Wesley verzuipt erin.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef jna het volgende:
Die broek is wel erg groot hoor.
ik vind het echt oerlelijk, vooral die trainingsjacks .quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Er komt dus wel een wit vlak over de Nederlandse vlag bij het 'borstnummer' zo te zien, maar ze blijven mooi
Ook mooie trainingsjacks erbij trouwens.
die zijn echt veel te groot.. nu nog zo bruine handgenaaide bal.quote:
quote:Naam: Holland thuisshirt
Merk: Nike
Uitlevering vanaf 31 maart 2006
Kleur: Oranje
Prijs: ¤ 69,95
Eerst ons een beetje lekker makenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef DeRCT14 het volgende:
Volgens Fanshop.nl wordt het shirt pas vanaf 31 maart verkocht:
[..]
Zou jij toch leuk moeten vinden met zo'n nicknamequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beter dan van die hotpants uit de jaren '80
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zou jij toch leuk moeten vinden met zo'n nickname![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Ixnay het volgende:
Wel vreemd dat het thuisshirt een kraag heeft en het uitshirt niet.
Het uitshirt is wel mooi trouwens, niet zo retro gelukkig.
quote:
quote:In het Olympiastadion van Berlijn stelde Nike de nieuwe truitjes voor van acht landen die deelnemen aan het WK voetbal. De bekendste spelers mochten die presenteren: (vlnr) Bresciano van Australië, Beasley van de Verenigde Staten, Park van Zuid-Korea, Van Nistelrooy van Nederland, Adriano van Brazilië, Figo van Portugal, Prso van Kroatië en Borgetti van Mexico.
vrtnieuws
Lijken net rokjes. Maar ik had van Studio Sport begrepen dat ook Sylvie Meis wat ideetjes had geopperd (alleen daar wist Rafael dan weer niks van geloof ik). Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Wees blij. Ben geen flikker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Valt me nu ook opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
Maatje te klein?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |