Tis altijd rustig op dinsdagavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Het wordt nu wel heel erg stil hier.
Zit iedereen te wachten op een 5000 euro p.p feest
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Het wordt nu wel heel erg stil hier.
Zit iedereen te wachten op een 5000 euro p.p feest
heeeeeeee Dora nog wakkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Mijn hoofd lag al bijna op het toetsenbord
Vind het erg saai in het huis
Zit op een stunt van Viool te wachten![]()
hallo Mabellequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:17 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... ik kom ook zo af en toe voorbij
want zit Viool weer lekker op te scheppen... over haar danskunsten.
Ja scheelde niet veel..quote:
Het leeft veel minder dan BB5 en dat vind ik niet verwonderlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er de hele dag al en het is de helft van de dag al rustig, ohja jij ook
Zou hans klok haar niet op kunnen sluiten in een kliko en dat de stunt dan per ongeluk niet lukt om hem open te krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Ik hoop dat de vergadering snel gaat beginnen want ik verwacht een klein beetje vuurwerk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Dora30 het volgende:
Open zal het probleem niet zijn..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou hans klok haar niet op kunnen sluiten in een kliko en dat de stunt dan per ongeluk niet lukt om hem open te krijgen
Ja, ik weet het, het was ook leuker om bij BB5 te zeiken of te juichen over Lieske of Roel dan nu over Viool.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leeft veel minder dan BB5 en dat vind ik niet verwonderlijk.
Te snel achter elkaar en verkeerd concept
Het is vreselijk saai John had het veel beter kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ja scheelde niet veel..
Kwam weer bij door een email pling![]()
voor iedereen die gaat
Dido nathalie Rob Chantal Joost enz enzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het was ook leuker om bij BB5 te zeiken of te juichen over Lieske of Roel dan nu over Viool.....
Hai cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal, het werk zit er weer op voor vandaag![]()
Oeh, dat zal leuk wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef Mabelle het volgende:
Ow ... krijgen we een vergadering... dan blijven we nog even hangen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Haaaai Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hey Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Dat moet wel een hele grote haai zijn, dat je zo hard roeptquote:
WBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee het is te hopen dat theo een beetje tegengas krijgt.
Lijkt me dus echt sterk dat dat gebeurt regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee het is te hopen dat theo een beetje tegengas krijgt.
Dat mens zit nu al bijna twee uur op haar luie reet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fiool![]()
Welkom bij de Bingoavond.quote:
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hopen dat Theo flink tegengas geeft aan fiool![]()
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mens zit nu al bijna twee uur op haar luie reet.
Viola kan tegengas gaan geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt sterk dat dat gebeurt regenworm![]()
Cuallllllllllllllllquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
Dan moet er wel héél wat gebeuren, Holt krijg je niet zomaar klein hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....
Nou kom op Theo,jullie missen niks aan haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Viool er ook uit stapt als hij echt lomp gaat worden.....
Snap echt niet dat ze dat daar niet zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?![]()
![]()
Ja hoor. Geslapen, gerookt, nog meer geslapen, gegeten, vogel bekeken, gegeten, gezeten, gerookt.... erg drukke dag dus voor vioolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ze iets gedaan heeft vandaag dan?![]()
![]()
Nee maar we kunnen wel lekker over haar zeiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou kom op Theo,jullie missen niks aan haar.
Ze doet toch geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |