heb je jezelf nu al ergens aangemeld saar?
ahh ja zoiets bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik sta wel op het lijstje voor de mei-meet
om heel eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk best eng
over het algemeen worden zulke foto's niet geplaatst.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh ja zoiets bedoelde ik
en is ook best eng ...staan daar allemaal met camera's![]()
whehe nee hoor is haske leuk allemaal als je maar niet bijvoorbeeld ff lekker uit je neus gaat zitten vreten want "ze"staan op scherp![]()
nee das prive chantagemateriaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
over het algemeen worden zulke foto's niet geplaatst.
meestal alleen de charmante foto's
Hey, ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
T'is wel rustig hier....
Groeten uit het zuiden des lands
lolquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:53 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh ja zoiets bedoelde ik
en is ook best eng ...staan daar allemaal met camera's![]()
whehe nee hoor is haske leuk allemaal als je maar niet bijvoorbeeld ff lekker uit je neus gaat zitten vreten want "ze"staan op scherp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |