zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ik
Vind ik ook Manu. Verplicht op 14 februari is veel minder leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, spaar m'n geld liever uit om gewoon een keer doordeweeks uit eten te gaan of een weekendje een auto te huren en weg te gaan, of......... een vakantie natuurlijk, en dan echt spontaan, 's middags beslissen en 's avonds weggaan. Mja dat ben ik
De grootste vrienden die 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Holt geeft weer een snauw "niet dat dat lukt" (over Theo dat ie goed met de bingo bezig is)
Ik blijf net zolang op tot ze naar bed gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Holt geeft weer een snauw "niet dat dat lukt" (over Theo dat ie goed met de bingo bezig is)
Ja, dat zeekoewijf had liever Henk gezien!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier Fritziquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef frizti het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken, tot over een uurtje.
Ik wacht ook zeker even tot straks jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang op tot ze naar bed gaan.
Kan nog wel eens mooi worden voor ons.![]()
Veel plezier en tot straks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef frizti het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken, tot over een uurtje.
Kost me weer hoop peuken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht ook zeker even tot straks ja![]()
Ik blijf ook kijken, maar ik hoef die bingo zaal niet meer te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht ook zeker even tot straks ja![]()
Die komt van tijd tot tijd langs fietsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat zeekoewijf had liever Henk gezien!!
Waar blijft LS eigenlijk
Daar was ik allang weggeschakeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik blijf ook kijken, maar ik hoef die bingo zaal niet meer te zien.![]()
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die komt van tijd tot tijd langs fietsen.
Volgens mij heeft ze een vrij normaal gebit, ziet er een beetje vreemd uit in de zaalverlichting denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze van die enge tanden of lijkt dat maar zo.
Was hij een half uur geleden niet bij Tann's topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien had
beide is niksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar was ik allang weggeschakeld![]()
Ik houd het bij Holt
oh hij is uitgesprongen dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Was hij een half uur geleden niet bij Tann's topic![]()
Voor jou altijd, mede kelder bewoner!quote:
zou het niet weten maar ik heb niks tegen LS.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vandaag niet volgens mij, volgens mij is hij nog steeds z'n vriendin aan het bespringen die hij een maand niet gezien had
zou holt niet verstoppertje gaan spelen en is er niet afgesproken dat niemand in de kliko zou kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt heeft het over 36 pennen die ze heeft uitgedeeld, dat betekend dus 36 gasten, minder dan bij de vorige Bingo's dacht ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten maar ik heb niks tegen LS.
Vreemd allemaal er is binnen toch ook een pleequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zegt dat de toiletten buiten zijn, dus de gasten moeten naar buiten
Thx matequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voor jou altijd, mede kelder bewoner!![]()
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd allemaal er is binnen toch ook een plee
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillen
Er is iets mis gegaan met de levering... dus nog ff geduldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
altijd maar waar blijft mijn Bier.
levert te weinig opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef newsman het volgende:
Viool zou een prima toilet dame zijn, trouwens stom van ze, zo missen extra kwartjes.
stuur nu een e-mail naar Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er is iets mis gegaan met de levering... dus nog ff geduld
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe even redelijk zeg, je wilt die gasten toch niet besmetten met Holt's baccillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |