in de aanbieding bij de V&D: 16,-quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
klinkt goed. Ik heb de cd gedownload maar maybe ga ik m dan wel halen. Wat kost ie?
Ze komt zaterdag bij Idols hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
De cd van Lucie Silvas heb ik allang. Zong haar nummers als mee voordat Idols begonnen was. Goede cd. Absoluut
Hoop eigenlijk dat Floortje nog eens een nummer van haar zal gaan zingen.
mijn favoriet is like you love mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
De cd van Lucie Silvas heb ik allang. Zong haar nummers als mee voordat Idols begonnen was. Goede cd. Absoluut
Hoop eigenlijk dat Floortje nog eens een nummer van haar zal gaan zingen.
vind no defence ook mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn favoriet is like you love mefantastisch nummer
en zij is ook zo mooi
Hee, geen verkeerde info geven CDP! Ze komt alleen vrijdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vrijdag en zaterdag signeert ze in Amsterdam, sbientje!
Haal de CD en laat m signeren...
Seven Veils
Zaterdag 12.30 - 14.00 MediaMarkt Amsterdam Arena incl optredenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hee, geen verkeerde info geven CDP! Ze komt alleen vrijdag![]()
O, in de Telegraaf stond dat haar optreden in de Freerecordshop van zaterdag naar vrijdag verplaatst werd... dat klopt dan helemaal niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zaterdag 12.30 - 14.00 MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden![]()
Klopt wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
O, in de Telegraaf stond dat haar optreden in de Freerecordshop van zaterdag naar vrijdag verplaatst werd... dat klopt dan helemaal niet..
Hoe weet je dit allemaal? Ik wilde vrijdag naar de Free Record Shop lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt wel..
vrijdag is FRS Muntplein tussen 12.30 en 13.30
HUGE Lucie Fan hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Ik wilde vrijdag naar de Free Record Shop lopen![]()
Het stond i/d nieuwsbrief van Universal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaa, ok, maar staat dit op een website ofzo?
Heb je die nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond i/d nieuwsbrief van Universal.
Khad kaartjes voor That's Live..maarja zit in Londonquote:Neem maar alvast een vrije dag van je werk, of meld je voor de hele week ziek op school, want aanstaande vrijdag 10 februari doet Lucie een signeersessie waar jij dus bij kunt zijn! Zorg dat je tussen 12.30 en 13.30 uur aanwezig bent bij de Free Record Shop, Kalverstraat 230 in Amsterdam. Met een cd natuurlijk om te laten signeren!
Ook al heb je die vrijdag al een handtekening bemachtigd, de dag erna, zaterdag 11 februari, moet je toch echt nog een keer. Dan signeert Lucie namelijk tussen 12.30 en 14.00 uur in de Media Markt, op de Arenaboulevard 123-125 in Amsterdam. MAAR dat is niet alles, ze doet daar ook een mini optreden!!! Daar wil je natuurlijk bij zijn!
Kom je van ver dan moet je die zaterdag in de auto zeker de radio afstemmen op Cappuccino, het ochtendprogramma van Radio 2. Tussen 9 en 12 uur is Lucie daar namelijk te gast. Dat programma is trouwens ook gewoon te ontvangen als je niet via de autoradio luistert ;-)
En het kan niet op, want zaterdagavond is Lucie te horen in het 3FM programma That's Live met Eric Corton tussen 18:00 en 20:00 uur.
Direct daarna kun je overschakelen naar de tv, want op RTL 5 is om 21.00 uur Idols Backstage, met .. 3 keer raden .. Lucie Silvas! Deze uitzending wordt op woensdag 15 februari op RTL 7 herhaald.
die staat in mijn msn naamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
vind no defence ook mooi
en what you're made of, maar dat is ook omdat het een geweldig nummer vind om zelf te spelen
Nope omdat ze doormoet naar That's Live opnames en er geen ruimte/plaats is ..quote:
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NL versie van t album incl DVD
Geweldig concert op de DVD..was erbij en kippevel bij sommige nummers!
Zucht, dan ga ik niet naar Amsterdamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope omdat ze doormoet naar That's Live opnames en er geen ruimte/plaats is ..
nu weeti k het zeker, ik ga m ook kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overal![]()
Net concert gezien,super gewoon. Ik had hem al een keer op tv gezien, maar ik moest het gewoon op DVD hebben
Lucie roels..echt waar..baal echt dat ik al had afgesproken voor London..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat toch, jij komt echt overal![]()
Net concert gezien,super gewoon. Ik had hem al een keer op tv gezien, maar ik moest het gewoon op DVD hebben
welke van de 2? en wat is je msn?quote:
no defence,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
welke van de 2? en wat is je msn?
Heb ze helaas al vergeven...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef superhero87 het volgende:
Heb je dat kaartje nog dan CDP?
i willquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sbientje: let op dat je de versie MET DVD koopt
Ik stond 17e, maar heb ze wel gekregenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
i will
16e in de stats, die idols kaartjes zijn precies op tijd vergeven
Chao, ik ga GG kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef sbientje het volgende:
ik ga csi miami kijken!
Het was niet puur de top 15 hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef sbientje het volgende:
16e in de stats, die idols kaartjes zijn precies op tijd vergeven
Ik stuur de adressen op naar Idols als ik ze alle 15 hebquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef superhero87 het volgende:
He trouwens, CDP heb jij de kaarten al binnen?![]()
Idd.quote:
Dat is gewoon een nieuw topic, geen spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |