Was ergens een aanbieding op een bepaalde datum.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld dan voor zo weinig?
juist wel vetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:51 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Het keepersshirt thuis van Italië, man, ik heb zelden een lelijker shirt gezienDat goud met wit, bluh...
Mijn stiefzus woont in Engeland en ze was hier op bezoek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Was ergens een aanbieding op een bepaalde datum.
Toch?Ik heb het niet echt goed onthouden waar het was enzo aangezien ik toch geen shirtje van Engeland wou.
importeer dr een zooi en verpats ze dan hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Mijn stiefzus woont in Engeland en ze was hier op bezoek.
IK vroeg of ze wilde kijken voor een engelsshirt en dat deed ze. van 40 naar 12 pond kon ze niet laten liggen en nu heeft ze er zelf ook nog één. Op de zelfde dag heeft ze hem nog opgestuurd![]()
k mailde toen hoe ik het geld moest overmaken, maar dat hoefde niet![]()
Geen idee waar ze hem heeft gehaald![]()
Voortaan vraag ik dan of zij de shirts ergens voor me kan halen.
Het versturen van zo'n shirt is 1,80 pond, dat is ook wel te overzien.
http://www.debuitenspelers.nl/quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de site waar je die shirtjes van Hugo Borst kan kopen?
Geen slecht ideequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
importeer dr een zooi en verpats ze dan hier.
aan ons
Plaatje?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:09 schreef DeTolk het volgende:
ik had die shirtjes van Borst en Verkamman bijna gekocht vanochtend, in zo'n geschenkdoos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |