Ik betaal dus altijd het volle pondquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb OV en reis dus meestal doordeweeks.
Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
IK heb mijn laatste cijfer net binnen: 6,5 !
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
quote:
Tof heequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenKomt goed
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?
Is niet waar, was vanochtend bij Gielquote:
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is niet waar, was vanochtend bij Giel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennen.
Ik geloof d'r niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |