Dat van Italië vond ik daarentegen wel heel mooi. Wat je op de foto niet ziet zijn de gouden opdrukken, waardoor het tenue bijna elitair wordt en onoverwinnelijkheid uitstraalt.quote:
Te groot logo en broeken waren ook niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:33 schreef DeTolk het volgende:
vond het tenue van Oranje wat tegenvallen
De Nederlandse vlag was ooit oranje wit blauw, vandaag het oranje shirt, witte broek en blauwe kousen. En daarnaast vinden ze het Seolto tenue zo mooi bij de KNVB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom eigenlijk de blauwe sokken, was dat vroeger ook zo?
Dat blauwe uit-tenue zag er destijds echt niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De combiantie Oranje Blauw is echt mooi..
Oranje had ook in de jaren '90 (Ik denk rond 97) Oranje Blauwe shirts ( ik weet niet meer precies) die waren ook mooi. Misschien iemand foto's ?
Heb trouwens het Italie uitshirt aangeschaft.. was niet echt veel meer te koop. Bij sport sportief en sport2000.
Groter krijg ik hem nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De combiantie Oranje Blauw is echt mooi..
Oranje had ook in de jaren '90 (Ik denk rond 97) Oranje Blauwe shirts ( ik weet niet meer precies) die waren ook mooi. Misschien iemand foto's ?
wow, dat shirt van italie is lelijk en daarbij komt nog dat de kledingsponsor wel heel nadrukkelijk aanwezig is, vind ik sowieso heel lelijk, dat puma-logo lijkt wel belangrijker dan de tri-colorquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vond zowel het shirt als de complete outfit van Oranje zwaar tegenvallen. Op de een of andere manier staat het gewoon truttig.
[..]
Dat van Italië vond ik daarentegen wel heel mooi. Wat je op de foto niet ziet zijn de gouden opdrukken, waardoor het tenue bijna elitair wordt en onoverwinnelijkheid uitstraalt.
Dat moderne KNVB-logo is echt godsgruwelijk lelijk. Opvallend ook dat de tong van de leeuw verdacht veel wegheeft van de Nike-swooshquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het Sjhirt van NL toch een beetje tegenvallen
Misschien is dit ook wel gaaf om aan te schaffen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Liever Kappa.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
NL moet ook eens Puma nemen.. shirts zijn velen malen mooier.
Waar heb je die besteld dan voor zo weinig?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:23 schreef Tomhoog het volgende:
en ik heb het thuisshirt van England hier aan!!!
Hij is net aangekomen uit Engeland
12pond voor de official![]()
was eerst 40.
het was een gift nog liever![]()
liev![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |