Ik dacht dat er stond: doe nooit een broek aan ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef sbientje het volgende:
en een tip
dioe nooit een goede broek aan als je hond een labrador is en je hem mee neemt naar een bos met slootjes...
[afbeelding]
Ja Forget me Not wordt haar nieuwe singlequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze Forget Me Not en What You're Made Of zal doen bij Idols..
ze stinkt nu alleen nogalquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond: doe nooit een broek aan ....![]()
Leuke hond!
Gelukkig, dat zijn betere nummers dan Nothing else matters.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze Forget Me Not en What You're Made Of zal doen bij Idols..
Zonder paars en blauw toch ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef chansadres het volgende:
Denk ik ook, anders vind ik het een hippe hond
Da's een nummer van Lucie Silvas & vind dat zo'nnnn mooi nummerquote:
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur overquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een nummer van Lucie Silvas & vind dat zo'nnnn mooi nummer![]()
Eentje die Floortje vast ook prima gaan zingen.
Mooi toch? Je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur over![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..waar gaat t hele topic nu al de laatste 2 uur over![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mooi toch? Je hoort mij niet klagen
Zeker weten, hij staat toch al op 1 in de albumchart?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Iemand trouwens opgevallen dat t album keigoed ging verkopen de week na de workshop bij Idols?
Mag hopen dat het deze keer weer gebeurd
.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zeker weten, hij staat toch al op 1 in de albumchart?![]()
Volgende week staat ie op 1quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
5 lucie silvas breathe in
Denk pas over 2 weken..maar denk t welquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Iemand trouwens opgevallen dat t album keigoed ging verkopen de week na de workshop bij Idols?
Mag hopen dat het deze keer weer gebeurd
ga je niet naar de signeersessies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is ook een geweldig album
Zaterdag ben ik iig niet bij de tv weg te slaan tussen 20.00 en 23.00 uur.
Zo lang al!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk pas over 2 weken..maar denk t wel
Ze staat er trouwens al 42 weken in
fotootje met telefoon gemaakt, van de zomer.. overigens ziet ze er nu ook weer zo uit hahahaquote:
Daarzo in Hilversum?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ga je niet naar de signeersessies?
T is zo'n schatje
Daar wil ik heen, zuchtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en zaterdag tussen 12.30 en 14.00 bij de MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden
Ik ga vrijdagochtend naar mijn vriend die in Amstelveen woont. 't Is natuurlijk maar een kippestukje naar Amsterdam.. Ik zou het reddenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee in de FRS in Amsterdam op vrijdag van 12.30 tot 13.30![]()
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor overquote:
Whahahahha Ik trek altijd een oude broek aan, een oude jas, en laarzen als ik met mijn labje naar het bos gaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef sbientje het volgende:
en een tip
dioe nooit een goede broek aan als je hond een labrador is en je hem mee neemt naar een bos met slootjes...
[afbeelding]
Mja, ik vind het ook te ver hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor over.
Ik wel, ga meteen ook shoppenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een liveshow ben ik op zich best bereid om het halve land door te reizen, maar voor een signeersessie met Lucie Silvas heb ik het er niet voor over.
GA IK HEENquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en zaterdag tussen 12.30 en 14.00 bij de MediaMarkt Amsterdam Arena incl optreden
Ik woon ook in Drenthequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wel, ga meteen ook shoppen![]()
woon in Drenthe![]()
Ik heb die cd ooit cadeau gegeven aan een meisjequote:
Uhm ik zou het er best voor over hebben. En ik woon een stukje verder weg dan Tha_Erik (Ik ben een echte limbo'erquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga ook wel af en toe voor de fun van het zuiden van Noord Brabant waar ik woon naar Groningen voor een gezellige avond. Maar niet zonder een slaapplek daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uhm ik zou het er best voor over hebben. En ik woon een stukje verder weg dan Tha_Erik (Ik ben een echte limbo'er) Maar ik ben ook vaker naar Enschede en Hilversum voor de fun geweest dus dan is Amsterdan een peuleschilletje
.
Als ik een snellere manier bedenkt waai ik misschien ook nog wel ff voorbijquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef chansadres het volgende:
Ik moet ook via openbaar vervoer en dat is al gauw 1 uur en drie kwartier reizen. Dat betekend gewoon 's ochtends vroeg vertrekken en 's nachts aankomen. En dat heb ik er soms voor over. Maar inderdaad meestal regel ik wel een slaapplaats
daarom ga ik ook op vrijdag maar Lucie, maar dat is helaas zonder een optredenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb OV en reis dus meestal doordeweeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |