dat shirt is echt huilliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
uitshirt van Frankrijk
[afbeelding]
tevens tvp
Het is goed dat dit shirt geen vleeskleur heeft, anders lijkt het straks echt dat Zidane met een BH het veld op komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
uitshirt van Frankrijk
[afbeelding]
tevens tvp
huidkleur.. vleeskleur ook mooi!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is goed dat dit shirt geen vleeskleur heeft, anders lijkt het straks echt dat Zidane met een BH het veld op komt.![]()
Inderdaad. Vind het er ook niet uit zien.quote:
Dit echt dramatisch van Puma zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef pekel het volgende:
Je zal maar het uitshirt van Tunesie, Tsjechie, Senegal en Zwitserland willen hebben. Hoef je er maar 1 te kopen..
We merken het maandag want dan worden ze gepresenteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:01 schreef Trancelocator het volgende:
Die van Nederland lijkt nog wel in de conceptfase te zitten, en dan nog is het nog weinig concept. Dan zijn die van Puma opeens een stuk beter. Ik hoop dat het een grap is.![]()
Ik hoop stiekem op iets anders dan nike, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
We merken het maandag want dan worden ze gepresenteerd
Als je het over lelijk hebt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Een kraag is zo lelijk.
Ik haal er denk ik 1 van Engeland met Rooney 9 achterop.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Tomhoog het volgende:
Morgen worden de shirts bekend gemaakt toch?
retro heeft er niks mee te maken, het shirt van nederland moet gewoon helemaal oranje zijn altijd, met de bond en merk shirt in zwart of witquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf hopen dat het geen retro is.
Zijn net hocky shirts
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je het over lelijk hebt...
Ik ben wel benieuwd maandag...
http://www.oranje11.nl/wk-2006/oranje-shirtquote:Oranje shirt
De retro look
Het Nederlands elftal zal tijdens het WK 2006 in Duitsland shirts dragen met een prachtige retro look. Het 'thuisshirt' is oranje, met een ouderwets kraagje. Het logo van de KNVB zal op een schild staan, waarmee de ouderwetse leeuw uit de jaren vijftig bijna weer in ere hersteld zal zijn.
Bij het oranje shirt zal een witte broek en blauwe kousen gedragen worden, weer een verwijzing naar de eerste decennia van het Nederlands elftal, toen nog in 'oranje-blanje-blue' werd gespeeld.
Het 'uittenue' van oranje is een verwijzing naar de allereerste interlands die het Nederlands elftal heeft gespeeld. Het shirt is wit met een rood-wit-blauwe sjerp, de broek is zwart en de kousen zijn zwart met een blauwe bies.
Op de onderstaande foto's die stiekem zijn gemaakt op een presentatie van kledingsponsor Nike, kun je alvast zien hoe Oranje dit WK de wereld hoopt te veroveren.
Italiaanse homozooi ...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Tomhoog het volgende:
Roma shirts van diadorra moet het op het EK zijn![]()
Wel dan Nederlands natuurlijk maar zo'n stijl![]()
Zeg maar, maanden.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef jna het volgende:
Goed werk van het Fok! forum, al weken van te voren bekend hier![]()
mwah, 1 januari zag ik ze hier voor het eerst volgens mij. We houden het op een flink aantal weken of een ruime maandquote:
ik denk dat dat door de stof die gebruikt wordt wel mee valt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef NJ het volgende:
Het shirt van Oranje ziet er goed uit. Ik hoop alleen niet dat het teveel op een polo gaat lijken.
Zal wel weer 65 euro kostenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Het ziet er gewoon goedkoop uit.
16.30uurquote:Op maandag 13 februari 2006 09:58 schreef NickNEC het volgende:
wanneer worden de shirts officieel gepresenteerd?
Of met shirts van Cruijff Sportsquote:Op maandag 13 februari 2006 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als ze dan met Puma shirts zouden komen aanzetten
Op vi.nl staat een advertentie van Nike dat het nieuwe shirt word onthuld..dus hou maar op met dromen.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als ze dan met Puma shirts zouden komen aanzetten
Ik had mijn shirt destijds gekocht bij Helderman voor 70 euro en een dag later had aktiesport em voor 50.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
haha staan hier boven
trouwens hopelijk zo actie als bij ek met aktie sport
bij winst van wk dat je je geld terug krijgt
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Dure grap
Zo'n shirts krijg je ook voor 5 piek bij de wibra of hema.
Dat nog wel lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]de kwaliteit van de voetbalshirts is wel iets beter
Wie wil jij er dan op hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen bedrukking
de naam bijvoorbeeld en/of rugnummerquote:
Kun je net zo goed bij de wibra een oranje shirt kopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen bedrukking
Mijn droom wat doe jequote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op vi.nl staat een advertentie van Nike dat het nieuwe shirt word onthuld..dus hou maar op met dromen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef tha_dark het volgende:
Is het ook op tv te zien die presentatie?
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar vind ik mijn abbonr?
Wibra shirt kopen en de logo's erop plakken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef TimoBasso het volgende:
Het gaat wel moeilijk worden om "Nep Shirts"te gaan onderscheiden van de echte vrees ik.. vooral de thuis shirts.
Ik vind ze mooi!quote:
idd, zoiets dacht ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt net alsof dat nummer erop is gepaint
Volgens mij staat het op dat papiertje waar ook je adres opstaatquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Summerteeth het volgende:
Maar waar vind ik m'n abonneenummer nou?
Vind ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zouden van het uit shirt eigenlijk het thuisshirt moeten maken !
Vind ik door rood , wit , blauw meer een Nederlands shirt.
yeah same herequote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wibra shirt kopen en de logo's erop plakken.
Stof zal wel iets anders zijn.
Wesley verzuipt erin.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef jna het volgende:
Die broek is wel erg groot hoor.
ik vind het echt oerlelijk, vooral die trainingsjacks .quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Er komt dus wel een wit vlak over de Nederlandse vlag bij het 'borstnummer' zo te zien, maar ze blijven mooi
Ook mooie trainingsjacks erbij trouwens.
die zijn echt veel te groot.. nu nog zo bruine handgenaaide bal.quote:
quote:Naam: Holland thuisshirt
Merk: Nike
Uitlevering vanaf 31 maart 2006
Kleur: Oranje
Prijs: ¤ 69,95
Eerst ons een beetje lekker makenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef DeRCT14 het volgende:
Volgens Fanshop.nl wordt het shirt pas vanaf 31 maart verkocht:
[..]
Zou jij toch leuk moeten vinden met zo'n nicknamequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beter dan van die hotpants uit de jaren '80
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zou jij toch leuk moeten vinden met zo'n nickname![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Ixnay het volgende:
Wel vreemd dat het thuisshirt een kraag heeft en het uitshirt niet.
Het uitshirt is wel mooi trouwens, niet zo retro gelukkig.
quote:
quote:In het Olympiastadion van Berlijn stelde Nike de nieuwe truitjes voor van acht landen die deelnemen aan het WK voetbal. De bekendste spelers mochten die presenteren: (vlnr) Bresciano van Australië, Beasley van de Verenigde Staten, Park van Zuid-Korea, Van Nistelrooy van Nederland, Adriano van Brazilië, Figo van Portugal, Prso van Kroatië en Borgetti van Mexico.
vrtnieuws
Lijken net rokjes. Maar ik had van Studio Sport begrepen dat ook Sylvie Meis wat ideetjes had geopperd (alleen daar wist Rafael dan weer niks van geloof ik). Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Wees blij. Ben geen flikker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Valt me nu ook opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
Maatje te klein?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
nu maar wachten op het NL-keepersshirt !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef DeTolk het volgende:
Keepersshirtjes zijn ook eentonig
Bestaat dat gezeik nou nog steeds ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu maar wachten op het NL-keepersshirt !
staan waarschijnlijk niet op de foto omdat zowel Timmer als vd Sar een contract hebben bij Adidas !
kijk maar naar alle bovenstaande foto's (keepers en spelers) zijn allemaal spelers met Nike contracten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef DeTolk het volgende:
Bestaat dat gezeik nou nog steeds ?
Stelletje kleuters die kledinggiganten
Ik zulke broeken kun je ook wel zat een drol kwijtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Staat volgens mij in zijn broek te schijten
yup, uit is voor 2006-2008, thuis 2005-2007quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Thuis blijft gewoon hetzelfde of niet?
van Engeland dan hé
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vandaag wordt het nieuwe thuisshirt van Italië gepresenteerd.
Dat van Italië vond ik daarentegen wel heel mooi. Wat je op de foto niet ziet zijn de gouden opdrukken, waardoor het tenue bijna elitair wordt en onoverwinnelijkheid uitstraalt.quote:
Te groot logo en broeken waren ook niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:33 schreef DeTolk het volgende:
vond het tenue van Oranje wat tegenvallen
De Nederlandse vlag was ooit oranje wit blauw, vandaag het oranje shirt, witte broek en blauwe kousen. En daarnaast vinden ze het Seolto tenue zo mooi bij de KNVB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom eigenlijk de blauwe sokken, was dat vroeger ook zo?
Dat blauwe uit-tenue zag er destijds echt niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De combiantie Oranje Blauw is echt mooi..
Oranje had ook in de jaren '90 (Ik denk rond 97) Oranje Blauwe shirts ( ik weet niet meer precies) die waren ook mooi. Misschien iemand foto's ?
Heb trouwens het Italie uitshirt aangeschaft.. was niet echt veel meer te koop. Bij sport sportief en sport2000.
Groter krijg ik hem nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De combiantie Oranje Blauw is echt mooi..
Oranje had ook in de jaren '90 (Ik denk rond 97) Oranje Blauwe shirts ( ik weet niet meer precies) die waren ook mooi. Misschien iemand foto's ?
wow, dat shirt van italie is lelijk en daarbij komt nog dat de kledingsponsor wel heel nadrukkelijk aanwezig is, vind ik sowieso heel lelijk, dat puma-logo lijkt wel belangrijker dan de tri-colorquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vond zowel het shirt als de complete outfit van Oranje zwaar tegenvallen. Op de een of andere manier staat het gewoon truttig.
[..]
Dat van Italië vond ik daarentegen wel heel mooi. Wat je op de foto niet ziet zijn de gouden opdrukken, waardoor het tenue bijna elitair wordt en onoverwinnelijkheid uitstraalt.
Dat moderne KNVB-logo is echt godsgruwelijk lelijk. Opvallend ook dat de tong van de leeuw verdacht veel wegheeft van de Nike-swooshquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het Sjhirt van NL toch een beetje tegenvallen
Misschien is dit ook wel gaaf om aan te schaffen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Liever Kappa.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
NL moet ook eens Puma nemen.. shirts zijn velen malen mooier.
Waar heb je die besteld dan voor zo weinig?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:23 schreef Tomhoog het volgende:
en ik heb het thuisshirt van England hier aan!!!
Hij is net aangekomen uit Engeland
12pond voor de official![]()
was eerst 40.
het was een gift nog liever![]()
liev![]()
Was ergens een aanbieding op een bepaalde datum.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld dan voor zo weinig?
juist wel vetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:51 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Het keepersshirt thuis van Italië, man, ik heb zelden een lelijker shirt gezienDat goud met wit, bluh...
Mijn stiefzus woont in Engeland en ze was hier op bezoek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Was ergens een aanbieding op een bepaalde datum.
Toch?Ik heb het niet echt goed onthouden waar het was enzo aangezien ik toch geen shirtje van Engeland wou.
importeer dr een zooi en verpats ze dan hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Mijn stiefzus woont in Engeland en ze was hier op bezoek.
IK vroeg of ze wilde kijken voor een engelsshirt en dat deed ze. van 40 naar 12 pond kon ze niet laten liggen en nu heeft ze er zelf ook nog één. Op de zelfde dag heeft ze hem nog opgestuurd![]()
k mailde toen hoe ik het geld moest overmaken, maar dat hoefde niet![]()
Geen idee waar ze hem heeft gehaald![]()
Voortaan vraag ik dan of zij de shirts ergens voor me kan halen.
Het versturen van zo'n shirt is 1,80 pond, dat is ook wel te overzien.
http://www.debuitenspelers.nl/quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de site waar je die shirtjes van Hugo Borst kan kopen?
Geen slecht ideequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
importeer dr een zooi en verpats ze dan hier.
aan ons
Plaatje?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:09 schreef DeTolk het volgende:
ik had die shirtjes van Borst en Verkamman bijna gekocht vanochtend, in zo'n geschenkdoos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |