Tis een beetje dufjes jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef regenworm het volgende:
Mis Bart die deed het veel leuker dan deze tante truus
Ja... Bart deed het echt leuk... de bingo avond gaat als een nachtkaars uit vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef regenworm het volgende:
Mis Bart die deed het veel leuker dan deze tante truus
Waarschijnlijk begin april, we moeten alleen nog even weten of KLM ook de tickets wil betalen en dan kan ik boeken vanaf Londen en gaan m'n vrienden vanaf Amsterdam geloof ikquote:
Wij houden graag van ruimte... en niet van volle topicsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Dacht al..waarom zegt niemand meer iets..maar jullie waren al verhuisd hahaha
We gaan erg snel 's avondsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Theo doet "gemaakt" leuk....je merkt dat tie er gewoon geen reet aan vindtquote:
Krijg meer het gevoel het is een verplicht nummer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... Bart deed het echt leuk... de bingo avond gaat als een nachtkaars uit vind ik
T heeft idd 2 kanten, wel deed Bart het leuker, maar de groep die er nu zit is niet zo gezellig als de vorige Bingo avonden neequote:
Bart vond het volgens mij het leukste van heel de week... kon hij zich lekker uitleven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Theo doet "gemaakt" leuk....je merkt dat tie er gewoon geen reet aan vindt![]()
na 300 postings gaan we weer verhuizen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Dora30 het volgende:
Denk het niet, hier zit geen publiek wat aan de xtc zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Toch is Theo wel een entertainer dat zag je ook op TMF enzo, dus ergens zou dit wel een beetje zijn straatje moeten zijn
Hij is meer van de feesten zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Toch is Theo wel een entertainer dat zag je ook op TMF enzo, dus ergens zou dit wel een beetje zijn straatje moeten zijn
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is meer van de feesten zal ik maar zeggen.
Als hij echt die skihut avond doet zie je een hele andere Theo![]()
niet iedereen in een discotheek zit aan de xtc en niet iedereen die aan de xtc zit vindt hem leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk het niet, hier zit geen publiek wat aan de xtc zit.
Maar er lopen nu geen tiener sletjes rondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zal beter proberen op te lettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
na 300 postings gaan we weer verhuizen.
Ja, zou best kunnen. Zou me ook flink genaaid voelen, als je had gezien hoe gezellig de vorige bingo avonden met Bart waren... en je het nu met Theo en Bev moet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef soapie het volgende:
Ik heb de streams niet aan staan. Maar die mensen daar zie zitten hebben er ook geen zin in geloof ik. Die kwamen natuurlijk voor Bart!!!!
zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet iedereen in een discotheek zit aan de xtc en niet iedereen die aan de xtc zit vindt hem leuk
Ze hebben ze nu uit een bejaardenhuis getrokken geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar er lopen nu geen tiener sletjes rond
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
na 300 postings gaan we weer verhuizen.
Je merkt het vanzelf... als het topic vol is en je wil wat posten, krijg je de melding: je hebt geen rechten.quote:
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begin april, we moeten alleen nog even weten of KLM ook de tickets wil betalen en dan kan ik boeken vanaf Londen en gaan m'n vrienden vanaf Amsterdam geloof ik
Als je niet ingelogt bent gaat t tot de 13quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.
Waarom nu tot 7.
Toen was Fok van slag af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel eens tot de 11 gegaan.
Waarom nu tot 7.
ja dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.![]()
Aha... dat wist ik niet... dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je niet ingelogt bent gaat t tot de 13
Wel ingelogt tot de 7![]()
Snapte er al niks van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja, nu alleen nog even een appartment daar regelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker hoor. Eventjes lekker ertussenuit.![]()
nieuwe doelgroep van Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu uit een bejaardenhuis getrokken geloof ik.
Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
YWquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... dat wist ik niet... dank je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Eet smakelijk Bongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even wat chips eten dus kan tijdelijk niet typen
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen instellingen wat ie doet als je wel bent ingelogd
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard instellingen wil je het anders hebben moet je t met de hand veranderen![]()
Viola waar is mijn string??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
Mama waar is mijn string
Mama vraag het maar aan Viola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |