Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je niet ingelogt bent gaat t tot de 13
Wel ingelogt tot de 7![]()
YWquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... dat wist ik niet... dank je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Eet smakelijk Bongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogd
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderen![]()
Viola waar is mijn string??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
Mama waar is mijn string
Mama vraag het maar aan Viola
We zijn geconcentreerd aan de bingoquote:
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avondquote:
Tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Vind er ook niet veel aan. ik ga weer ff wat andere dingen doen. Tot later![]()
Vond die zangeres wel leuk en ook de reacties van Theo en Frank.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avond![]()
Ja er is echt werkelijk geen reet aan...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind de bingo wederom dodelijk saai. Dit is de 2e keer dat ik de streams uitgooi tijdens een bingo avond![]()
bye soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Tot later soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef soapie het volgende:
Goedenavond allemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja er is echt werkelijk geen reet aan...
Nah... vorige week heb ik m ook al uitgegooid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
echt leuk is het niet FB.
Bart was de Koning van de Bingo.
Ik moet ook altijd plassen als ik naar het gezeik van een ander moet luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |