dat shirt is echt huilliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
uitshirt van Frankrijk
[afbeelding]
tevens tvp
Het is goed dat dit shirt geen vleeskleur heeft, anders lijkt het straks echt dat Zidane met een BH het veld op komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef sjimz het volgende:
uitshirt van Frankrijk
[afbeelding]
tevens tvp
huidkleur.. vleeskleur ook mooi!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is goed dat dit shirt geen vleeskleur heeft, anders lijkt het straks echt dat Zidane met een BH het veld op komt.![]()
Inderdaad. Vind het er ook niet uit zien.quote:
Dit echt dramatisch van Puma zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef pekel het volgende:
Je zal maar het uitshirt van Tunesie, Tsjechie, Senegal en Zwitserland willen hebben. Hoef je er maar 1 te kopen..
We merken het maandag want dan worden ze gepresenteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:01 schreef Trancelocator het volgende:
Die van Nederland lijkt nog wel in de conceptfase te zitten, en dan nog is het nog weinig concept. Dan zijn die van Puma opeens een stuk beter. Ik hoop dat het een grap is.![]()
Ik hoop stiekem op iets anders dan nike, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
We merken het maandag want dan worden ze gepresenteerd
Als je het over lelijk hebt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Een kraag is zo lelijk.
Ik haal er denk ik 1 van Engeland met Rooney 9 achterop.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Tomhoog het volgende:
Morgen worden de shirts bekend gemaakt toch?
retro heeft er niks mee te maken, het shirt van nederland moet gewoon helemaal oranje zijn altijd, met de bond en merk shirt in zwart of witquote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf hopen dat het geen retro is.
Zijn net hocky shirts
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je het over lelijk hebt...
Ik ben wel benieuwd maandag...
http://www.oranje11.nl/wk-2006/oranje-shirtquote:Oranje shirt
De retro look
Het Nederlands elftal zal tijdens het WK 2006 in Duitsland shirts dragen met een prachtige retro look. Het 'thuisshirt' is oranje, met een ouderwets kraagje. Het logo van de KNVB zal op een schild staan, waarmee de ouderwetse leeuw uit de jaren vijftig bijna weer in ere hersteld zal zijn.
Bij het oranje shirt zal een witte broek en blauwe kousen gedragen worden, weer een verwijzing naar de eerste decennia van het Nederlands elftal, toen nog in 'oranje-blanje-blue' werd gespeeld.
Het 'uittenue' van oranje is een verwijzing naar de allereerste interlands die het Nederlands elftal heeft gespeeld. Het shirt is wit met een rood-wit-blauwe sjerp, de broek is zwart en de kousen zijn zwart met een blauwe bies.
Op de onderstaande foto's die stiekem zijn gemaakt op een presentatie van kledingsponsor Nike, kun je alvast zien hoe Oranje dit WK de wereld hoopt te veroveren.
Italiaanse homozooi ...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Tomhoog het volgende:
Roma shirts van diadorra moet het op het EK zijn![]()
Wel dan Nederlands natuurlijk maar zo'n stijl![]()
Zeg maar, maanden.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef jna het volgende:
Goed werk van het Fok! forum, al weken van te voren bekend hier![]()
mwah, 1 januari zag ik ze hier voor het eerst volgens mij. We houden het op een flink aantal weken of een ruime maandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |