Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variantquote:
Ik kan niks bedenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, maar dan in een andere variant.
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zatquote:
Dat is idd wel leuk,quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In een gewoon tournament, in een lijstjes-variant, enz... keuze zat.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
Gefeliciteerd Tha_Erik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Meer dan de helft van de dag is voorbij, en niemand heeft mijn stille hints opgevangen die ik de de laatste paar dagen heb lopen rondgooien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tha_Erik!
Ah en balen Globe, zeker als je er zo dicht bij zat....
Oh balenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik heb 'm niet gehaald![]()
1 fout teveel![]()
Had je het gewoon moeten zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Had je het gewoon moeten zeggen![]()
Dan had je t topic een halve dag eerder gehad
Ja.. dan nog maar een keer proberen dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, een fout teveel, dat is echt erg... heb je nog wel een herkansing?
Ja ik ben nooit zo goed in het snappen van hintsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het melden dat ik jarig ben, ik wil dat mensen het zelf onthouden.
En ik ben nu toch pas thuis, dus kan nu toch pas weer op 't forum. Niks gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |