een ZE nog welquote:
Bedankt !quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Je lacht als een boer met kiespijn joh
ff pitten![]()
![]()
En dan die geluiden die sommigen dan makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh![]()
Ik ben al de hele stad rondgeweest. Maar goed dat het niet zo hard regende.Vandaag moet ik verder thuisblijven totdat de bestelling is bezorgd. Altijd fjin.
![]()
Best jammer, anders kon ik nog even gaan fitnessen.Yep, sinds vrijdag begonnen i.p.v. Pencak Silat. Het voordeel is dat ik nu voor hetzelfde geld net zo vaak kan gaan als ik wil, op welke dag/tijd ik maar wil en ik kan zowel aan kracht- als conditietraining doen.
Best wel geinig al die krachtpatsertjes die zichzelf zo stoer vinden.
Dan pak ik 2 kg
en zij pakken dan express de zwaarste.
![]()
Hoe komen jullie eigenlijk aan die beestjes?quote:
En nu niet zeuren dat je toch te moe bent om te sporten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja ook nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
En dan die geluiden die sommigen dan maken![]()
Nopequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nopeheb besloten toch even te wachten ermee, volgende week is de beurs - dan wil ik ook al wat leer scoren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe komen jullie eigenlijk aan die beestjes?
Die van mij was een biggetje, kon ik af en toe in haar knijpen.
Bijnaam knorretje..de mijne blijft geheim....![]()
[..]
En nu niet zeuren dat je toch te moe bent om te sporten.
Damn, nu moet ik wel gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Ik krijg niks te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Moguh![]()
deze heeft ook wel wat
Vanmiddag ff for real aanschouwen
Oh een ER-6, die vind ik ook best wat hebben.quote:
Gewoon zelf hardlopen heeft ook wel ietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Moguh![]()
Ik ben al de hele stad rondgeweest. Maar goed dat het niet zo hard regende.Vandaag moet ik verder thuisblijven totdat de bestelling is bezorgd. Altijd fjin.
![]()
Best jammer, anders kon ik nog even gaan fitnessen.Yep, sinds vrijdag begonnen i.p.v. Pencak Silat. Het voordeel is dat ik nu voor hetzelfde geld net zo vaak kan gaan als ik wil, op welke dag/tijd ik maar wil en ik kan zowel aan kracht- als conditietraining doen.
Best wel geinig al die krachtpatsertjes die zichzelf zo stoer vinden.
Dan pak ik 2 kg
![]()
Zit met de inruil van m'n Fazer in m'n maag, moet er zovéél bijleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh een ER-6, die vind ik ook best wat hebben.![]()
Hardlopen heb ik best een tijdje gedaan, maar vanuit ons vind ik er niks aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon zelf hardlopen heeft ook wel iets, voorheen ging ik ook fitnessen, maar vindt buitensport toch wel lekkerder
, dus een beetje hardlopen langs het kanaal hier is errug fijn
![]()
Ik heb ze wel eens in fel geel gezien, dat is ook wel gaaf. Maar idd zou ik zelf ook wel voor zwart gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zit met de inruil van m'n Fazer in m'n maag, moet er zovéél bijleggen, en deze is niet zo duur, staat er ééntje in Helmond, dus vanmiddag ff kijken, en nu maar hopen dat ie zwart is
, er was geen foto beschikbaar van de ER-6 op de site.....de prijs viel wel mee ¤ 7700,00
![]()
Edit.........hij staat er in het zwartquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens in fel geel gezien, dat is ook wel gaaf. Maar idd zou ik zelf ook wel voor zwart gaan.![]()
Veel plezier dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Edit.........hij staat er in het zwart![]()
ik ga NU kijken
![]()
hey, welkomquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:14 schreef Fok777 het volgende:
Dames/Heren,
Er kan weer een Honda rijder toegevoegd worden aan de lijst.
CB600F "Horny" '05 (Fok777)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Edit.........hij staat er in het zwart![]()
ik ga NU kijken
![]()
word er hier niet meer gewerkt ofzoquote:
Wat een leventje hequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
word er hier niet meer gewerkt ofzo![]()
voor ik commentaar krijg... ik zit in de les![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
* Rebbel is ALTIJD woensdag vrij en Raus volgens mij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
Beestje is niet van mij / onsquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe komen jullie eigenlijk aan die beestjes?
Same old shit, different dayquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Het voordeel is dat ik nu voor hetzelfde geld net zo vaak kan gaan als ik wil, op welke dag/tijd ik maar wil en ik kan zowel aan kracht- als conditietraining doen.Best wel geinig al die krachtpatsertjes die zichzelf zo stoer vinden.
Dan pak ik 2 kg
![]()
ik train alles. Niet alleenmaar een paar spiertjes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Beestje is niet van mij / onsGewoon een animated gif van internet omgebouwd naar icon
[..]
Same old shit, different day
Standaard verdeling in de fitnessruimte: Alle wijven op de cardio apparaten omdat ze te dik denken te zijn, en de patsertjes bankdrukken / biceps trainen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
* Rebbel is ALTIJD woensdag vrij en Raus volgens mij ook![]()
Maarrrrrrrr.......ik ben terug, ik zag, ik kwam, en ik ben om.....heb'm gezien
. Hij is echt supergááf, de zithoogte is perfect, ben nl. niet de grootste
. Nog niet mee gereden, maar dat komt nog wel.
Echt superquote:Vanavond-of morgenavond komt die vent ff bij mij thuis naar m'n Fazer kijkenen de waarde bepalen
, enige indicatie heb ik al, en dan is het een GO.....mits, tenzij....
Heb ik gelijk een mooi verjaardagskado![]()
Rustig aan hequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef hicham het volgende:
Standaard verdeling in de fitnessruimte: Alle wijven op de cardio apparaten omdat ze te dik denken te zijn, en de patsertjes bankdrukken / biceps trainen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli
onder voorbehoud
![]()
[..]
Echt super![]()
Ik zie ook een kleine gelijkenis met mij![]()
Eerst helemaal "into supersports" Yamaha R1 en je koopt een Naked![]()
[..]
Rustig aan he [afbeelding] Beater & BWT gaan naar de sportschool om de heupen soepel te houden [afbeelding]
Dat moet vanaf een bepaalde leeftijdanders worden ze stram [afbeelding]
![]()
De fitness doe ik om het buikje weg te houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli
onder voorbehoud
![]()
[..]
Echt super![]()
[..]
Rustig aan he [afbeelding] Beater & BWT gaan naar de sportschool om de heupen soepel te houden [afbeelding]
![]()
Doe jij net zo heupwiegen als Gordon?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef bwt het volgende:
De fitness doe ik om het buikje weg te houden
Om de heupen soepel te houden doe ik dansen (echt dansen - niet disco)
Je bent gewoon heel jong grijs.quote:[edit]
o ja, . . EN IK BEN HELEMAAL NIET OUD - LAAT STAAN STRAM
[/edit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eiw, gordon, jakkesquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe jij net zo heupwiegen als Gordon?![]()
Daar denk ik altijd aan als ik die mannen zie bewegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:01 schreef bwt het volgende:
eiw, gordon, jakkes![]()
![]()
wil je niet zo eng doen........
Breakdance ook goed?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar denk ik altijd aan als ik die mannen zie bewegen.
Ga dan hip hoppen om soepel te blijven.![]()
Dat klinkt al beter ja, ik zie jou nog neit op je hoofd tollen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:02 schreef bwt het volgende:
Breakdance ook goed?
Gaaf!! Ik ben benieuwd wat je er van vindt als je er op hebt gereden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vanavond-of morgenavond komt die vent ff bij mij thuis naar m'n Fazer kijkenen de waarde bepalen
Edit /
En zo klinkt ie![]()
ik bedoelde ook stijldansen - inmiddels al een jaar of 19quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter ja, ik zie jou nog neit op je hoofd tollen.![]()
Maar misschien heb ik het fout. Nam aan dat je stijldansen bedoelde.![]()
Maar Rausje niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Beestje is niet van mij / onsGewoon een animated gif van internet omgebouwd naar icon
[..]
Same old shit, different day
Jaja en morgen wel vrij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
[..]
ik had het er alleen over dat er niet meer gewerkt wordquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jaja en morgen wel vrij.![]()
![]()
Woensdagen ben ik altijd vrij. Die zijn bedoeld om voor mijn eigen zaak te werken.Ik heb nog twee vertalingen te doen en ik wilde nog het huis schoonmaken, dus je kunt niet zeggen dat ik heb zitten niksen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik had het er alleen over dat er niet meer gewerkt word![]()
en vrijdag ook vrij![]()
alleen wel vroeg op voor de doktor
en nu moet ik echt wat gaan doen (onder het fokken)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Fijn, dus na vandaag kun je lekker aan het weekend beginnen.![]()
Zo'n R6 is gewoon nog hartstikke duur, heb wel hier en daar gekeken, maar er moet gewoon tevéél bij. En btw......mijn Fazer is semi-naked hehquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli
onder voorbehoud
![]()
[..]
Echt super![]()
Echte mannuh hehquote:Rustig aan he [afbeelding] Beater & BWT gaan naar de sportschool om de heupen soepel te houden [afbeelding]
![]()
Nopequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaaf!! Ik ben benieuwd wat je er van vindt als je er op hebt gereden.Enne je kunt misschien je Fazer verkopen? Of bedoel je als inruil?
Hoeveel dealers zijn er volgende week bij de motorbeurs aanwezig om te informeren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
ik ruil 'm als de prijs goed is in voor de
ER-6![]()
Waaahhhquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vanavond-of morgenavond komt die vent ff bij mij thuis naar m'n Fazer kijkenen de waarde bepalen
Edit /
En zo klinkt ie![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef bwt het volgende:
[..]
ik train alles. Niet alleenmaar een paar spiertjes.
anders loop je rond met een paar borstspieren van formaat patser en geen rug spieren of zo.
Hoeveel van die gasten lopen er wel niet rond met van die ielligge beentjes omdat ze die nooooit trainen.......
Ho, ho, stopquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar Rausje niet.![]()
Ik heb flink zitten krachtpatsen.![]()
Dit idee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef bwt het volgende:
ik train alles. Niet alleenmaar een paar spiertjes.
anders loop je rond met een paar borstspieren van formaat patser en geen rug spieren of zo.
Hoeveel van die gasten lopen er wel niet rond met van die ielligge beentjes omdat ze die nooooit trainen.......
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan pak ik 2 kgen zij pakken dan express de zwaarste.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dit idee?
[afbeelding]
Magoed, dikke benen is ook zo wat...![]()
[..]
je had niks moeten zeggen hieroquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vrijdagavond heb ik heel wat Jerommekes gezien.
Echt geen porem natuurlijk.
![]()
Misschien komt het fitnessen straks wel heel goed van pas bij het motorrijden. Ik ben een beetje armspieren aan het trainen en ik denk dat dat bij een sportievere zit best wel handig kan zijn.![]()
Er zullen plenty dealers staan volgende weekquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeveel dealers zijn er volgende week bij de motorbeurs aanwezig om te informeren?![]()
Misschien zijn ze wel bereid tot enige beursshowkorting.![]()
Of ga je niet kijken in Utreg?
Ik vind die ER-6N ook best bruut, streetfighterachtig, zat in eerste instantie ook te twijfelen tussen een hagelnieuwe motor of een goede tweedehand.
Deze motor was wel de beste nieuwe en betaalbare kandidaat.
Alleen dat cockpitje op de koplamp moet eraf, maar gelukkig heeft R2D2 een goede traptechniek.
Die doet zelfs auto's modden.![]()
Om, om....... nahquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
WaaahhhJe wou die R6 zo graag en nu ineens klap boem om naar de ER-6
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maarre![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bovenal.......motorrijden is en blijft een hobby. Als ik echt niet tot een lekkere deal kan komen, dan wordt Feezerbeessie onder handen genomen
. Heb hier ook nog een aantal lui in huis die geen cent in brengen en alleen maar euro's kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Pepijn valt uiteraard wél onder de patsertjes![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:Volgens mij heb jij al ervaring met die versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb de ER-6 in het echt alleen nog maar met volledige kuip gezien.... dan is ie vind ik hem echt lelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef worldpimber het volgende:
ER-6 is wel een mooie bike, ik dacht ook eerstlesfietsje
. Zeker op de dingen die ik heb gereden, leen en lesmotoren
Maar in de motorzaak zag ie er toch wel goed uit die nieuwe
Beter rij je die Fazer snel de sloot in
Dat klinkt voor geen meter, weekend op woensdag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb de ER-6 in het echt alleen nog maar met volledige kuip gezien.... dan is ie vind ik hem echt lelijk
maar als ze hem de sloot inrijd krijgt ze er nog minder voor terug, moet ze dus juist niet doen![]()
mooie tijd om naar huis te gaan....
Weekend
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:00 schreef hicham het volgende:
Pepijn valt uiteraard wél onder de patsertjes![]()
Welke spieren denk je aan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien komt het fitnessen straks wel heel goed van pas bij het motorrijden. Ik ben een beetje armspieren aan het trainen en ik denk dat dat bij een sportievere zit best wel handig kan zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RB en ik hebben teveel koppel in onze twin.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
..de twins gewoon even de stront voor de ogen kunnen rijden![]()
![]()
![]()
Of bedoelde je andere twins.
Wordt ik daar uitgelachen?quote:![]()
Ik vind jou ook wel een ontkennende poser. Kickt op zwarte nieuwe motortjes.![]()
![]()
![]()
En Youssef~Pimber is een gespleten persoonlijkheid?![]()
En waarvoor heb je duwend vermogen nodig om te ghummen?? Biceps heb je nodig om het stuur goed vast te kunnen houden bij hoge snelheden icm luchtwrijvingquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
Biceps heb je niets aan met motorrijden.![]()
pssst.... triceps wel.....![]()
Denk maar aan koppel... duwend vermogen ..
Biceps is nagenoeg alleen trekkend vermogen..
Als ik onder worldpimber blijf post ik telkens buiten FokMC per ongelukquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:40 schreef Worldbeater het volgende:
En Youssef~Pimber is een gespleten persoonlijkheid?![]()
Ztrakz sien se je alz een freemt perzoon een clonequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik onder worldpimber blijf post ik telkens buiten FokMC per ongeluk
Al 3 keer nu
uhmquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
En waarvoor heb je duwend vermogen nodig om te ghummen?? Biceps heb je nodig om het stuur goed vast te kunnen houden bij hoge snelheden icm luchtwrijving![]()
Maar Raus mag het zelf eens uitleggen wat de redenatie was
Hehe, ja, dan zou ik ook aan biceps denken. Maar dan meer voor naaktrijders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
uhm![]()
Ik dacht aan beter getrainde armen = minder snel vermoeide armen = meer en langer rijplezier.![]()
![]()
Ach, men zal mij slechts als een legende en uit oude verhalen kennen. Als de flits die buitenom voorbij kwam op een meet, als de knallen in de tunnel, als het ene wiel in de luchtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef bwt het volgende:
Ztrakz sien se je alz een freemt perzoon een clone
Hier heeft het gister en vannacht redelijk geregendquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef dribbel79 het volgende:
wanneer is die pestpekel van de weg??
Volgens mij hou je het stuur vast met je handenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef Youssef het volgende:
En waarvoor heb je duwend vermogen nodig om te ghummen?? Biceps heb je nodig om het stuur goed vast te kunnen houden bij hoge snelheden icm luchtwrijving![]()
Te weinig op gevoel willen sturen, te krampachtig het stuur vasthouden misschien.quote:Maar Raus mag het zelf eens uitleggen wat de redenatie was
Oude man.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Even heerlijk bijlezen, onder het genot van een kop koffie![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
What's the catch?
CBR 600RR 2003
3000 Euro![]()
Of
Hayabusa 2001 9600Km
3000 Euro
* R2-D2 heeft het erg druk gehad i.v.m. vervroegde vrijlating vandaag![]()
![]()
quote:This Hayabusa's Engine Performance Is Awesome, Offering Incredible Acceleration The
Instant You Twist The Throttle. Suzuki's Most Sophisticated Technology Offers Performance
You Have To Experience To Appreciate And This Class-Leading Street Rocket Is Sure
To Satisfy The Most Particular Of Performance Minded Riders. In Addition This Beautiful
Sportbike Has Been Meticulously Dealer Maintained, Adult-Owned, Adult-Ridden And
Always Garage Kept.
Inderdaad --> Als je gewoon van 3000 euro af wil, kun je mij natuurlijk ook gewoon meteen die eypo's gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Sowieso begrijp ik niet waarom er overal hoofdletters staan (wannabe Duitser?) en waarom iemand uit Amersfoort op een Nederlandse site een Engelse advertentie plaatstLulkoekadvertentie
But but but jij hebt al een jonge, mooie motorquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Inderdaad --> Als je gewoon van 3000 euro af wil, kun je mij natuurlijk ook gewoon meteen die eypo's geven![]()
klinkt wat mij betreft prima, weekend op woensdagquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter, weekend op woensdag.![]()
is toch niet zo moeilijk.... er hebben geen kinderen op gereden....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Sowieso begrijp ik niet waarom er overal hoofdletters staan (wannabe Duitser?) en waarom iemand uit Amersfoort op een Nederlandse site een Engelse advertentie plaatstLulkoekadvertentie
alleen al om je armen aan het stuur te houden als je stil staat gebruik je je biceps-triceps-elke-andere-ceps alquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
Maar vanuit een hoek (zitpositie) zijn biceps nagenoeg buiten werking.![]()
![]()
Een circuitdagje als FokMC meeting! Jij bent gekquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik denk dat ik mijn rode monstertje toch maar houd.. en dan dit jaar naar de TT assen, en nog even een circuitdagje regelen (misschien leuk als FokMC Meeting?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |