*Solliciteert*quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon financiele administratie![]()
Ik kom bij jou werkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk ook nog tussendoor
Maar het is gewoon een beetje rustig op donderdag. Morgen heb ik het weer drukker
![]()
En ik ben e rpas achtergekomen dat ik kan fokken op mijn werk, dat zal wel afnemen met de tijd![]()
Moach, wat is leuk? 't Kan slechter. Iig betalen ze primaquote:
Tjah dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moach, wat is leuk? 't Kan slechter. Iig betalen ze prima
En ik weet iig dat ik één leuke collega heb.
Lijkt me een goede dealquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Is goed hoor kom allemaal maar bij mij werken, dan heb ik nogminder te doen en kan ik nog MEER fokken
Nog meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
Is goed hoor kom allemaal maar bij mij werken, dan heb ik nogminder te doen en kan ik nog MEER fokken
ik ben aan het afkicken. Ik ben 1,5 week ziek geweest, en dus 1,5 week op fok. En nu opeens niet meer fokken, dat gaat niet. Dus morgen zal het al een stuk minder zijnquote:
Wheeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
Ik ben aangenomennnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
Proficiat Meid!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopuddingquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef Meiske78 het volgende:
Zo, wel weer genoeg rondgepost, maar eens boodschapjes doen
.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopudding![]()
Of "Serge wordt zo overgewaardeerd"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef sbientje het volgende:
ik bedenk me nu.. .aftellen met ellen was beter geweest als TT
Nog 23 postsquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef sbientje het volgende:
ik bedenk me nu.. .aftellen met ellen was beter geweest als TT
dat eet ik vanavondquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
-----
Fijn Natalie, veel plezier vooral!
dat rijmt nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of "Serge wordt zo overgewaardeerd"
Helaas, ik was al wegquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
graag 1 kilo kipfilet, satesaus, sate marinade mix, krieltjes en chocopudding![]()
kunnen we niet een keer Harm in de topictitel verwerken?quote:
Dat wel, maar niet supergezond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat eet ik vanavondKipsate met krieltjes.... lekker toch
![]()
De kop is wel het vieststquote:
Ik heb Ma/di/wo gezond gegeten..... Vandaag is ongezondheidsdag. Morgen eet ik weer groente....quote:
nee geen anti-serge titel.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef WithMe het volgende:
Serge, steek een asperge.
En dan nog iets.
ik heb er ook 1 klaar staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
Ik heb al een topic klaar staan, zonder deelnemer in de titel.
Met jouquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 klaar staan
Met Harm erin
Wat is jouw topictitel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |