Ok, ik dacht ff dat het pro Ellen wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
kom op, het is bijna zeker dat dit ellen's laatste week word, dus de TT is duidelijk
En toch is het vremd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
kom op, het is bijna zeker dat dit ellen's laatste week word, dus de TT is duidelijk
Ja, ik heb mn live mp3tjes weer opstaanquote:
Ok, now i get it, maar het was beter geweest als je TT was:quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Dat we nog maar 3 dagen hoeven te tellen voor we Ellen niet meer terug hoeven te zien.
Aan 1 hand voldoende dus
Ik mijn DVDquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb mn live mp3tjes weer opstaan
Bereid je maar voor op een Woelli, Kirstenn en The_Vultere invasiequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Dat we nog maar 3 dagen hoeven te tellen voor we Ellen niet meer terug hoeven te zien.
Aan 1 hand voldoende dus
Vind je niet dat andere personen eerder moeten vertrekken? En dan doel ik op Sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Aan 1 hand voldoende dus
Ze zijn gelukkig niet onlinequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een Woelli, Kirstenn en The_Vultere invasie![]()
Nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je niet dat andere personen eerder moeten vertrekken? En dan doel ik op Serge.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik mijn DVD![]()
'Is gone Without you'
Kklinkt vast niet beter dan mn DVDquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Twisting The Chain (Live at SWR3 New Pop Festival)
Ach t is idd zonder orkest maar met band..die gitarenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kklinkt vast niet beter dan mn DVD![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Een Lucie Silvas topic!![]()
![]()
.
Niet speciaal voor mij, maar voor degene die het daar graag over willen hebben.
welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef superhero87 het volgende:
Komt Lucie nou vrijdag wel of niet in de Free Record Shop![]()
Vooral het laatste nummer van de DVD is echt geweldig 'The longer were apart'quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach t is idd zonder orkest maar met band..die gitaren
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ik vind het een goed planquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ehm, dan open je er een in MUZ, en in B&H.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...
Ze komt toch in Idols optreden.. en ze was een keer bij de workshopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...
Nog bedankt trouwens C_dquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet zeker dat je het dan wel haalt
Trust me, de Ellen gang komt vanavond wel weer op gangquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Nu durven de Ellen-fans hier niet meer te komen![]()
Nix volspammenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef superhero87 het volgende:
GJ gaan we dat topic vol spammen?![]()
![]()
Ja, daarom verdient ze meer postsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nix volspammen![]()
Lucie roelz
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, daarom verdient ze meer posts![]()
Ik dacht dat er stond: doe nooit een broek aan ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef sbientje het volgende:
en een tip
dioe nooit een goede broek aan als je hond een labrador is en je hem mee neemt naar een bos met slootjes...
[afbeelding]
Ja Forget me Not wordt haar nieuwe singlequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze Forget Me Not en What You're Made Of zal doen bij Idols..
ze stinkt nu alleen nogalquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond: doe nooit een broek aan ....![]()
Leuke hond!
Gelukkig, dat zijn betere nummers dan Nothing else matters.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze Forget Me Not en What You're Made Of zal doen bij Idols..
Zonder paars en blauw toch ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef chansadres het volgende:
Denk ik ook, anders vind ik het een hippe hond
Da's een nummer van Lucie Silvas & vind dat zo'nnnn mooi nummerquote:
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur overquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een nummer van Lucie Silvas & vind dat zo'nnnn mooi nummer![]()
Eentje die Floortje vast ook prima gaan zingen.
Mooi toch? Je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur over![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur over![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mooi toch? Je hoort mij niet klagen
Zeker weten, hij staat toch al op 1 in de albumchart?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Iemand trouwens opgevallen dat t album keigoed ging verkopen de week na de workshop bij Idols?
Mag hopen dat het deze keer weer gebeurd
.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zeker weten, hij staat toch al op 1 in de albumchart?![]()
Volgende week staat ie op 1quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
5 lucie silvas breathe in
Denk pas over 2 weken..maar denk t welquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Iemand trouwens opgevallen dat t album keigoed ging verkopen de week na de workshop bij Idols?
Mag hopen dat het deze keer weer gebeurd
ga je niet naar de signeersessies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is ook een geweldig album
Zaterdag ben ik iig niet bij de tv weg te slaan tussen 20.00 en 23.00 uur.
Zo lang al!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk pas over 2 weken..maar denk t wel
Ze staat er trouwens al 42 weken in
fotootje met telefoon gemaakt, van de zomer.. overigens ziet ze er nu ook weer zo uit hahahaquote:
Daarzo in Hilversum?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ga je niet naar de signeersessies?
T is zo'n schatje
Daar wil ik heen, zuchtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en zaterdag tussen 12.30 en 14.00 bij de MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden
Ik ga vrijdagochtend naar mijn vriend die in Amstelveen woont. 't Is natuurlijk maar een kippestukje naar Amsterdam.. Ik zou het reddenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee in de FRS in Amsterdam op vrijdag van 12.30 tot 13.30![]()
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor overquote:
Whahahahha Ik trek altijd een oude broek aan, een oude jas, en laarzen als ik met mijn labje naar het bos gaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef sbientje het volgende:
en een tip
dioe nooit een goede broek aan als je hond een labrador is en je hem mee neemt naar een bos met slootjes...
[afbeelding]
Mja, ik vind het ook te ver hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor over.
Ik wel, ga meteen ook shoppenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor over.
GA IK HEENquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en zaterdag tussen 12.30 en 14.00 bij de MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden
Ik woon ook in Drenthequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wel, ga meteen ook shoppen![]()
woon in Drenthe![]()
Ik heb die cd ooit cadeau gegeven aan een meisjequote:
Uhm ik zou het er best voor over hebben. En ik woon een stukje verder weg dan Tha_Erik (Ik ben een echte limbo'erquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga ook wel af en toe voor de fun van het zuiden van Noord Brabant waar ik woon naar Groningen voor een gezellige avond. Maar niet zonder een slaapplek daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uhm ik zou het er best voor over hebben. En ik woon een stukje verder weg dan Tha_Erik (Ik ben een echte limbo'er) Maar ik ben ook vaker naar Enschede en Hilversum voor de fun geweest dus dan is Amsterdan een peuleschilletje
.
Als ik een snellere manier bedenkt waai ik misschien ook nog wel ff voorbijquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef chansadres het volgende:
Ik moet ook via openbaar vervoer en dat is al gauw 1 uur en drie kwartier reizen. Dat betekend gewoon 's ochtends vroeg vertrekken en 's nachts aankomen. En dat heb ik er soms voor over. Maar inderdaad meestal regel ik wel een slaapplaats
daarom ga ik ook op vrijdag maar Lucie, maar dat is helaas zonder een optredenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb OV en reis dus meestal doordeweeks.
Ik betaal dus altijd het volle pondquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb OV en reis dus meestal doordeweeks.
Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
IK heb mijn laatste cijfer net binnen: 6,5 !
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
quote:
Tof heequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenKomt goed
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?
Is niet waar, was vanochtend bij Gielquote:
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is niet waar, was vanochtend bij Giel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennen.
Ik geloof d'r niet.
In Nederland, volgens mij in RAI, Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef sbientje het volgende:
ik heb m! de cd/dvd van lucie silvas![]()
cdp, waar is die dvd opgenomen?
Ja, heb hem ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Svensational het volgende:
Dat staat toch wel op die DVD???
OK, jij weet het natuurlijk beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Studio 24 Mediapark tijdens t Radio 2 Concert
Vind ik wat minder nummer van haar CD. Wel helemaal grijsgedraaid hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef superhero87 het volgende:
Nieuwe clip van Lucie - Forget me not
Ja, ik had ook liever een andere nummer gezien. Twisting the chain en Last man standing zijn helemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vind ik wat minder nummer van haar CD. Wel helemaal grijsgedraaid hier.![]()
heb je een link?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Don't Look Back had een gave clip
quote:
Ach ja, ik heb gemiddeld gelukkig nog geen onvoldoendes (Eco hangt er wel tegenaan maar oké, dat is gewoon een beroerd vak). Ik ben al blij dat ik mijn literatuurpresentatie mag herren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef superhero87 het volgende:
Wel jammer van die 2 onvoldoende
Don't Look Backquote:
Hij doet het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://exodus.interoutemediaservices.com/deliverMedia.asp?id=afdbd1dc-453f-4438-9419-013184378d75&delivery=stream
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef Andiyan het volgende:
Ach ja, ik heb gemiddeld gelukkig nog geen onvoldoendes (Eco hangt er wel tegenaan maar oké, dat is gewoon een beroerd vak). Ik ben al blij dat ik mijn literatuurpresentatie mag herren.![]()
Windows Media Player.quote:
Ja, hier doet ie het nietquote:
Die cd is echt populair onder Ido-posterquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef sbientje het volgende:
lucie-hijack iddmaar jaa,a je moet het toch ergens over hebben... ik vind last man standing ook mooi leute
![]()
Heb de cd Illinoise hoor, Maar laatste tijd niet meer geluisterdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg het, Sufjan Stevens. Maar dat is waarschijnlijk niet aan de IDO-ers besteedt. Denk ik, he.
Ach ligt aan mijn moodquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit veel muziek bij waar ik ook graag naar luister, maar Korn gaat met te ver, Berzek en Antony & The Johnsons zegt me niks zo.
Zal er snel een keer naar luisteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
Antony![]()
![]()
![]()
![]()
.
Fucking bril-jant. Meer hoef ik niet te zeggen. Luister het Vaduz.
We can talk matequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
Antony![]()
![]()
![]()
![]()
.
Fucking bril-jant. Meer hoef ik niet te zeggen. Luister het Vaduz.
alles wat niet in de top 40 staatquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat valt er onder alternatieve muziek?.
De helft ken ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb de cd Illinoise hoor, Maar laatste tijd niet meer geluisterd![]()
Ben erg breed qua muzieksmaak:
Evanescence, Richard Ashcroft, System of a down, Placebo, Voicst, Johan, Decemberists, Antony & The Johnsons, Apoptygma Berzerk, Depeche Mode, Korn, Tool, Queens of the stone age...
Maar luister net zo lief naar Lucie Silvas, Katie Melua, Kelly Clarkson etc.
Dan ben ik een groot voorstander van alternatief.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
alles wat niet in de top 40 staat![]()
Ik ook eigenlijk sbientjequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
alles wat niet in de top 40 staat![]()
Heb je een goede linkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de clip voor Sorry van Madonna is er
Dat hoor ik op school ook vaak. Luisteren ze mijn muziek, iedereen zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Lounge muziek vind ik weer helemaal niks.
Sorryquote:
Sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[url=Sorry]mms://stream.idnes.cz/video/0602/tv_zpravy/A060208_DUN_MADONNA_SORRY.WMV[/url]
Alles wat fout is, is leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Motown is leuk!
Soms vind ik disco ook wel leuk
Musical! Geweldig, maar bij musical zit zo'n bepaalde sfeer...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles wat fout is, is leuk!
Ik wil hierbij ook nog aan toevoegen: het Eurovisie songfestival en gezellige boybandjes uit de jaren '90 die ik vroeger vrolijk stalkte a la CDP.![]()
En musicals. Ook musical-freak hier.
Ik denk dat de meest controversiele cd in m'n collectie Manic Street Preachers is.![]()
Nee geweldig juistquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef superhero87 het volgende:
aaaaaaaaaaa
quote:
nog steeds onscherpquote:
Morgenmiddag 16.30 heb ik de trein dus ga 15.30 richting station.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
cdp hoelaat ga je weg en wanneer?
Nope..treinquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Ayaxola het volgende:
Ga je met het vliegtuig?
Wij hebben net geboekt, 1 juni vertrek ik![]()
ok als ik je dan niet meer spreek dan wil ik je heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier wensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgenmiddag 16.30 heb ik de trein dus ga 15.30 richting station.
Dankjewel..als we nog naar CD:UK gaan..komt waarschijnlijk iets tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok als ik je dan niet meer spreek dan wil ik je heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier wensen![]()
Maak een foto van Girls Aloud en dan speciaal van Nadine ok![]()
vertelquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dankjewel..als we nog naar CD:UK gaan..komt waarschijnlijk iets tussen
Iedereen gaat sowieso naar Simple Plan op Heathrow..maar weet de tijd nog niet en CD:UK begint om 14.00quote:
nou hopen dat het doorgaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iedereen gaat sowieso naar Simple Plan op Heathrow..maar weet de tijd nog niet en CD:UK begint om 14.00
We zijn met 6 Nederlanders en sowieso 3 engelsenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou hopen dat het doorgaat
met hoeveel mensjes ga je?
engelsen zijn leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zijn met 6 Nederlanders en sowieso 3 engelsen
Trusten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen! Jah ha erg vroeg voor mij, maar moet morgen weer werken![]()
Slaap Zacht!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen! Jah ha erg vroeg voor mij, maar moet morgen weer werken![]()
Je icon is inderdaadquote:
Hip ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had een creatieve bui![]()
En een leuk capture
WOW!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had een creatieve bui![]()
En een leuk capture
en? Goed gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Natalie het volgende:
Ik kom net terug van een sollicitatiegesprek
ikke wil ook inpakken.... maar dat kan pas 6-3quote:
Voor m'n gevoel ging het oké.quote:
Is wel een week voor de finalequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef sbientje het volgende:
kansloos hoor c_a!![]()
druk maken om 3 dagen niet fokken.
Nou maar hopen dat de uitslag positief isquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel ging het oké.
De uitslag krijg ik vanmiddag ergens.
Thanks for asking
Zekers!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de uitslag positief is![]()
ik wilde het net gaan vragenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Ok (we) ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zekers!
Ik laat 't wel even weten.
Medewerker klantenservicequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
als je niet wordt aangenomen kan je altijd nog een soort baan als c_a heeft, proberen te krijgen.. die kan de hele dag fok!ken![]()
maar ik hop natuurlijk dat je wel wordt aangenomen!
Ik luister...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
als je niet wordt aangenomen kan je altijd nog een soort baan als c_a heeft, proberen te krijgen.. die kan de hele dag fok!ken![]()
*Solliciteert*quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon financiele administratie![]()
Ik kom bij jou werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk ook nog tussendoor
Maar het is gewoon een beetje rustig op donderdag. Morgen heb ik het weer drukker
![]()
En ik ben e rpas achtergekomen dat ik kan fokken op mijn werk, dat zal wel afnemen met de tijd![]()
Moach, wat is leuk? 't Kan slechter. Iig betalen ze primaquote:
Tjah dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moach, wat is leuk? 't Kan slechter. Iig betalen ze prima
En ik weet iig dat ik één leuke collega heb.
Lijkt me een goede dealquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Is goed hoor kom allemaal maar bij mij werken, dan heb ik nogminder te doen en kan ik nog MEER fokken
Nog meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Is goed hoor kom allemaal maar bij mij werken, dan heb ik nogminder te doen en kan ik nog MEER fokken
ik ben aan het afkicken. Ik ben 1,5 week ziek geweest, en dus 1,5 week op fok. En nu opeens niet meer fokken, dat gaat niet. Dus morgen zal het al een stuk minder zijnquote:
Wheeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
Ik ben aangenomennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
Proficiat Meid!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopuddingquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef Meiske78 het volgende:
Zo, wel weer genoeg rondgepost, maar eens boodschapjes doen
.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopudding![]()
Of "Serge wordt zo overgewaardeerd"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef sbientje het volgende:
ik bedenk me nu.. .aftellen met ellen was beter geweest als TT
Nog 23 postsquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef sbientje het volgende:
ik bedenk me nu.. .aftellen met ellen was beter geweest als TT
dat eet ik vanavondquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
-----
Fijn Natalie, veel plezier vooral!
dat rijmt nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of "Serge wordt zo overgewaardeerd"
Helaas, ik was al wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopudding![]()
kunnen we niet een keer Harm in de topictitel verwerken?quote:
Dat wel, maar niet supergezond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat eet ik vanavondKipsate met krieltjes.... lekker toch
![]()
De kop is wel het vieststquote:
Ik heb Ma/di/wo gezond gegeten..... Vandaag is ongezondheidsdag. Morgen eet ik weer groente....quote:
nee geen anti-serge titel.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef WithMe het volgende:
Serge, steek een asperge.
En dan nog iets.
ik heb er ook 1 klaar staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb al een topic klaar staan, zonder deelnemer in de titel.
Met jouquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 klaar staan
Met Harm erin
Wat is jouw topictitel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |