quote:
Hij is sowieso al te hoog geëindigdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Alleen vrees ik toch wel voor een jammerlijk hoge eindplaats van Serge.![]()
Merle had in de finale moeten komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is sowieso al te hoog geëindigd.
Ja. Al was het maar voor één finaleshow, die ene uitzending zou dan al beter zijn dan al deze uitzendingen met dat trolletje er in.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Merle had in de finale moeten komen.![]()
Mn mond viel open van verbazing dat ze niet eens meemocht naar de liveshowsquote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Blueroom #10: Bid hier voor Serges Ellens vertrek.
quote:Merle Clarissa had in de finale moeten komen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
En zo voelen wij ons als jij zegt dat je Serge ook goed vindquote:
PeRi?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef PeRi het volgende:
SERGE BLIJFT GODVERDOMME LAAT ANGELIQUE MAAR WEGGAAN OF FLOOR JA.
He, gelukkig.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Maar ik hou wel van jullie.
Is je bril zoek?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om naar hem te kijken tegenwoordig..
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
Maar maar, Floor is stommer. Zeg nou zelf! Van mij mag er best nog een Jimpersoon uitrollen. Floor mag niet winnen!
Tegenwoordig heet iedereen mediageil te zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Kabautje naakt. Niet verkeerd, al is ze wel erg mediageil.
En een nieuw deel alweer, hup Serge!![]()
Ze moeten er alletwee uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
Maar maar, Floor is stommer. Zeg nou zelf! Van mij mag er best nog een Jimpersoon uitrollen. Floor mag niet winnen!
Vet he!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je ava!BS
en Inso
nakend
in
een
weide
met bier
O+
![]()
!!!!
De mijnes zijn ammel foetsie nog. Maar ik heb ze ergens op mn pc staan als het goed is.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vet he!!
Dankzij de grote-avatar-crash terug gehad.
Ik las Jimpersoon als Jimper-soon.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Clarissa had in de finale moeten staan![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Blueroom #10: Bid hier voor Serges Ellens vertrek.
Laten we zeggen dat het goed voor de lachspieren was.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat meen je niet.
Was wel een goede act om jullie scherp te krijgen zeker.
Voor ieder wat wils hoor. Maar om ze hier nou allemaal af te gaan...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef Woelli het volgende:
Zitten er nog leuke voetballers bij Feyenoord en Ajax???
etentje????quote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe zit het met het meet-etentje, al geregeld?
Ajax 1 en al arrogantie, dus NEEquote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef Woelli het volgende:
Zitten er nog leuke voetballers bij Feyenoord en Ajax???
Wie dan.. wie dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ajax 1 en al arrogantie, dus NEE
dacht het nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ze lult, alleen bij Ajax zitten leuke voetballers, bij Feyenoord niets
Ja, maar verderquote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dacht het niet
Wij hebben trouwens wel gewonnen![]()
![]()
Ajax 4equote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ach, die woorden ook nog wel 4e.
Het verschil naar de nummer 4 is maar 4 punten hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ajax 4e![]()
Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt
FEYENOORD KAMPIOEN
![]()
we zullen zienquote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het verschil naar de nummer 4 is maar 4 punten hoor
En Feyenoord kampioen?
owneeeeeeeeeeeeee mark vanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef sbientje het volgende:
ik vind m wel wat.. beetje babyface, maar toch niet verkeerd hooren hij is zweeds, pluspuntehhhh..
natuurlijk valt ie in het niets bijMark
van
Bommel
*zwijmelt*
Jaaaaah die is zeker leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef sbientje het volgende:
jij vindt christiano ronaldo leuk, daar vind ik dan weer niets aan![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef sbientje het volgende:
ik ga maar eens slapen. ik ben onwijs afgebeuld vanaaf in mijn paardrijles![]()
moe maar voldaan, net gedoucht, lekker slapen![]()
hmmmzzz en deze?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef sbientje het volgende:
ikke welll![]()
gelukkig dat jij m niets vond, dan heb ik m voor mezelf![]()
jij vindt christiano ronaldo leuk, daar vind ik dan weer niets aan![]()
en Víctor Valdés ??quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo
dat vind ik echt helemaal niks![]()
ik zeg ook niet dat hij een topkeeper is.... hij is gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gladde Spanjool van Barca. Zo'n topkeeper is het helemaal niet, maar wel leuk dat hij als Catalaan in het doel staat.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij een topkeeper is.... hij is gewoon![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]haha wat vind je van Daniel de Ridder dan
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef Lynx666 het volgende:
Oeps. Op t verkeerde forum geklikt. Waar kan ik IDO vinden?
Trusten, ik ga zo ook maar eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapendromen over al die mooie voetballers
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef Natalie het volgende:
Ben het eigenlijk wel helemaal eens met de TT
En nog gedroomdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapendromen over al die mooie voetballers
![]()
Nou t is in Engeland een stuk moeilijker hoor..maar GA zou wel echt keigaaf zijn!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vergeet een deel: en ermee op de foto.
Girls Aloudquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zaterdag de Sugababes, Girls Aloud, Westlife en The Darkness zien
I KNOW!quote:
hoe dan?quote:
hmmm IK WIL OOK! mee......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze doen CD:UK
een soort TOTP achtig progamma...maar dan veel toffer..
mn trein was 99¤ maar onze hotelkamer is volquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe zit het met het meet-etentje, al geregeld?
met de trein?? Is de boot niet goedkoperquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mn trein was 99¤ maar onze hotelkamer is vol
trein was 99¤ en goed excuus om eindelijk een vriend in Antwerpen op te zoeken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met de trein?? Is de boot niet goedkoper
(ik had niet gekund hoor)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
trein was 99¤ en goed excuus om eindelijk een vriend in Antwerpen op te zoeken..
Shoppen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag maar weer eens naar Idols ga, als Cosmo kaarten krijgIk heb alleen niks WIT om aan te trekken
![]()
jah *als* en anders ga ik lekker thuis kijken weerquote:
Je werd wel gemist hoor door Sanne en mijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah *als* en anders ga ik lekker thuis kijken weerVond het wel erg gezellig afgelopen zaterdag. Moest wel eerst mijn tv verschuiven, omdat mijn tvkaart het niet deed, maar toch
quote:
Je was nog wat van plan dus deed ik maar een gooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb al een ideetje..komt goed
en als iedereen er nou vroeg is kunnen we toch een beetje bij elkaar zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh t was meer van plannen waar we afspreken
ik ben niet zon hardloperquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer, die wil ik ook ooit nog eens gaan lopen, net als een marathon van Rotterdam of Amsterdam.
Dan heb je geluk. Over een jaar wordt het pas écht een goede dag, maar voor nu is het ook al heel aardigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is mooi dat we dat alvast weten, kan zo'n dag wel gebruiken.
Ik zeg de nieuwe versie van de cd liggen met de dvd jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb de nieuwe cd/dvd van Lucie Silvas![]()
Ik heb het alleen maar gekocht vanwege de DVDquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zeg de nieuwe versie van de cd liggen met de dvd ja
Is de dvd de moeite waard voor een tweede aankoop?
Gewoon alle nummers van haar cdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef chansadres het volgende:
Wat is de tracklist daarvan?
Want die stond niet op de hoes
klinkt goed. Ik heb de cd gedownload maar maybe ga ik m dan wel halen. Wat kost ie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Gewoon alle nummers van haar cd![]()
in de aanbieding bij de V&D: 16,-quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
klinkt goed. Ik heb de cd gedownload maar maybe ga ik m dan wel halen. Wat kost ie?
Ze komt zaterdag bij Idols hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
De cd van Lucie Silvas heb ik allang. Zong haar nummers als mee voordat Idols begonnen was. Goede cd. Absoluut
Hoop eigenlijk dat Floortje nog eens een nummer van haar zal gaan zingen.
mijn favoriet is like you love mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
De cd van Lucie Silvas heb ik allang. Zong haar nummers als mee voordat Idols begonnen was. Goede cd. Absoluut
Hoop eigenlijk dat Floortje nog eens een nummer van haar zal gaan zingen.
vind no defence ook mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn favoriet is like you love mefantastisch nummer
en zij is ook zo mooi
Hee, geen verkeerde info geven CDP! Ze komt alleen vrijdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vrijdag en zaterdag signeert ze in Amsterdam, sbientje!
Haal de CD en laat m signeren...
Seven Veils
Zaterdag 12.30 - 14.00 MediaMarkt Amsterdam Arena incl optredenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hee, geen verkeerde info geven CDP! Ze komt alleen vrijdag![]()
O, in de Telegraaf stond dat haar optreden in de Freerecordshop van zaterdag naar vrijdag verplaatst werd... dat klopt dan helemaal niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zaterdag 12.30 - 14.00 MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden![]()
Klopt wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
O, in de Telegraaf stond dat haar optreden in de Freerecordshop van zaterdag naar vrijdag verplaatst werd... dat klopt dan helemaal niet..
Hoe weet je dit allemaal? Ik wilde vrijdag naar de Free Record Shop lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt wel..
vrijdag is FRS Muntplein tussen 12.30 en 13.30
HUGE Lucie Fan hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Ik wilde vrijdag naar de Free Record Shop lopen![]()
Het stond i/d nieuwsbrief van Universal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, ok, maar staat dit op een website ofzo?
Heb je die nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond i/d nieuwsbrief van Universal.
Khad kaartjes voor That's Live..maarja zit in Londonquote:Neem maar alvast een vrije dag van je werk, of meld je voor de hele week ziek op school, want aanstaande vrijdag 10 februari doet Lucie een signeersessie waar jij dus bij kunt zijn! Zorg dat je tussen 12.30 en 13.30 uur aanwezig bent bij de Free Record Shop, Kalverstraat 230 in Amsterdam. Met een cd natuurlijk om te laten signeren!
Ook al heb je die vrijdag al een handtekening bemachtigd, de dag erna, zaterdag 11 februari, moet je toch echt nog een keer. Dan signeert Lucie namelijk tussen 12.30 en 14.00 uur in de Media Markt, op de Arenaboulevard 123-125 in Amsterdam. MAAR dat is niet alles, ze doet daar ook een mini optreden!!! Daar wil je natuurlijk bij zijn!
Kom je van ver dan moet je die zaterdag in de auto zeker de radio afstemmen op Cappuccino, het ochtendprogramma van Radio 2. Tussen 9 en 12 uur is Lucie daar namelijk te gast. Dat programma is trouwens ook gewoon te ontvangen als je niet via de autoradio luistert ;-)
En het kan niet op, want zaterdagavond is Lucie te horen in het 3FM programma That's Live met Eric Corton tussen 18:00 en 20:00 uur.
Direct daarna kun je overschakelen naar de tv, want op RTL 5 is om 21.00 uur Idols Backstage, met .. 3 keer raden .. Lucie Silvas! Deze uitzending wordt op woensdag 15 februari op RTL 7 herhaald.
die staat in mijn msn naamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind no defence ook mooi
en what you're made of, maar dat is ook omdat het een geweldig nummer vind om zelf te spelen
Nope omdat ze doormoet naar That's Live opnames en er geen ruimte/plaats is ..quote:
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NL versie van t album incl DVD
Geweldig concert op de DVD..was erbij en kippevel bij sommige nummers!
Zucht, dan ga ik niet naar Amsterdamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope omdat ze doormoet naar That's Live opnames en er geen ruimte/plaats is ..
nu weeti k het zeker, ik ga m ook kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overal![]()
Net concert gezien,super gewoon. Ik had hem al een keer op tv gezien, maar ik moest het gewoon op DVD hebben
Lucie roels..echt waar..baal echt dat ik al had afgesproken voor London..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overal![]()
Net concert gezien,super gewoon. Ik had hem al een keer op tv gezien, maar ik moest het gewoon op DVD hebben
welke van de 2? en wat is je msn?quote:
no defence,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
welke van de 2? en wat is je msn?
Heb ze helaas al vergeven...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef superhero87 het volgende:
Heb je dat kaartje nog dan CDP?
i willquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sbientje: let op dat je de versie MET DVD koopt
Ik stond 17e, maar heb ze wel gekregenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
i will
16e in de stats, die idols kaartjes zijn precies op tijd vergeven
Chao, ik ga GG kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef sbientje het volgende:
ik ga csi miami kijken!
Het was niet puur de top 15 hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef sbientje het volgende:
16e in de stats, die idols kaartjes zijn precies op tijd vergeven
Ik stuur de adressen op naar Idols als ik ze alle 15 hebquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef superhero87 het volgende:
He trouwens, CDP heb jij de kaarten al binnen?![]()
Idd.quote:
Dat is gewoon een nieuw topic, geen spelquote:
Jawel...Je kan t per seizoen en kandidaat spelen..en dan alle favorieten nog tegen elkaar..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon een nieuw topic, geen spel.
Yupquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het nog niet echt....
Gewoon een tournament is dat dus...
Bij Irma wint dan "Vlieg met me mee"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
bv alles van Irma en dan alles van Boris en Hind ofzo..
T was maar een idee hoor
Duh, die zijn druk bezig met een nieuw spel te verzinnenquote:
En dat is nog knap lastigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duh, die zijn druk bezig met een nieuw spel te verzinnen.
Ik pieker me suf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
was al suf toen ik opstondquote:
Een idols-gerelateerde woordenslang!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet iets nieuws? Maar toch wel iets...?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef Ayaxola het volgende:
Maar er hoeft natuurlijk niet perse iets nieuws te komen![]()
Yeah rightquote:
CSI isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef sbientje het volgende:
hahahahaha.. screenshotje
en sven, waarom kan dat niet?
hoeraaa!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yay mn Idols mp3tjes zijn op orde
Toeval ik ben nu bezig met mijn Idols filmpjes collectie in orde te brengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yay mn Idols mp3tjes zijn op orde
Nouja, als student zijnde mag ik graag een biertje pakken met vrienden.quote:
En, is het nieuwe spel een beetje leuk geworden?quote:
ik kan niks bedenken....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En, is het nieuwe spel een beetje leuk geworden?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef chansadres het volgende:
Jeeej!!!
Ik mistte je ook al zo lang
quote:
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doenquote:
Deadlines zijn niet leuk neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was met de site van mijn tante bezig
maar werd het zat
En hij moet morgen af zijn
![]()
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
hoeveel winnaars zijn er?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
Hier in dit gat in Limburg gaat de tv niet verder dan de duitser heb ik vaker het gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is jammer dat niet iedereen de buitenlandse Idols kijkt.... want dan konden we nog een buitenlands Survivalgame doen![]()
Hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Winnaars?
Met eventuele linkjes naar singles(videoclips online dus legaal?)
ik vind survivalgame wel leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind survivalgame wel leuk![]()
Mijn favorieten lagen te snel uit voor het leuk te latenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee edities waren leuk, daarna werd het minder
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik denk dat de meeste het wel leuk vinden![]()
Ik ben gestopt op het hoogtepunt (oftewel: na de user survival game)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een beetje survivalgame-moe, ik vond de laatste helemaal niet zo leuk...
Denk dat niet veel users dan meedoen om het spannend te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, als jullie het willen proberen met Buitenlandse Idols, mijn zegen heb je hoor.
Oe, wat attent van Migraine om jou te vergezellen.quote:
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring isquote:
Thanks. Gaat nu wel weer. Gelukkig was het maar 1 avond. Kan er net zo goed 2 of 3 dagen last van hebben zelfs. Al komen ze wel weer vrij vaak voorbij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Beterschap, ik weet dat dat geen prettige ervaring is
Hij wordt somt warm. Maar een gaatje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef sbientje het volgende:
gaatje in je hart lynx?
kan... is ook leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef chansadres het volgende:
Misschien beste Idolsnummer?
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar zolang het maar niet op zaterdag gebeurt vind ik het wel okee
Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variantquote:
Ik kan niks bedenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variant.
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zatquote:
Dat is idd wel leuk,quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zat.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
Gefeliciteerd Tha_Erik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tha_Erik!
Ah en balen Globe, zeker als je er zo dicht bij zat....
Oh balenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik heb 'm niet gehaald![]()
1 fout teveel![]()
Had je het gewoon moeten zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je het gewoon moeten zeggen![]()
Dan had je t topic een halve dag eerder gehad
Ja.. dan nog maar een keer proberen dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, een fout teveel, dat is echt erg... heb je nog wel een herkansing?
Ja ik ben nooit zo goed in het snappen van hintsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthouden.
En ik ben nu toch pas thuis, dus kan nu toch pas weer op 't forum. Niks gemist.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet zeker dat je het dan wel haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |