mwah, 1 januari zag ik ze hier voor het eerst volgens mij. We houden het op een flink aantal weken of een ruime maandquote:
ik denk dat dat door de stof die gebruikt wordt wel mee valt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef NJ het volgende:
Het shirt van Oranje ziet er goed uit. Ik hoop alleen niet dat het teveel op een polo gaat lijken.
Zal wel weer 65 euro kostenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Het ziet er gewoon goedkoop uit.
16.30uurquote:Op maandag 13 februari 2006 09:58 schreef NickNEC het volgende:
wanneer worden de shirts officieel gepresenteerd?
Of met shirts van Cruijff Sportsquote:Op maandag 13 februari 2006 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als ze dan met Puma shirts zouden komen aanzetten
Op vi.nl staat een advertentie van Nike dat het nieuwe shirt word onthuld..dus hou maar op met dromen.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als ze dan met Puma shirts zouden komen aanzetten
Ik had mijn shirt destijds gekocht bij Helderman voor 70 euro en een dag later had aktiesport em voor 50.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
haha staan hier boven
trouwens hopelijk zo actie als bij ek met aktie sport
bij winst van wk dat je je geld terug krijgt
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Dure grap
Zo'n shirts krijg je ook voor 5 piek bij de wibra of hema.
Dat nog wel lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]de kwaliteit van de voetbalshirts is wel iets beter
Wie wil jij er dan op hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen bedrukking
de naam bijvoorbeeld en/of rugnummerquote:
Kun je net zo goed bij de wibra een oranje shirt kopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan heb je nog geen bedrukking
Mijn droom wat doe jequote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op vi.nl staat een advertentie van Nike dat het nieuwe shirt word onthuld..dus hou maar op met dromen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef tha_dark het volgende:
Is het ook op tv te zien die presentatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |