Hey Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Heb de bingokaarten weer klaar liggen..we kunnen weer bingoen!!![]()
Wel nee gaat allemaal goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Dora, ik zou er niet te hard vanuit gaan, regie is weer in een "lockup" bui dus denk dat de boel dicht blijft vanavond
Klopt ben net pas thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
Ik had je nog niet gezien vandaag
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat leuk,ze is ook erg goed.
En een hele lieve vrouw.
Maar wel een verschil als ze optreed of dat je haar bij het schoolplein tegen komt.
Dat zag ik weer eens net niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
eigenlijk wel het afstapje voor een dronken Bonnie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouw
Als je haar op het schoolplein tegenkomt moet je maar eens zeggen de groeten van Danielle hahah snapt ze dan niets van
Morgen weer wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
net pas gegeten
geen lekkerbeertjes voer![]()
Ah...had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
En we zijn in de Bingo ruimte
Holt is altijd druk he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Jongens effe pennen doorgeven,want kliko is te druk met de nootjes.![]()
Ze liep al een aantal gasten omverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Hey Soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens.
Welkomquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
verdomme deze pen schrijft niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Ja ze is er eerst weer moe vanquote:
Vandaar dat ze nu alweer zit te paffen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze liep al een aantal gasten omver
Ze heeft ook een hoop ruimte nodig. En dat gewone volk loopt haar maar in de weg!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze liep al een aantal gasten omver
Monnie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef kukeleku het volgende:
die vrouw in die witte blouse is erg aanwezig......![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
Hej Talitha, je was er dus ook nogquote:
Je moet je "hardwareversnelling" wat lager zetten, die optie kan je vinden in WM, en dan bij opties en prestaties dacht ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
hollenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef Dora30 het volgende:
Kan ik nog snel naar de wc????
Ooh Trutje Theo is inmiddels ook binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
Wat loopt Mentale Truus nou weer ter zeuren over glazen
Ja hoor, maar ben ondertussen ook nog andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha, je was er dus ook nog
instelling probleem van de videokaart.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
hypersnap is viola bestendigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.
(ik gebruik hypersnap)
bedoel je Beffie ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Wie is die blonde naast Theo?
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef soapie het volgende:
Bedankt allemaal voor de tip. Ga ik van de week ff proberen.
Bev van Ab Normaal (oeps... dat is Jennifer bedoel ik)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Beffie van ABNormaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?quote:
Leukquote:
dank je wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.
Yesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |