Nog nooit een gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Leuk al die promo's, maar worden die eigenlijk wel uitgezonden?
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en bedankt, nu weet ik weer waar al die nachtmerries over gingen, beukende toetsenborden
Ik ook niet... maar kijk ook geen Talpaquote:
ja, ik weet het, sta normaal ook rond 6 uur op maar dan ben jij al weer een uur op padquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen Manu, vind het echt heel vervelend voor je, maar ben ervan overtuigd dat er binnenkort vast wel iets anders op je pad komt.
Tja en de koffie, ik sta om 5 uur op en ga om 6 uur de deur al uit, is een beetje krap allemaal.
De eerste week onderleiding van Mickey was de leukste week tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademing![]()
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademing![]()
ik kijk ook geen talpa, alleen de BB5 donderdag zat ik met laptop op de bankquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar kijk ook geen Talpa![]()
Voorlopig wel hoor en als alles goed gaat is de klus half april geklaard en uit ervaring weet ik dat dit soort dingen in het begin erg veel tijd en energie vergen, maar vrij snel daarna stabiliseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik weet het, sta normaal ook rond 6 uur op maar dan ben jij al weer een uur op pad
Hou je het wel vol dan dat ritme eigenlijk?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Valetijnsdag (14 februari dus)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
Wanneer komt Frans Bauer nou optreden in HBB.......![]()
14 feb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
Haha luister effe goed naar Vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
valentijnsdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
14 februariquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef kukeleku het volgende:
stream 1+2 staan uit dat gebral van Holt wil ik niet meer aan horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: NIET GOED? FUCK OFF!!!
Hij is eindelijk gelukt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
stream 1+2 staan uit dat gebral van Holt wil ik niet meer aan horen
stuur je wel een bloemetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valentijnsdag
De dag die iedereen van mij vergeten mag
te commercieel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
valentijnsdag
De dag die iedereen van mij vergeten mag
en zijn het lekkere stoelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef newsman het volgende:
Zo, ik zit dat eindelijk weer in de keuken.pfffffffffff
Qua streams dan![]()
Helaas heeft het mij tot nu toe nog weinig gedaan. Ik ga óók te laat naar bed, maar dat ligt meer aan de gezelligheid hier dan aan HBBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, het is behoorlijk saai tussendoo voor nee nogmaals m'n reactie van eerder vandaag om dat te verduidelijken.
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Pestkopquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Nee ok,daarom heb ik het Viool al 30 keer horen zeggen![]()
quote:
mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
14 februari![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn muziek maar hij kan het hotel wel afbreken.
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ikquote:
Als Mentale Truus begint te lullen dan duurt het wel even voor hij klaar is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef rooie3 het volgende:
Viool hoopt dat Theo vanavond goed moe is.
Je bent nog steeds in vorm.quote:
Ooh god niet weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Mentale Truus begint te lullen dan duurt het wel even voor hij klaar is.
Dan heeft de nachtploeg een leuke avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |