Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
hoeveel winnaars zijn er?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
Hier in dit gat in Limburg gaat de tv niet verder dan de duitser heb ik vaker het gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
Hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
ik vind survivalgame wel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind survivalgame wel leuk![]()
Mijn favorieten lagen te snel uit voor het leuk te latenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vinden![]()
Ik ben gestopt op het hoogtepunt (oftewel: na de user survival game)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
Denk dat niet veel users dan meedoen om het spannend te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.
Oe, wat attent van Migraine om jou te vergezellen.quote:
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring isquote:
Thanks. Gaat nu wel weer. Gelukkig was het maar 1 avond. Kan er net zo goed 2 of 3 dagen last van hebben zelfs. Al komen ze wel weer vrij vaak voorbij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring is
Hij wordt somt warm. Maar een gaatje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef sbientje het volgende:
gaatje in je hart lynx?
kan... is ook leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef chansadres het volgende:
Misschien beste Idolsnummer?
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar zolang het maar niet op zaterdag gebeurt vind ik het wel okee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |