Ha... de smoelencap koning is er weerquote:
Dat zei ik in het vorige topic al...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt leuk is het niet FB.
Bart was de Koning van de Bingo.
eigenlijk wel jammer want je kan best leuk zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nah... vorige week heb ik m ook al uitgegooid.
Ja had ik ook al door.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn al wat irritaties tussen Theo en Holt dat is duidelijk te merken op de andere gate
ik ook dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic al...![]()
Ik blijf iig hangen tot de vergadering straks, hopelijk leverd dat wél boeiende streams opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja had ik ook al door.
Jammer dat de cappers die lange neus die Viool trok naar Theo niet hebben.
Viool had er al geen zin in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf iig hangen tot de vergadering straks, hopelijk leverd dat wél boeiende streams op
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er zijn al wat irritaties tussen Theo en Holt dat is duidelijk te merken op de andere gate
Ze wil haar zuster die achter haar staat niet storen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom zit Viool zo te fluisteren? Denkt ze dat dat sexy overkomt?
Viola en sexy heb nog nooit een sexy vuilcontainer gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom zit Viool zo te fluisteren? Denkt ze dat dat sexy overkomt?
HBB is eigelijk al dood sinds Bart weg is vind ik...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.
Hou al een beetje rekening mee.
Mwa, er is al heel wat gebeurd dus ik denk dat de redactie nu wel op alles is voorbereid hoor en Holt gaat zeker niet weg, daar is ze niet echt het type voorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan wel het einde van HBB worden als dit iets te erg escaleert.
Hou al een beetje rekening mee.
een zakelijke stem een snau stem is Monique veel te lief voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef newsman het volgende:
Wat heeft Monique eigenlijk een snau stem.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Muerte het volgende:
Hoi, allemaal ben er weer even voor een uurtje ofzo, heb nog geprobeerd om het allemaal een beetje bij te houden, maar ik heb het echt te druk op dit moment.
Maar he, kan nu toch nog een uurtje oefenen om een beetje in vorm te blijven.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola en sexy heb nog nooit een sexy vuilcontainer gezien.
Jaja... je mag natuurlijk niet gaan verslappen. Je hebt een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Muerte het volgende:
Hoi, allemaal ben er weer even voor een uurtje ofzo, heb nog geprobeerd om het allemaal een beetje bij te houden, maar ik heb het echt te druk op dit moment.
Maar he, kan nu toch nog een uurtje oefenen om een beetje in vorm te blijven.![]()
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
HBB is eigelijk al dood sinds Bart weg is vind ik...
Ik vind Theo wel leuk ben ik de enige danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.
Bart weg en Theo de Big Boss is inderdaad dodelijk voor de HBB
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef newsman het volgende:
Wat heeft Monique eigenlijk een snau stem.
Dacht al dat het een spastische camera wasquote:
Had jij gedacht dat Bart met rugzakje zo het hotel zou uitlopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwa, er is al heel wat gebeurd dus ik denk dat de redactie nu wel op alles is voorbereid hoor en Holt gaat zeker niet weg, daar is ze niet echt het type voor![]()
nee, ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind Theo wel leuk ben ik de enige dan
Theo kan hier niet echt tot zn eigen Theo komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind Theo ook wel leuk hoor... maar Bart weg is wel een aderlating. Geen beukende toetsenbord geluiden meer in de nacht...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen Manu, vind het echt heel vervelend voor je, maar ben ervan overtuigd dat er binnenkort vast wel iets anders op je pad komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Muerte, ik krijg geen koffie meer 's ochtends en ze heffen m'n assignment op')
![]()
BTW
Schrok al,dacht dat ik echt gek aan het worden was.quote:
en bedankt, nu weet ik weer waar al die nachtmerries over gingen, beukende toetsenbordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind Theo ook wel leuk hoor... maar Bart weg is wel een aderlating. Geen beukende toetsenbord geluiden meer in de nacht...
HBB is nooit echt tot leven gekomen. Ligt vanaf het begin al aan de kunstmatige beademingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Al veel eerder bij de binnenkomst van gekke henkie is HBB dood gegaan.
Bart weg en Theo de Big Boss is inderdaad dodelijk voor de HBB
Die maar ook never nooit word uitgezondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Viola gaat de promo opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |