Tis een beetje dufjes jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef regenworm het volgende:
Mis Bart die deed het veel leuker dan deze tante truus
Ja... Bart deed het echt leuk... de bingo avond gaat als een nachtkaars uit vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef regenworm het volgende:
Mis Bart die deed het veel leuker dan deze tante truus
Waarschijnlijk begin april, we moeten alleen nog even weten of KLM ook de tickets wil betalen en dan kan ik boeken vanaf Londen en gaan m'n vrienden vanaf Amsterdam geloof ikquote:
Wij houden graag van ruimte... en niet van volle topicsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Dacht al..waarom zegt niemand meer iets..maar jullie waren al verhuisd hahaha
We gaan erg snel 's avondsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Theo doet "gemaakt" leuk....je merkt dat tie er gewoon geen reet aan vindtquote:
Krijg meer het gevoel het is een verplicht nummer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... Bart deed het echt leuk... de bingo avond gaat als een nachtkaars uit vind ik
T heeft idd 2 kanten, wel deed Bart het leuker, maar de groep die er nu zit is niet zo gezellig als de vorige Bingo avonden neequote:
Bart vond het volgens mij het leukste van heel de week... kon hij zich lekker uitleven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Theo doet "gemaakt" leuk....je merkt dat tie er gewoon geen reet aan vindt![]()
na 300 postings gaan we weer verhuizen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Denk het niet, hier zit geen publiek wat aan de xtc zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Toch is Theo wel een entertainer dat zag je ook op TMF enzo, dus ergens zou dit wel een beetje zijn straatje moeten zijn
Hij is meer van de feesten zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Toch is Theo wel een entertainer dat zag je ook op TMF enzo, dus ergens zou dit wel een beetje zijn straatje moeten zijn
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is meer van de feesten zal ik maar zeggen.
Als hij echt die skihut avond doet zie je een hele andere Theo![]()
niet iedereen in een discotheek zit aan de xtc en niet iedereen die aan de xtc zit vindt hem leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk het niet, hier zit geen publiek wat aan de xtc zit.
Maar er lopen nu geen tiener sletjes rondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zal beter proberen op te lettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
na 300 postings gaan we weer verhuizen.
Ja, zou best kunnen. Zou me ook flink genaaid voelen, als je had gezien hoe gezellig de vorige bingo avonden met Bart waren... en je het nu met Theo en Bev moet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef soapie het volgende:
Ik heb de streams niet aan staan. Maar die mensen daar zie zitten hebben er ook geen zin in geloof ik. Die kwamen natuurlijk voor Bart!!!!
zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet iedereen in een discotheek zit aan de xtc en niet iedereen die aan de xtc zit vindt hem leuk
Ze hebben ze nu uit een bejaardenhuis getrokken geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar er lopen nu geen tiener sletjes rond
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
na 300 postings gaan we weer verhuizen.
Je merkt het vanzelf... als het topic vol is en je wil wat posten, krijg je de melding: je hebt geen rechten.quote:
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begin april, we moeten alleen nog even weten of KLM ook de tickets wil betalen en dan kan ik boeken vanaf Londen en gaan m'n vrienden vanaf Amsterdam geloof ik
Als je niet ingelogt bent gaat t tot de 13quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.
Waarom nu tot 7.
Toen was Fok van slag af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.
Waarom nu tot 7.
ja dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.![]()
Aha... dat wist ik niet... dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je niet ingelogt bent gaat t tot de 13
Wel ingelogt tot de 7![]()
Snapte er al niks van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja, nu alleen nog even een appartment daar regelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.![]()
nieuwe doelgroep van Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu uit een bejaardenhuis getrokken geloof ik.
Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
YWquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... dat wist ik niet... dank je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Eet smakelijk Bongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogd
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderen![]()
Viola waar is mijn string??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
Mama waar is mijn string
Mama vraag het maar aan Viola
We zijn geconcentreerd aan de bingoquote:
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avondquote:
Tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Vind er ook niet veel aan. ik ga weer ff wat andere dingen doen. Tot later![]()
Vond die zangeres wel leuk en ook de reacties van Theo en Frank.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avond![]()
Ja er is echt werkelijk geen reet aan...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avond![]()
bye soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Tot later soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Goedenavond allemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja er is echt werkelijk geen reet aan...
Nah... vorige week heb ik m ook al uitgegooid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt leuk is het niet FB.
Bart was de Koning van de Bingo.
Ik moet ook altijd plassen als ik naar het gezeik van een ander moet luisterenquote:
Ha... de smoelencap koning is er weerquote:
Dat zei ik in het vorige topic al...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt leuk is het niet FB.
Bart was de Koning van de Bingo.
eigenlijk wel jammer want je kan best leuk zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nah... vorige week heb ik m ook al uitgegooid.
Ja had ik ook al door.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn al wat irritaties tussen Theo en Holt dat is duidelijk te merken op de andere gate
ik ook dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic al...![]()
Ik blijf iig hangen tot de vergadering straks, hopelijk leverd dat wél boeiende streams opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja had ik ook al door.
Jammer dat de cappers die lange neus die Viool trok naar Theo niet hebben.
Viool had er al geen zin in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf iig hangen tot de vergadering straks, hopelijk leverd dat wél boeiende streams op
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn al wat irritaties tussen Theo en Holt dat is duidelijk te merken op de andere gate
Ze wil haar zuster die achter haar staat niet storen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom zit Viool zo te fluisteren? Denkt ze dat dat sexy overkomt?
Viola en sexy heb nog nooit een sexy vuilcontainer gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom zit Viool zo te fluisteren? Denkt ze dat dat sexy overkomt?
HBB is eigelijk al dood sinds Bart weg is vind ik...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.
Hou al een beetje rekening mee.
Mwa, er is al heel wat gebeurd dus ik denk dat de redactie nu wel op alles is voorbereid hoor en Holt gaat zeker niet weg, daar is ze niet echt het type voorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.
Hou al een beetje rekening mee.
een zakelijke stem een snau stem is Monique veel te lief voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef newsman het volgende:
Wat heeft Monique eigenlijk een snau stem.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Muerte het volgende:
Hoi, allemaal ben er weer even voor een uurtje ofzo, heb nog geprobeerd om het allemaal een beetje bij te houden, maar ik heb het echt te druk op dit moment.
Maar he, kan nu toch nog een uurtje oefenen om een beetje in vorm te blijven.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola en sexy heb nog nooit een sexy vuilcontainer gezien.
Jaja... je mag natuurlijk niet gaan verslappen. Je hebt een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Muerte het volgende:
Hoi, allemaal ben er weer even voor een uurtje ofzo, heb nog geprobeerd om het allemaal een beetje bij te houden, maar ik heb het echt te druk op dit moment.
Maar he, kan nu toch nog een uurtje oefenen om een beetje in vorm te blijven.![]()
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
HBB is eigelijk al dood sinds Bart weg is vind ik...
Ik vind Theo wel leuk ben ik de enige danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.
Bart weg en Theo de Big Boss is inderdaad dodelijk voor de HBB
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef newsman het volgende:
Wat heeft Monique eigenlijk een snau stem.
Dacht al dat het een spastische camera wasquote:
Had jij gedacht dat Bart met rugzakje zo het hotel zou uitlopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwa, er is al heel wat gebeurd dus ik denk dat de redactie nu wel op alles is voorbereid hoor en Holt gaat zeker niet weg, daar is ze niet echt het type voor![]()
nee, ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind Theo wel leuk ben ik de enige dan
Theo kan hier niet echt tot zn eigen Theo komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind Theo ook wel leuk hoor... maar Bart weg is wel een aderlating. Geen beukende toetsenbord geluiden meer in de nacht...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen Manu, vind het echt heel vervelend voor je, maar ben ervan overtuigd dat er binnenkort vast wel iets anders op je pad komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Muerte, ik krijg geen koffie meer 's ochtends en ze heffen m'n assignment op')
![]()
BTW
Schrok al,dacht dat ik echt gek aan het worden was.quote:
en bedankt, nu weet ik weer waar al die nachtmerries over gingen, beukende toetsenbordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind Theo ook wel leuk hoor... maar Bart weg is wel een aderlating. Geen beukende toetsenbord geluiden meer in de nacht...
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.
Bart weg en Theo de Big Boss is inderdaad dodelijk voor de HBB
Die maar ook never nooit word uitgezondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Viola gaat de promo opnemen
Nog nooit een gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Leuk al die promo's, maar worden die eigenlijk wel uitgezonden?
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en bedankt, nu weet ik weer waar al die nachtmerries over gingen, beukende toetsenborden
Ik ook niet... maar kijk ook geen Talpaquote:
ja, ik weet het, sta normaal ook rond 6 uur op maar dan ben jij al weer een uur op padquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen Manu, vind het echt heel vervelend voor je, maar ben ervan overtuigd dat er binnenkort vast wel iets anders op je pad komt.
Tja en de koffie, ik sta om 5 uur op en ga om 6 uur de deur al uit, is een beetje krap allemaal.
De eerste week onderleiding van Mickey was de leukste week tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademing![]()
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademing![]()
ik kijk ook geen talpa, alleen de BB5 donderdag zat ik met laptop op de bankquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar kijk ook geen Talpa![]()
Voorlopig wel hoor en als alles goed gaat is de klus half april geklaard en uit ervaring weet ik dat dit soort dingen in het begin erg veel tijd en energie vergen, maar vrij snel daarna stabiliseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik weet het, sta normaal ook rond 6 uur op maar dan ben jij al weer een uur op pad
Hou je het wel vol dan dat ritme eigenlijk?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Valetijnsdag (14 februari dus)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
Wanneer komt Frans Bauer nou optreden in HBB.......![]()
14 feb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
Haha luister effe goed naar Vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
valentijnsdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
14 februariquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
stream 1+2 staan uit dat gebral van Holt wil ik niet meer aan horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: NIET GOED? FUCK OFF!!!
Hij is eindelijk gelukt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
stream 1+2 staan uit dat gebral van Holt wil ik niet meer aan horen
stuur je wel een bloemetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valentijnsdag
De dag die iedereen van mij vergeten mag
te commercieel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valentijnsdag
De dag die iedereen van mij vergeten mag
en zijn het lekkere stoelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef newsman het volgende:
Zo, ik zit dat eindelijk weer in de keuken.pfffffffffff
Qua streams dan![]()
Helaas heeft het mij tot nu toe nog weinig gedaan. Ik ga óók te laat naar bed, maar dat ligt meer aan de gezelligheid hier dan aan HBBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Pestkopquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Nee ok,daarom heb ik het Viool al 30 keer horen zeggen![]()
quote:
mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
14 februari![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn muziek maar hij kan het hotel wel afbreken.
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ikquote:
Als Mentale Truus begint te lullen dan duurt het wel even voor hij klaar is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef rooie3 het volgende:
Viool hoopt dat Theo vanavond goed moe is.
Je bent nog steeds in vorm.quote:
Ooh god niet weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Mentale Truus begint te lullen dan duurt het wel even voor hij klaar is.
Dan heeft de nachtploeg een leuke avond
zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ik
Vind ik ook Manu. Verplicht op 14 februari is veel minder leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ik
De grootste vrienden die 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Holt geeft weer een snauw "niet dat dat lukt" (over Theo dat ie goed met de bingo bezig is)
Ik blijf net zolang op tot ze naar bed gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Holt geeft weer een snauw "niet dat dat lukt" (over Theo dat ie goed met de bingo bezig is)
Ja, dat zeekoewijf had liever Henk gezien!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier Fritziquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef frizti het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken, tot over een uurtje.
Ik wacht ook zeker even tot straks jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang op tot ze naar bed gaan.
Kan nog wel eens mooi worden voor ons.![]()
Veel plezier en tot straks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef frizti het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken, tot over een uurtje.
Kost me weer hoop peuken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht ook zeker even tot straks ja![]()
Ik blijf ook kijken, maar ik hoef die bingo zaal niet meer te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht ook zeker even tot straks ja![]()
Die komt van tijd tot tijd langs fietsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat zeekoewijf had liever Henk gezien!!
Waar blijft LS eigenlijk
Daar was ik allang weggeschakeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik blijf ook kijken, maar ik hoef die bingo zaal niet meer te zien.![]()
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die komt van tijd tot tijd langs fietsen.
Volgens mij heeft ze een vrij normaal gebit, ziet er een beetje vreemd uit in de zaalverlichting denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze van die enge tanden of lijkt dat maar zo.
Was hij een half uur geleden niet bij Tann's topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien had
beide is niksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar was ik allang weggeschakeld![]()
Ik houd het bij Holt
oh hij is uitgesprongen dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Was hij een half uur geleden niet bij Tann's topic![]()
Voor jou altijd, mede kelder bewoner!quote:
zou het niet weten maar ik heb niks tegen LS.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien had
zou holt niet verstoppertje gaan spelen en is er niet afgesproken dat niemand in de kliko zou kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt heeft het over 36 pennen die ze heeft uitgedeeld, dat betekend dus 36 gasten, minder dan bij de vorige Bingo's dacht ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten maar ik heb niks tegen LS.
Vreemd allemaal er is binnen toch ook een pleequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zegt dat de toiletten buiten zijn, dus de gasten moeten naar buiten
Thx matequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voor jou altijd, mede kelder bewoner!![]()
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd allemaal er is binnen toch ook een plee
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillen
Er is iets mis gegaan met de levering... dus nog ff geduldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
altijd maar waar blijft mijn Bier.
levert te weinig opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef newsman het volgende:
Viool zou een prima toilet dame zijn, trouwens stom van ze, zo missen extra kwartjes.
stuur nu een e-mail naar Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er is iets mis gegaan met de levering... dus nog ff geduld
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillen
Tis altijd rustig op dinsdagavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Het wordt nu wel heel erg stil hier.
Zit iedereen te wachten op een 5000 euro p.p feest
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Het wordt nu wel heel erg stil hier.
Zit iedereen te wachten op een 5000 euro p.p feest
heeeeeeee Dora nog wakkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Mijn hoofd lag al bijna op het toetsenbord
Vind het erg saai in het huis
Zit op een stunt van Viool te wachten![]()
hallo Mabellequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:17 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... ik kom ook zo af en toe voorbij
want zit Viool weer lekker op te scheppen... over haar danskunsten.
Ja scheelde niet veel..quote:
Het leeft veel minder dan BB5 en dat vind ik niet verwonderlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er de hele dag al en het is de helft van de dag al rustig, ohja jij ook
Zou hans klok haar niet op kunnen sluiten in een kliko en dat de stunt dan per ongeluk niet lukt om hem open te krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Ik hoop dat de vergadering snel gaat beginnen want ik verwacht een klein beetje vuurwerk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Open zal het probleem niet zijn..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou hans klok haar niet op kunnen sluiten in een kliko en dat de stunt dan per ongeluk niet lukt om hem open te krijgen
Ja, ik weet het, het was ook leuker om bij BB5 te zeiken of te juichen over Lieske of Roel dan nu over Viool.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leeft veel minder dan BB5 en dat vind ik niet verwonderlijk.
Te snel achter elkaar en verkeerd concept
Het is vreselijk saai John had het veel beter kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ja scheelde niet veel..
Kwam weer bij door een email pling![]()
voor iedereen die gaat
Dido nathalie Rob Chantal Joost enz enzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het was ook leuker om bij BB5 te zeiken of te juichen over Lieske of Roel dan nu over Viool.....
Hai cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal, het werk zit er weer op voor vandaag![]()
Oeh, dat zal leuk wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Mabelle het volgende:
Ow ... krijgen we een vergadering... dan blijven we nog even hangen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Haaaai Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hey Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Dat moet wel een hele grote haai zijn, dat je zo hard roeptquote:
WBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee het is te hopen dat theo een beetje tegengas krijgt.
Lijkt me dus echt sterk dat dat gebeurt regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee het is te hopen dat theo een beetje tegengas krijgt.
Dat mens zit nu al bijna twee uur op haar luie reet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fiool![]()
Welkom bij de Bingoavond.quote:
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fiool![]()
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mens zit nu al bijna twee uur op haar luie reet.
Viola kan tegengas gaan geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt sterk dat dat gebeurt regenworm![]()
Cuallllllllllllllllquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Dan moet er wel héél wat gebeuren, Holt krijg je niet zomaar klein hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....
Nou kom op Theo,jullie missen niks aan haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....
Snap echt niet dat ze dat daar niet zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?![]()
![]()
Ja hoor. Geslapen, gerookt, nog meer geslapen, gegeten, vogel bekeken, gegeten, gezeten, gerookt.... erg drukke dag dus voor vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?![]()
![]()
Nee maar we kunnen wel lekker over haar zeiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou kom op Theo,jullie missen niks aan haar.
Ze doet toch geen reet.
ja, laat die bingo mutsen maar weggaan en vergaderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou kom op Theo,jullie missen niks aan haar.
Ze doet toch geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |