aha... ik heb mijn topic gekregen
Ik verbaas me erover dat dit topic nog niet bestond. Ik heb enkele uitzendingen bekeken en ik vind het Bagger. Maar dan ook echt BAGGER... Wat mij betreft is het een grote FLOP!
Het is niet eens een hotel... Er zijn geen hotelkamers, geen gasten die overnachten en geen onbijtzaal. De naam dekt de lading niet en dat vind ik jammer. Ik had me er meer van voorgesteld. Bovendien is de parade van uitgekotste B artiesten bepaald geen streling voor het oog. Het moment dat die ranzige ex-alles middagpresentatrice haar schoenen uitdeed en zonder makeup met een peuk in beeld verscheen zal de komende jaren niet gauw meer van mijn netvlies verdwijnen.
Bart had gelijik toen die zei dat je geen oude ervaringen kunt opwarmen. Dat heb ik dan nog gezien. Ja, dat dan weer wel want stiekum hoop ik dat er een moment komt dat het programma me pakt. Maar na 3 weken begin ik de moed op te geven.
Vinden al die medefokkers in dit Forum BBH dan echt ze geweldig? Over smaak valt niet te twisten, dat blijk wel weer...
[ Bericht 0% gewijzigd door sirrom op 07-02-2006 23:35:27 ]