Ok, ik dacht ff dat het pro Ellen wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
kom op, het is bijna zeker dat dit ellen's laatste week word, dus de TT is duidelijk
En toch is het vremd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
kom op, het is bijna zeker dat dit ellen's laatste week word, dus de TT is duidelijk
Ja, ik heb mn live mp3tjes weer opstaanquote:
Ok, now i get it, maar het was beter geweest als je TT was:quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Dat we nog maar 3 dagen hoeven te tellen voor we Ellen niet meer terug hoeven te zien.
Aan 1 hand voldoende dus
Ik mijn DVDquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb mn live mp3tjes weer opstaan
Bereid je maar voor op een Woelli, Kirstenn en The_Vultere invasiequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Dat we nog maar 3 dagen hoeven te tellen voor we Ellen niet meer terug hoeven te zien.
Aan 1 hand voldoende dus
Vind je niet dat andere personen eerder moeten vertrekken? En dan doel ik op Sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
Aan 1 hand voldoende dus
Ze zijn gelukkig niet onlinequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een Woelli, Kirstenn en The_Vultere invasie![]()
Nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je niet dat andere personen eerder moeten vertrekken? En dan doel ik op Serge.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik mijn DVD![]()
'Is gone Without you'
Kklinkt vast niet beter dan mn DVDquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Twisting The Chain (Live at SWR3 New Pop Festival)
Ach t is idd zonder orkest maar met band..die gitarenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kklinkt vast niet beter dan mn DVD![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Een Lucie Silvas topic!![]()
![]()
.
Niet speciaal voor mij, maar voor degene die het daar graag over willen hebben.
welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef superhero87 het volgende:
Komt Lucie nou vrijdag wel of niet in de Free Record Shop![]()
Vooral het laatste nummer van de DVD is echt geweldig 'The longer were apart'quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach t is idd zonder orkest maar met band..die gitaren
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ik vind het een goed planquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ehm, dan open je er een in MUZ, en in B&H.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...
Ze komt toch in Idols optreden.. en ze was een keer bij de workshopsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort niet bij Idols...
Nog bedankt trouwens C_dquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet zeker dat je het dan wel haalt
Trust me, de Ellen gang komt vanavond wel weer op gangquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Nu durven de Ellen-fans hier niet meer te komen![]()
Nix volspammenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef superhero87 het volgende:
GJ gaan we dat topic vol spammen?![]()
![]()
Ja, daarom verdient ze meer postsquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nix volspammen![]()
Lucie roelz
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, daarom verdient ze meer posts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |