Hey Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Heb de bingokaarten weer klaar liggen..we kunnen weer bingoen!!![]()
Wel nee gaat allemaal goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Dora, ik zou er niet te hard vanuit gaan, regie is weer in een "lockup" bui dus denk dat de boel dicht blijft vanavond
Klopt ben net pas thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
Ik had je nog niet gezien vandaag
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat leuk,ze is ook erg goed.
En een hele lieve vrouw.
Maar wel een verschil als ze optreed of dat je haar bij het schoolplein tegen komt.
Dat zag ik weer eens net niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
eigenlijk wel het afstapje voor een dronken Bonnie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouw
Als je haar op het schoolplein tegenkomt moet je maar eens zeggen de groeten van Danielle hahah snapt ze dan niets van
Morgen weer wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
net pas gegeten
geen lekkerbeertjes voer![]()
Ah...had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
En we zijn in de Bingo ruimte
Holt is altijd druk he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Jongens effe pennen doorgeven,want kliko is te druk met de nootjes.![]()
Ze liep al een aantal gasten omverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Jongens effe pennen doorgeven,want kliko is te druk met de nootjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |