Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
hoeveel winnaars zijn er?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
Hier in dit gat in Limburg gaat de tv niet verder dan de duitser heb ik vaker het gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
Hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
ik vind survivalgame wel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind survivalgame wel leuk![]()
Mijn favorieten lagen te snel uit voor het leuk te latenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vinden![]()
Ik ben gestopt op het hoogtepunt (oftewel: na de user survival game)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
Denk dat niet veel users dan meedoen om het spannend te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.
Oe, wat attent van Migraine om jou te vergezellen.quote:
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring isquote:
Thanks. Gaat nu wel weer. Gelukkig was het maar 1 avond. Kan er net zo goed 2 of 3 dagen last van hebben zelfs. Al komen ze wel weer vrij vaak voorbij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring is
Hij wordt somt warm. Maar een gaatje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef sbientje het volgende:
gaatje in je hart lynx?
kan... is ook leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef chansadres het volgende:
Misschien beste Idolsnummer?
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar zolang het maar niet op zaterdag gebeurt vind ik het wel okee
Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variantquote:
Ik kan niks bedenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variant.
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zatquote:
Dat is idd wel leuk,quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zat.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
Gefeliciteerd Tha_Erik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tha_Erik!
Ah en balen Globe, zeker als je er zo dicht bij zat....
Oh balenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik heb 'm niet gehaald![]()
1 fout teveel![]()
Had je het gewoon moeten zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je het gewoon moeten zeggen![]()
Dan had je t topic een halve dag eerder gehad
Ja.. dan nog maar een keer proberen dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, een fout teveel, dat is echt erg... heb je nog wel een herkansing?
Ja ik ben nooit zo goed in het snappen van hintsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthouden.
En ik ben nu toch pas thuis, dus kan nu toch pas weer op 't forum. Niks gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |