Owquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Pareltje alles goed met je zwaai de hele, avond hoor alleen niks van je komt, misschien door de drukte![]()
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ships iets gemist ik heb alla Melke geen zin om terug te lezen (*lees: geen zin of puf azangezien aangeschoten)_
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef Sjet het volgende:
CUALL!!!!
Theo zit John af te kraken.........![]()
[afbeelding]
Hai pareltjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owsorry lieverd, maar ik was ook eventjes weg want had even bezoek
en ben er ook niet helemaal bij soms![]()
Dansen en zuipenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
john werkt zich rot , wat doet de rest??
omdat hij zogenaamd een stand wil maken! Beetje zich afzetten tegen de man die Henk Gaykrant doet verbleken! sukkel die jones!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestand![]()
Wilt hij zelf,hij had geen zin om mee te dansenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef devilseye het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat hij zogenaamd een stand wil maken! Beetje zich afzetten tegen de man die Henk Gaykrant doet verbleken! sukkel die jones!
Theo denkt aan de crew en jones niet, jones boos....jones is een grote baby!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
John legt Ferry uit waarom die pissed is. Theo blafte hem tot 2 keer toe zo af dat John het zat was. Ook het incident dat John bezig was voor de gasten te bakken en Theo riep:"John een opdracht maak een schaal klaar voor het personeel", waarop John dus NEE zei. Eerst de gasten dan wij.
Vandaar dat John boos is.
O jee weer de verkeerdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
John legt Ferry uit waarom die pissed is. Theo blafte hem tot 2 keer toe zo af dat John het zat was. Ook het incident dat John bezig was voor de gasten te bakken en Theo riep:"John een opdracht maak een schaal klaar voor het personeel", waarop John dus NEE zei. Eerst de gasten dan wij.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
John schijnt ook behoorlijk pissig te zijn. Hij stond met Ferry te praten en ik hoorde hem kwaad zeggen..... "eerst blanken en dan wij".... en daarna zijn middelvinger opsteken.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef newsman het volgende:
Theo:"Dames en Heren nu komt het klapstuk van de avond, kom allemaal mee naar buiten, we gaan Viola lanceren".
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je post iig begrijpelijker dan Lovebear in die toestand![]()
Hopen dat hij straks van kwaadheid ook Viool gaat afkraken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef frizti het volgende:
Het personeel moest werken ipv feesten in de ogen van John.
Ene terecht.........John isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef MissJ. het volgende:
Komon Cuall, jones is boos omdat Theo eten wilde voor hem en de crew.....quote:
zie edit: ik dacht dat hij blanken zei, maar volgens miss.J zei hij gasten..... ik vertrouw maar even op haar verwoording, maar John was wel goed pissig. Dat middelvingertje ging wel op bij die opmerking in de skihut-zaalquote:
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Theo denkt aan de crew en jones niet, jones boos....jones is een grote baby!
Theo vroeg het omdat Ferri bijna flauw viel van de honger.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
John schijnt ook behoorlijk pissig te zijn. Hij stond met Ferry te praten en ik hoorde hem kwaad zeggen..... "eerst blanken gasten en dan wij".... en daarna zijn middelvinger opsteken.![]()
Hoi Supermom ... fijn dat je een leuke avond hebt gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'swas super
Zou Theo op Fok hebben gelezen en weten hoe wij over Viola denken? Hij geeft ineens wel heel veel sneren naar haar toe. Terwijl die haar eerst nog manager maakte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef newsman het volgende:
Theo:"Dames en Heren nu komt het klapstuk van de avond, kom allemaal mee naar buiten, we gaan Viola lanceren".
Ik denk dat hij dacht dat Viool weer eten wou.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.
Ik had ook pissig gereageerd.
John zei gewoon:"Nee Theo, dan pakt "het personeel"dat maar lekker zelf".
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?quote:
Als een piero'tje Sjetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
Ik vind wel dat Bonnie er een beetje als een karikatuur uit begint te zien......![]()
[afbeelding]
Dat moet wel een berenfeest geweest zijn !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb en super abomd gehad mt oud collega's nieuwe collegás was super gezellie met een duper bnad!|!! en leuke collega'swas super
Doeg!quote:
Ja, ze moet die lippen niet zo raar stiftenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
Ik vind wel dat Bonnie er een beetje als een karikatuur uit begint te zien......![]()
[afbeelding]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Theo vroeg het omdat Ferri bijna flauw viel van de honger.
En ook nog voor ForeverCaps;quote:
Jones weigere eten te maken voor zijn huisgenoten en stak zijn middelvinger uit, jones schijt op de mensen in het huis...echt een lul die jones!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee zo ging het niet. Er was een afspraak dat het personeel pas later zou eten en op het moment dat John net bezig was voor de gasten kwam Theo er even tussendoor schreeuwen dat John een schaal moest klaarmaken voor het personeel. Hij zei het echt alsof John een ingehuurde sloof was.
Ik had ook pissig gereageerd.
John zei gewoon:"Nee Theo, dan pakt "het personeel"dat maar lekker zelf".
Hij kijkt zeker de streams, heeft hij al meerdere keren gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou Theo op Fok hebben gelezen en weten hoe wij over Viola denken? Hij geeft ineens wel heel veel sneren naar haar toe. Terwijl die haar eerst nog manager maakte.
Theo en Ferri hadden tussendoor al een paar steaks opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?
vaag!
Aha... op die manier... dank je Sjetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ook nog voor ForeverCaps;
Viool was Theo ontzettend veel veren in zijn reet aan het steken [ze is per slot van rekening van de styling he] En dat ze in al die weken nog niet zo'n leuke avond hadden gehad, etc.
Zei Theo dat er eentje was die het daar niet mee eens is....... roept Viool eerst ook nog 'oh ik zeker?'![]()
![]()
Nee dus. John. En daarover ging Theo een beetje te keer, en dat het hem geen fuck kon schelen.
Ik had ergens ook weer het idee dat hij weer over iemand uit de groep aan het stoken ging![]()
Ik was het er ook niet mee eens hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.
Je gelooft maar wat je wil geloven. Ik zag het en John had gelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jones weigere eten te maken voor zijn huisgenoten en stak zijn middelvinger uit, jones schijt op de mensen in het huis...echt een lul die jones!
bsoluutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet wel een berenfeest geweest zijn !![]()
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus Theo wil dat John eten maakt voor zichzelf en de crew en John wil dat niet en dus is john ok?
vaag!
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgen.........wel goed lezen Bommie
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ook nog voor ForeverCaps;
Viool was Theo ontzettend veel veren in zijn reet aan het steken [ze is per slot van rekening van de styling he] En dat ze in al die weken nog niet zo'n leuke avond hadden gehad, etc.
Zei Theo dat er eentje was die het daar niet mee eens is....... roept Viool eerst ook nog 'oh ik zeker?'![]()
![]()
Nee dus. John. En daarover ging Theo een beetje te keer, en dat het hem geen fuck kon schelen.
Ik had ergens ook weer het idee dat hij weer over iemand uit de groep aan het stoken ging![]()
Neem een borrel ga je misschien het begrijpen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Theo mag een hoop geregeld hebben vanavond, en veel binnengehaald hebben
maar het blijft een arrogante zak![]()
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Theo mag een hoop geregeld hebben vanavond, en veel binnengehaald hebben
maar het blijft een arrogante zak![]()
meneer de happyhousemongool doet wel ff een kinderachtige inzamelingen van voorgangers verbleken. Er zijn strax veel kinderen die echt profijt zullen hebben van HBB!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool![]()
Ik heb het allemaal begin van de avond niet gezien, maar ik zie het inderdaad zo gebeuren wat jij beschrijft .... en laat me 1 keer raden, Viool heeft zich natuurlijk weer behoorlijk lopen drukken vanavond. (subjectieve ingeving naar aanleiding van haar gedrag de hele HBB tot nu toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En Ferry kan zelf zijn handjes niet gebruiken? John was al pissed dat er een aantal geen poot veroerde en dan als hij al druk is nog even een opdracht krijgen die niet afgesproken was.
Nou ik lees dat het leuk is geweest en je het er lekker van hebt genomenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
ik drink doordeweeks liever niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Neem een borrel ga je misschien het begrijpen.
ferri polioquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gezegt wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
als de baas zegt doe eerst ff zorgen voor het personeel en jezelf...wat ben je dan voor arrogante lul om je middelvinger op te steken en de rijke gasten extra te geven ? Jones ziet zeker geld die hondelul ?
Hej je was er nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
Zit ik gatverdamme WEER in het verkeerde topic te posten![]()
![]()
Oh jakkie... wat sneuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:41 schreef Yolande het volgende:
Sjet scanner is kapot, morgen even nieuwe kopen
Deze keer viel het iedereen ook op dat ze zich drukte. Theo was pissig erom net als de rest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal begin van de avond niet gezien, maar ik zie het inderdaad zo gebeuren wat jij beschrijft .... en laat me 1 keer raden, Viool heeft zich natuurlijk weer behoorlijk lopen drukken vanavond. (subjectieve ingeving naar aanleiding van haar gedrag de hele HBB tot nu toe)
ordnung must sein dacht Theo? whehahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gezegt wordt
Ach ... hier is het vast gezelligerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef kissa het volgende:
Zit ik gatverdamme WEER in het verkeerde topic te posten![]()
![]()
vanmiddag zag ik ook nog ff op de streams dat Theo zei tegen John....... dan ga jij als neger in een indianenpak voor de linedans, waarop John zei..... ja met een fles whisky en dan spuug ik alle blanken zo in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereen![]()
John is okJohn is ok
![]()
Slaap lekker MissJquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben er niet tot morgen.
Weltrusten en sterkte met de SV.![]()
Slaap lekker Missquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik lees dat het leuk is geweest en je het er lekker van hebt genomen![]()
![]()
![]()
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
Ik hoop, dat Theo mijn sig is een keer leest, als hij dan toch op fok is, dan weet hij ook dat ik Viola ook heel hoog heb zitten
Ja dat is ook zo, en toch vind ik het een lieve vrouw, maar net zoals Cuall al zei, ze moet die lippen niet zo raar stiftenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
't ziet er wel een klein beetje zieligs uit...![]()
Niet op reageren schatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
John wil eerst voor de gasten zorgen.........wel goed lezen Bommie
Tussen John en Theo was een miscommunicatie in mijn ogen, dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga John en Theo niet afvallen! En ik vind dat ze beiden genoeg doen en als ze het niet eens zijn met elkaar prima, maar die kutviool hoeft de hele zooi niet op te stoken!
En ik ben er zeker van dat John dat ook nog wel -op zijn manier- duidelijk zal maken. John is OK.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is ok, omdat ie zich niet laat afblaffen door de eerste de beste van de straat geplukte happyhousemongool en zich altijd de pleuris werkt voor iedereen![]()
John is okJohn is ok
![]()
ze mochten geen eten pakken.quote:
truste en tot overmorgen. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
Waar bemoeit Theo zich meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwen![]()
![]()
Ze doet niet anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga John en Theo niet afvallen! En ik vind dat ze beiden genoeg doen en als ze het niet eens zijn met elkaar prima, maar die kutviool hoeft de hele zooi niet op te stoken!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb haar ook hoog zitten..... boven op de kerktoren en dan naar beneden duwen![]()
![]()
Doei MissJ. dan ga ik je morgen missenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet op reageren schathij zit je uit te lokken
![]()
Je bedoeld dat hij altijd een pispaal nodig heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Gert het volgende:
Theo heeft een vijand in zijn nabije omgeving nodig, ik ken dat soort types wel.
Slaap lekker superMOM en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
John is okJohn is ok
![]()
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?quote:
Bye bye SuperMomquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
dag lieve schatt4en moet naar bed morgen weer wekrn grrrrlees morgen wel weer bij niet te snel gaan he
En jij ook zie ik... Hoi APKquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Ja hallo vraag Koos Alberts ff.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Mabelle het volgende:
Boom Boom Balango ..... dans met mij de Tango![]()
Wie ben jij? zeker zo'n newbie die 1 keer in de week post en zichzelkf een regular noemt?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himselfquote:
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Theo is de baas deze week schat, begrijp je het concept niet ?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet op reageren schathij zit je uit te lokken
![]()
truste mom.... en wel de wekker horen hèquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himself![]()
Ik vind 'r echt een topperquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en toch vind ik het een lieve vrouw, maar net zoals Cuall al zei, ze moet die lippen niet zo raar stiftengeen gezicht.
Nou ja .... in ieder geval iedere week weer andersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Niemand begrijpt het concept, want dat is er niet meer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde club, we zaten in de anti-Viola-club en de pro-John-club
Ik heb er al een gevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh jakkie... wat sneuHoop dat je een goeie vind
![]()
En ik zie een eventuele bijlage wel verschijnen![]()
Owquote:
Slingerd alvast zijn eigen jukebox aan.quote:
Wel gelijk patent op aangevraagd toch zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb er al een uitgevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopste![]()
. Komt helemaal goed, foto's heb ik al uitgezocht.
![]()
![]()
Ja idd, maar ze doet het iig helemaal verkeerd, en wat jij al zegt misschien krijgt ze nog eens de gouden tipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind 'r echt een topper![]()
Ik hoop dat iemand haar een keer kan helpen met opmaak tips. Al weet ik niet of ze dat nog wil aannemen....... vaak is dit een kwestie van 'zo doe ik het al jaren'......
Yepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Is dat typisch alla skihut? Geen nummer uitdraaien? Ze allemaal door elkaar heen vlechten?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Is dat typisch alla skihut? Geen nummer uitdraaien? Ze allemaal door elkaar heen vlechten?![]()
Even mijn vriendje gedag zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
Kijk eens wie zich tussen de Josti's waagt. Mr APK himself![]()
Jep... dat is skihut stijlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
Ja dat is nog eens keihard werken! Daar kan Viool nog een voorbeeld aannemenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:55 schreef demins het volgende:
Ik heb wel bewondering voor die Dansmariekes! Steeds een lach... Klanten ontwijken... Gezellig doen... Vakvrouwen hoor!!!![]()
![]()
![]()
Ja, na een minuut of twee hooguit zakt de aandachtscurve naar beneden en dan moet er weer een ander plaatje op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach zolang het maar niet opa's laatste nummertje is![]()
vriendjequote:
Topperdetop!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb er al een gevonden, prijs vergeleken en dicht bij huis was de goedkoopste![]()
. Komt helemaal goed, foto's heb ik al uitgezocht.
![]()
![]()
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel gelijk patent op aangevraagd toch zeker
Stiekem onder Gert zijn account aan het posten, Peter?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"![]()
Ja ... het geluid ging er gelijk af toen ze het over een ergenis ging hebben.quote:
Het rellen was begin deze week al... nu zijn het weer vriedjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ha Viool, die cuall is een nog walgelijker gedrocht dan jij, wist je dat?"![]()
Ja.... ze heeft hem vanavond zitten mailen [zoals wij al verwachtenquote:
Dat was een stuk te horen zelfs...quote:
Tuig, tuig. Ben helemaal geen tuigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuig je was net eerder ik heb het al gecorrigeerd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
Dus Viool, heeft Peter al 3 keer gebeld, 5 keer gemaild en 10 keer gefaxt ??
we hopen op rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Ik heb voor het eerst de streams aan in een week of drie, gaan ze nu rellen of gaan ze naar bed
dan zal het wel slapen worden.quote:
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Euhm .... ja, dat is wel de score van vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef newsman het volgende:
Dus Viool, heeft Peter al 3 keer gebeld, 5 keer gemaild en 10 keer gefaxt ??
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:quote:
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was een stuk te horen zelfs...
Ze moest een ergenis van d;r af schrijven enzo..
Whahahaha je bent nog scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gut... ik leg nu net de combi..... 'Peter en de Wolf'![]()
![]()
Precies... niet werken maar wel klagenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou MissHobje, nu weet ik waarom Viola Josti, het kantoor moet bewaken![]()
hee Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
HULDEquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan maar ff voor MissJ het gesprek hier noteren:
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
behoort die Coronel ook tot de vriendengroep van Theo? of is dat er ene van Ferri zijn kant
Hai Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Geweldig telefoon/stream verslagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hallo Peter. Ik wil je even zeggen dat ik me vanavond goed vermaakt heb. Dokter Theo heeft ons een afleidingsavond gegeven. Ik had hem niet zo goed verstaan, dus dacht dat hij VERleidingsavond bedoelde. Ik heb me de tieten bijna uit mijn jurk lopen schudden om de aanwezige mannen aan de haak te slaan. Bijna was het gelukt bij een man die al wat langere tijd drankjes bij de bar had gehaald. Helaas kreeg ik weer last van mijn ademhaling, die ging namelijk opeens wel 10 keer zo snel als wanneer ik bij jou thuis ben. Ik heb even nagedacht of ik je bellen zou, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik je toch moet vertellen dat het denk ik beter is dat ik nog een poosje in deze kliniek blijf. Misschien dat door verlenging van de periode van opsluiting mijn libido nog hoger wordt, zodat we bij thuiskomst kunnen kijken of we onze relatie wat kunnen opkrikken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was ook heel gezellig... hoi Bartoliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
ziet er wel gezellig uit op die caps
Wat heerlijk voor je dat je mag uitslapenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel opschieten, want ik moet om 10 uur al weer op!
Als dat zo is dan leg ik ff snel extra shag klaar en pak ik nog een bacootjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het feest is afgelopen en alle gasten weg zijn gaan ze vergaderen. Als ze gaan vergaderen, begint het rellen al vrij snel![]()
Zal wel bij Theo horen, ze racen allebei.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt watquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou.... noem dat maar scherp............ had ik toch al wel 2 weken eerder op moeten komen![]()
![]()
Bartoli wil je ook wel zo ontvangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom? had je iemand anders verwacht
![]()
Nachtploeg is back in da house... dan krijg je datquote:
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:05 schreef Bartoli het volgende:nacht
nee dat hoeft nu ook weer nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Bartoli wil je ook wel zo ontvangen![]()
![]()
![]()
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb Frank eigenlijk de hele avond niet gezien ...
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
correctie..geldgeilgroepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef frizti het volgende:
[..]
De broertjes Coronel behoort inderdaad tot de vriendengroep van Theo.
en nog een, en nog een.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gulzige, ik pak altijd maar 1 zo'n koek tegelijk![]()
Ja .. daar heb je ook weer een punt inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie je die eigelijk normaal wel dan, afgezien van de Hollandse avond die hij mag organiseren?
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef DanielleNaomi het volgende:
@snaptnix, in hutje 27 heb ik lekkere koeken liggen van eieren , maar hij wil ze niet wat doe ik fout![]()
ff offtopic sorry hihi
Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
Ik moet echt mijn haar gaan blonderenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik ook , maar die pakt ie niet of ik kan niet zo lekker bakken natuurlijk![]()
En dan kom je echt nooit meer verderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Jezus, jullie reageren op berichten die twee posts er boven staan.![]()
Ergo: Jullie lezen niet maar reageren op het eerste dat je ziet!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was er nog helemaal niet opgekomen... en dat zegt wat
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
eierkoek ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Welnee joh.... jij moet hoognodig in trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Je hebt een kloon in Tanja-topicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over mijn vriendje en jij reageerde.
ja ik heb mail jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je mail? Of plaats je vragen even elders, is wat makkelijker![]()
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
En ik hoop je laatste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ha! Mijn post was de eerste die je zag!![]()
Oeh, effe checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een kloon in Tanja-topic
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef Mabelle het volgende:
Is dat normaal dat hondenmensen hun hond imiteren wanneer ze het er over hebben![]()
![]()
Hey Stereotomyquote:
Die zou ik dan maar overslaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
en in hutje 26 ligt Viola op je te wachten![]()
ja maar.... maar..... die vond ik vroeger zo lekker als we naar mijn oma in Rockanje gingenquote:
ben ik blij dat ik geen hond heb danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak toch wel dat mensen op hun hond gaan lijken?![]()
Dat klopt bij Viool helaas niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens helemaal waar dat vandaan komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola okequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik heb mail jij ook![]()
daannaomi02@hotmail.com
Pfoeh... gaat voor mij niet meevallen dan........ Een border collie.... Jack russel......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan bijhouden, moet je ons niet aanwrijven.
Wel een lief, rustig paardquote:
mag , heb violala al mailtjes ermee geschrevenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal hem door mailen aan Viola oke![]()
Palm is een paardenfluisteraarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wel een lief, rustig paard... als Stereotomy in de zaal is ... breekt altijd mijn paard uit
![]()
Hold itquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hold it... zelfs jij kan te ver gaan he
![]()
Lees je niet terug dan al s het drukker is????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... maar lees ook wel terug hoor... als het wat rustiger gaat
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalenquote:
Is best moeilijk te doen met ook nog het cappen erbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Je gaat toch niet zo'n prachtig sierlijk edel dier vergelijken met die..... die.... hmmmzzzz kliko?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee die lijkt op dat paard wat stereotomy net plaatste![]()
Varkens zijn heel intelligent hoor....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Yep.... daar kan ik op zeker mee levenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry hoor
Dan vergelijk ik haar wel met een varken als je dat beter vindt![]()
Ligt er aan... of ik ook niet met andere dingen bezig ben of als er veel capbaar materiaal in beeld isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Lees je niet terug dan al s het drukker is????
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:20 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat eet je echt alleen .... wanneer je beter niet meer kan betalen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Varkens zijn heel intelligent hoor....![]()
Goedenavondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef mijn23 het volgende:
hebben jullie Theo ook zien staan janken bij Viool ?hij werd emotioneel ,dat zijn vrienden dit allemaal deden voor hem,jankert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |