Ja hoor, maar ben ondertussen ook nog andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha, je was er dus ook nog
instelling probleem van de videokaart.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
hypersnap is viola bestendigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.
(ik gebruik hypersnap)
bedoel je Beffie ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Wie is die blonde naast Theo?
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef soapie het volgende:
Bedankt allemaal voor de tip. Ga ik van de week ff proberen.
Bev van Ab Normaal (oeps... dat is Jennifer bedoel ik)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Beffie van ABNormaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?quote:
Leukquote:
dank je wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.
Yesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |