Feliquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef Toeps het volgende:
Zooo, ik heb ook het wiel uitgevonden vandaag: Ik heb een fotoboek!
Wow wat een super mooie meidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klein zijn sluit het maken van mooie foto's niet uit. Ik heb ook een keer een shoot gedaan met een vriendin van me, die was ook niet echt groot. Maar dat zie je aan de foto's niet af.
Ps. linkje: http://www.echnadarr.net/framesgen.asp?mp=11&action=viewGallery&GalleryID=36
ik was inspiratie aan het opdoenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dit was de directeur dus aan het doen terwijl vdlubbe en ik al het werk deden?
Kan dat niet? Grrr, dat fotoboek heeft kuren, accepteert ie mijn foto's eindelijk, zijn mijn instellingen weer niet goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli
Als we nou ook nog zouden kunnen reageren, dan zou het feest compleet zijn
even drukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey Re waarom ben je niet op MSN?
Een moment van rust is nooit ergquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
*stilte*
sssssstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een moment van rust is nooit erg
ja wat ben je aan het maken?quote:
Nee heb het nog niet verteld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja wat ben je aan het maken?
(geen zin om alle slowchat topics door te spitten om er achter te komen of je dat al verteld hebt)
Ik was al levend hoor, ik ben alleen op zoek naar modellen die on line zijn in mijn MSN lijstjequote:
ik BEN toch al onlinequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was al levend hoor, ik ben alleen op zoek naar modellen die on line zijn in mijn MSN lijstje
Stop following me, lady!quote:
Zitten de vrouwen een keer achter je aan... is t nog niet goedquote:
het zijn altijd de verkeerde vrouwen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef Chanty het volgende:
Zitten de vrouwen een keer achter je aan... is t nog niet goed
yupquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:40 schreef lostminds het volgende:
1 SC maar vandaag?
awww walievquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup
we misten je al en zaten daarom te rouwen in plaats van de SC vol te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |