quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Ixnay het volgende:
Wel vreemd dat het thuisshirt een kraag heeft en het uitshirt niet.
Het uitshirt is wel mooi trouwens, niet zo retro gelukkig.
quote:
quote:In het Olympiastadion van Berlijn stelde Nike de nieuwe truitjes voor van acht landen die deelnemen aan het WK voetbal. De bekendste spelers mochten die presenteren: (vlnr) Bresciano van Australië, Beasley van de Verenigde Staten, Park van Zuid-Korea, Van Nistelrooy van Nederland, Adriano van Brazilië, Figo van Portugal, Prso van Kroatië en Borgetti van Mexico.
vrtnieuws
Lijken net rokjes. Maar ik had van Studio Sport begrepen dat ook Sylvie Meis wat ideetjes had geopperd (alleen daar wist Rafael dan weer niks van geloof ik). Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Wees blij. Ben geen flikker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef jna het volgende:
KIjk nou, al die broeken zijn zo groot.
Valt me nu ook opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
Maatje te klein?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Ciscus het volgende:
prso staat er ongelukkig bij, het kroatië- shirt heeft nare mouwen, volgens mij
nu maar wachten op het NL-keepersshirt !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef DeTolk het volgende:
Keepersshirtjes zijn ook eentonig
Bestaat dat gezeik nou nog steeds ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu maar wachten op het NL-keepersshirt !
staan waarschijnlijk niet op de foto omdat zowel Timmer als vd Sar een contract hebben bij Adidas !
kijk maar naar alle bovenstaande foto's (keepers en spelers) zijn allemaal spelers met Nike contracten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef DeTolk het volgende:
Bestaat dat gezeik nou nog steeds ?
Stelletje kleuters die kledinggiganten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |