Ik betaal dus altijd het volle pondquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb OV en reis dus meestal doordeweeks.
Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
IK heb mijn laatste cijfer net binnen: 6,5 !
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
quote:
Tof heequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef superhero87 het volgende:
ALLES GEHAALD![]()
![]()
![]()
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah sorry.... snel gemaakt. Beeld is niet echt mooi. Ik ga vanavond even mooie screenshots maken en die erin zettenKomt goed
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wie is die andere jongen in je icon dan? Geen idol toch?
Is niet waar, was vanochtend bij Gielquote:
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is niet waar, was vanochtend bij Giel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ha hehe, logisch dat ze zoiets onflatteus gaat ontkennen.
Ik geloof d'r niet.
In Nederland, volgens mij in RAI, Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef sbientje het volgende:
ik heb m! de cd/dvd van lucie silvas![]()
cdp, waar is die dvd opgenomen?
Ja, heb hem ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Svensational het volgende:
Dat staat toch wel op die DVD???
OK, jij weet het natuurlijk beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Studio 24 Mediapark tijdens t Radio 2 Concert
Vind ik wat minder nummer van haar CD. Wel helemaal grijsgedraaid hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef superhero87 het volgende:
Nieuwe clip van Lucie - Forget me not
Ja, ik had ook liever een andere nummer gezien. Twisting the chain en Last man standing zijn helemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Vind ik wat minder nummer van haar CD. Wel helemaal grijsgedraaid hier.![]()
heb je een link?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Don't Look Back had een gave clip
quote:
Ach ja, ik heb gemiddeld gelukkig nog geen onvoldoendes (Eco hangt er wel tegenaan maar oké, dat is gewoon een beroerd vak). Ik ben al blij dat ik mijn literatuurpresentatie mag herren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef superhero87 het volgende:
Wel jammer van die 2 onvoldoende
Don't Look Backquote:
Hij doet het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://exodus.interoutemediaservices.com/deliverMedia.asp?id=afdbd1dc-453f-4438-9419-013184378d75&delivery=stream
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef Andiyan het volgende:
Ach ja, ik heb gemiddeld gelukkig nog geen onvoldoendes (Eco hangt er wel tegenaan maar oké, dat is gewoon een beroerd vak). Ik ben al blij dat ik mijn literatuurpresentatie mag herren.![]()
Windows Media Player.quote:
Ja, hier doet ie het nietquote:
Die cd is echt populair onder Ido-posterquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef sbientje het volgende:
lucie-hijack iddmaar jaa,a je moet het toch ergens over hebben... ik vind last man standing ook mooi leute
![]()
Heb de cd Illinoise hoor, Maar laatste tijd niet meer geluisterdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg het, Sufjan Stevens. Maar dat is waarschijnlijk niet aan de IDO-ers besteedt. Denk ik, he.
Ach ligt aan mijn moodquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit veel muziek bij waar ik ook graag naar luister, maar Korn gaat met te ver, Berzek en Antony & The Johnsons zegt me niks zo.
Zal er snel een keer naar luisteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
Antony![]()
![]()
![]()
![]()
.
Fucking bril-jant. Meer hoef ik niet te zeggen. Luister het Vaduz.
We can talk matequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
Antony![]()
![]()
![]()
![]()
.
Fucking bril-jant. Meer hoef ik niet te zeggen. Luister het Vaduz.
alles wat niet in de top 40 staatquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat valt er onder alternatieve muziek?.
De helft ken ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb de cd Illinoise hoor, Maar laatste tijd niet meer geluisterd![]()
Ben erg breed qua muzieksmaak:
Evanescence, Richard Ashcroft, System of a down, Placebo, Voicst, Johan, Decemberists, Antony & The Johnsons, Apoptygma Berzerk, Depeche Mode, Korn, Tool, Queens of the stone age...
Maar luister net zo lief naar Lucie Silvas, Katie Melua, Kelly Clarkson etc.
Dan ben ik een groot voorstander van alternatief.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
alles wat niet in de top 40 staat![]()
Ik ook eigenlijk sbientjequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
alles wat niet in de top 40 staat![]()
Heb je een goede linkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de clip voor Sorry van Madonna is er
Dat hoor ik op school ook vaak. Luisteren ze mijn muziek, iedereen zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Lounge muziek vind ik weer helemaal niks.
Sorryquote:
Sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[url=Sorry]mms://stream.idnes.cz/video/0602/tv_zpravy/A060208_DUN_MADONNA_SORRY.WMV[/url]
Alles wat fout is, is leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Motown is leuk!
Soms vind ik disco ook wel leuk
Musical! Geweldig, maar bij musical zit zo'n bepaalde sfeer...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles wat fout is, is leuk!
Ik wil hierbij ook nog aan toevoegen: het Eurovisie songfestival en gezellige boybandjes uit de jaren '90 die ik vroeger vrolijk stalkte a la CDP.![]()
En musicals. Ook musical-freak hier.
Ik denk dat de meest controversiele cd in m'n collectie Manic Street Preachers is.![]()
Nee geweldig juistquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef superhero87 het volgende:
aaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |