een ZE nog welquote:
Bedankt !quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Je lacht als een boer met kiespijn joh
ff pitten![]()
![]()
En dan die geluiden die sommigen dan makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh![]()
Ik ben al de hele stad rondgeweest. Maar goed dat het niet zo hard regende.Vandaag moet ik verder thuisblijven totdat de bestelling is bezorgd. Altijd fjin.
![]()
Best jammer, anders kon ik nog even gaan fitnessen.Yep, sinds vrijdag begonnen i.p.v. Pencak Silat. Het voordeel is dat ik nu voor hetzelfde geld net zo vaak kan gaan als ik wil, op welke dag/tijd ik maar wil en ik kan zowel aan kracht- als conditietraining doen.
Best wel geinig al die krachtpatsertjes die zichzelf zo stoer vinden.
Dan pak ik 2 kg
en zij pakken dan express de zwaarste.
![]()
Hoe komen jullie eigenlijk aan die beestjes?quote:
En nu niet zeuren dat je toch te moe bent om te sporten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja ook nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
En dan die geluiden die sommigen dan maken![]()
Nopequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nopeheb besloten toch even te wachten ermee, volgende week is de beurs - dan wil ik ook al wat leer scoren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe komen jullie eigenlijk aan die beestjes?
Die van mij was een biggetje, kon ik af en toe in haar knijpen.
Bijnaam knorretje..de mijne blijft geheim....![]()
[..]
En nu niet zeuren dat je toch te moe bent om te sporten.
Damn, nu moet ik wel gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik krijg niks te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Moguh![]()
deze heeft ook wel wat
Vanmiddag ff for real aanschouwen
Oh een ER-6, die vind ik ook best wat hebben.quote:
Gewoon zelf hardlopen heeft ook wel ietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh![]()
Ik ben al de hele stad rondgeweest. Maar goed dat het niet zo hard regende.Vandaag moet ik verder thuisblijven totdat de bestelling is bezorgd. Altijd fjin.
![]()
Best jammer, anders kon ik nog even gaan fitnessen.Yep, sinds vrijdag begonnen i.p.v. Pencak Silat. Het voordeel is dat ik nu voor hetzelfde geld net zo vaak kan gaan als ik wil, op welke dag/tijd ik maar wil en ik kan zowel aan kracht- als conditietraining doen.
Best wel geinig al die krachtpatsertjes die zichzelf zo stoer vinden.
Dan pak ik 2 kg
en zij pakken dan express de zwaarste.
![]()
Zit met de inruil van m'n Fazer in m'n maag, moet er zovéél bijleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh een ER-6, die vind ik ook best wat hebben.![]()
Hardlopen heb ik best een tijdje gedaan, maar vanuit ons vind ik er niks aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon zelf hardlopen heeft ook wel iets, voorheen ging ik ook fitnessen, maar vindt buitensport toch wel lekkerder
, dus een beetje hardlopen langs het kanaal hier is errug fijn
![]()
Ik heb ze wel eens in fel geel gezien, dat is ook wel gaaf. Maar idd zou ik zelf ook wel voor zwart gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zit met de inruil van m'n Fazer in m'n maag, moet er zovéél bijleggen, en deze is niet zo duur, staat er ééntje in Helmond, dus vanmiddag ff kijken, en nu maar hopen dat ie zwart is
, er was geen foto beschikbaar van de ER-6 op de site.....de prijs viel wel mee ¤ 7700,00
![]()
Edit.........hij staat er in het zwartquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens in fel geel gezien, dat is ook wel gaaf. Maar idd zou ik zelf ook wel voor zwart gaan.![]()
Veel plezier dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Edit.........hij staat er in het zwart![]()
ik ga NU kijken
![]()
hey, welkomquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:14 schreef Fok777 het volgende:
Dames/Heren,
Er kan weer een Honda rijder toegevoegd worden aan de lijst.
CB600F "Horny" '05 (Fok777)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Edit.........hij staat er in het zwart![]()
ik ga NU kijken
![]()
word er hier niet meer gewerkt ofzoquote:
Wat een leventje hequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
word er hier niet meer gewerkt ofzo![]()
voor ik commentaar krijg... ik zit in de les![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
word er hier niet meer gewerkt ofzo![]()
voor ik commentaar krijg... ik zit in de les![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |