Dat is een topic in Babes & Hunksquote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier is al een topic over.
Lucie Silvas
quote:Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb genoten van het concert
Erg mooie getalenteerde vrouw![]()
Hmm, had liever 'Breath In' gehoordquote:Dinsdag 29 november bij BvD: Lucie Silvas met (verrassend) Nothing Else Matters (van Metallica, ja).
Ik heb kaartjesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah thnx voor de mededeling... dat word de stream van Talpa maar ff rippen
Gewoon ff mailen en je kan ook heenquote:
Wat is dat toch een lekker popnummerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Check wat video's van het Radio 2 concert wat via haar website te bekijken is:
Breath in
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe versie van t album incl DVD
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkochtquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens 9 maart in een uitverkocht Vredenburg...ik ben erbij
Ik had echt 1 v/d laatste kaarten want t was toen k aankwam ook sold out...30 minuten later had ze net een kaartje te pakken voor me.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkocht![]()
Verkrachtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Na haar in Idols gezien te hebben vond ik d'r wel goed, maar toen hoorde ik haar Nothing Else Matters-verkrachting, en nu vind ik d'r bagger. Ik zou haar nog niet eens in een doveninstituut of mortuarium draaien, zeg maar.
Voor mij juist een v/d hoogtepunten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja Forget me Not wordt haar nieuwe single, niet echt het leuke nummer uit haar album
Ach..alle rock-rukkers vallen erover..maar ik vind t een goede cover...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef Zanderrr het volgende:
Niks mis met een goede cover, maar die Nothing Else Matters-versie is echt lachwekkend. Het lijkt wel iets van Celine Dion, echt van die gladgestreken Sky Radio muzak.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan signeert Lucie namelijk tussen 12.30 en 14.00 uur in de Media Markt, op de Arenaboulevard 123-125 in Amsterdam. MAAR dat is niet alles, ze doet daar ook een mini optreden!!! Daar wil je natuurlijk bij zijn!
O wat een leuk idee! zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad een hele goede cd. Ik heb ook 2 kaarten voor het concert gelijk besteld toen ze beschikbaar waren. Me vriendin weet alleen nog dat we 9 maart weg gaan maar ze weet niet waar naar toe maar ze is wel helemaal weg van die muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |