quote:
nog steeds onscherpquote:
Morgenmiddag 16.30 heb ik de trein dus ga 15.30 richting station.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
cdp hoelaat ga je weg en wanneer?
Nope..treinquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Ayaxola het volgende:
Ga je met het vliegtuig?
Wij hebben net geboekt, 1 juni vertrek ik![]()
ok als ik je dan niet meer spreek dan wil ik je heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier wensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgenmiddag 16.30 heb ik de trein dus ga 15.30 richting station.
Dankjewel..als we nog naar CD:UK gaan..komt waarschijnlijk iets tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok als ik je dan niet meer spreek dan wil ik je heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier wensen![]()
Maak een foto van Girls Aloud en dan speciaal van Nadine ok![]()
vertelquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dankjewel..als we nog naar CD:UK gaan..komt waarschijnlijk iets tussen
Iedereen gaat sowieso naar Simple Plan op Heathrow..maar weet de tijd nog niet en CD:UK begint om 14.00quote:
nou hopen dat het doorgaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iedereen gaat sowieso naar Simple Plan op Heathrow..maar weet de tijd nog niet en CD:UK begint om 14.00
We zijn met 6 Nederlanders en sowieso 3 engelsenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou hopen dat het doorgaat
met hoeveel mensjes ga je?
engelsen zijn leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zijn met 6 Nederlanders en sowieso 3 engelsen
Trusten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen! Jah ha erg vroeg voor mij, maar moet morgen weer werken![]()
Slaap Zacht!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen! Jah ha erg vroeg voor mij, maar moet morgen weer werken![]()
Je icon is inderdaadquote:
Hip ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had een creatieve bui![]()
En een leuk capture
WOW!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had een creatieve bui![]()
En een leuk capture
en? Goed gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Natalie het volgende:
Ik kom net terug van een sollicitatiegesprek
ikke wil ook inpakken.... maar dat kan pas 6-3quote:
Voor m'n gevoel ging het oké.quote:
Is wel een week voor de finalequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef sbientje het volgende:
kansloos hoor c_a!![]()
druk maken om 3 dagen niet fokken.
Nou maar hopen dat de uitslag positief isquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel ging het oké.
De uitslag krijg ik vanmiddag ergens.
Thanks for asking
Zekers!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de uitslag positief is![]()
ik wilde het net gaan vragenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Ok (we) ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zekers!
Ik laat 't wel even weten.
Medewerker klantenservicequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
als je niet wordt aangenomen kan je altijd nog een soort baan als c_a heeft, proberen te krijgen.. die kan de hele dag fok!ken![]()
maar ik hop natuurlijk dat je wel wordt aangenomen!
Ik luister...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
als je niet wordt aangenomen kan je altijd nog een soort baan als c_a heeft, proberen te krijgen.. die kan de hele dag fok!ken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |