Je had beter kunnen vragen of ze met jou wil trouwen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
ik heb ook maar een mailtje gestuurd, maar die was wel aardig
Ik heb Monique gevraagd of ze wil trouwen![]()
![]()
![]()
ach als ze maar wat zegt voor de streams straks vind ik alles primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beter kunnen vragen of ze met jou wil trouwen!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:57 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind John en Monique altijd wel leuk maf samen![]()
quote:
Ik heb prima geslapen hoor Jij ook?quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen hoor Jij ook?![]()
Goedenmorgen schatje.quote:
bewoners@endemol.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
er komen mooie dames met lang blond haar voor massages
Waar kunnen we boeken?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:15 schreef Jumparound het volgende:
totaal offtopic, maar wel vrolijk
dansende mensen bij de poort als viool er uit gaat
[afbeelding]
met dank aan gert
Komen er ook nog lekkere massagespierbonken voor de dames??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
er komen mooie dames met lang blond haar voor massages
Waar kunnen we boeken?
Jullie hebben Ferry en Johnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:19 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Komen er ook nog lekkere massagespierbonken voor de dames??![]()
je moet gewoon meteen naar een supervisor vragen, tenminste doe ik wel altijd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:21 schreef demins het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Weer een half uur met die *** NUON aan de telefoon gehangen!!!!!!!!!!!!!!
1 juli 2004 (zegge tweeduizendenvier) ben ik verhuisd, nog steeds krijg ik aanmaningen om de rekening op het oude adres te betalen... Een correcte eindafrekening hebben ze nog niet kunnen maken. De laatste eindafrekening liep door tot de meterstand in augustus 2005! En nou moet ik weer van alles faxen, wat ik al eerder heb opgestuurd in 2004 en dan "komt het allemaal in orde". Dat is zo'n beetje de verplichte afscheidsgroet daar in het callcenter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt.... maar de eerste die je vervolgens aan de lijn krijgt is 9 van de 10 keer géén supervisor....(tis redelijk gebruikelijk in callcenters om dan een collega met iets meer ervaring die toevallig niets te doen heeft als supervisor te laten optreden....). Dus altijd meteen naar de functie vragen... vinden ze niet leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je moet gewoon meteen naar een supervisor vragen, tenminste doe ik wel altijd!
Dus ik word daar gewoon de helft van de tijd beneptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.... maar de eerste die je vervolgens aan de lijn krijgt is 9 van de 10 keer géén supervisor....(tis redelijk gebruikelijk in callcenters om dan een collega met iets meer ervaring die toevallig niets te doen heeft als supervisor te laten optreden....). Dus altijd meteen naar de functie vragen... vinden ze niet leuk
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus ik word daar gewoon de helft van de tijd benept![]()
Heb alleen het probleem gehad bij tiscali, en zou best kunnen dat ik gewoon iemand anders kreeg, de eerste keer toen ik belde had ik een of andere pakistaan aan de telefoon die mij zijn supervisor niet wilde geven daarna belde ik weer en kreeg ik haar wel, alhoewel ik ook wel moet zeggen dat ze het wel een stuk beter uitlegde......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Supervisors houden er niet van de telefoon aan te nemen.... (ik ben er zo een)
Maar om de een of andere reden trappen klanten er altijd in als ze een andere agent aan de telefoon krijgen die precies hetzelfde zegt als de eerste
Je moet http://str3.talpa.tv/live3 en http://str3.talpa.tv/live6 gebruiken, die zijn niet doodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef teamlead het volgende:
even on-topic: stream 1 en 4 zijn dood bij mij...
die doen het bij mij ook primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet http://str3.talpa.tv/live3 en http://str3.talpa.tv/live6 gebruiken, die zijn niet dood
Kan idd ook, maar zelf kijk ik ze het liefst gewoon apart in de WM player zelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef frizti het volgende:
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=cams
Suc6quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Ze is toch ziek had ik begrepen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Manu82 het volgende:
slapen blijkbaar!!
Dat had ik niet meegekregen, in dat geval is het wel te rechtvaardigen dat ze even gaat slapenquote:
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Manu is bezig zijn post aantal te verhogen?
Ik dacht al die zit in het verkeerde topic te schrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijven
nu de blindenstok er nog bij en alles is compleet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
Viola doet haar zonnebril weer op
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens nuttig maken hier. Tot later
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef Manu82 het volgende:
Monique en Ferry zijn volgens mij alle zaken van Bart aan het door nemen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Die moest Motor Experience opnemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.
tot straksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
Laat hem maar een ongeluk krijgn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Die moest Motor Experience opnemen.
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarHij had ook helemaal geen interview kunnen geven natuurlijk
Kort maar krachtig, en heel duidelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.
Idd, toch goed dat hij zijn zelfbeheersing goed onder controle had voordat de bom echt zou exploderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
Jij kent hem het beste hé,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef White_Pearl het volgende:
waar is iedereen eigenlijkzie er maar weinig.
Thx,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.
hij typt wel met 10 vingersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Lijkt me toch niet zo probleem?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke vette tyfuszooi
Krijg net een baan aangeboden voor 15000 pound pa en groeimogelijkheden, komt hij er op het laatst mee aan dat ik dan wel permanent hier moet blijven![]()
![]()
![]()
Het screenen door de redaktie heeft zijn tijd nodig schijnbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Ingeborg heeft een mailtje gestuurd gisteravond en die hebben ze ook nog niet gekregen
1 of andere mongool heeft bedacht dat je je studie moet af ronden binnen 10 jaar dus kan hier niet eerst 5 jaar gaan werken en dan nog even m'n studie afrondenquote:
Dan wordt het inderdaad een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 of andere mongool heeft bedacht dat je je studie moet af ronden binnen 10 jaar dus kan hier niet eerst 5 jaar gaan werken en dan nog even m'n studie afronden
ja, ik vind het gewoon echt kut, maar moet in principe toch ooit weer terug naar NL geloof ik, zegt m'n vriendin, anders was ik hier zowieso geblevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad een heel ander verhaal.
Ik zou niet graag voor die keuze staan.
Doeg doegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er vandoor, ik ga hier eens even wat nuttigs doen![]()
Dag allemaal tot later![]()
Het is overdag altijd heel erg stil hier hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik een dagje vrij laat iedereen mij hier in de steek
Nog eventjes wel jaquote:
Overdag is het altijd erg rustig alleen de nacht is druk bezochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik een dagje vrij laat iedereen mij hier in de steek
Ze zijn al een paar weken goed bezig alleen worden ze door de redactie tegengewerkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Manu82 het volgende:
je kunt alles zeggen, maar ze zijn nu wel goed bezig vind ik, en Ferry doet het best goed
Kan niet volgens Truus deed bart niet zoveel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
Ferry heeft veel van Bartje geleerd moet ik zeggen
Truus vind ik vrij redelijk, ok het is een idioot, maar hij doet wel z'n best.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar weken goed bezig alleen worden ze door de redactie tegengewerkt.
En die Truus vind ik helemaal niks een diarree aan woorden en verder een wc papiertje erover heen.
ik kijk nooit naar GTST dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Truus vind ik vrij redelijk, ok het is een idioot, maar hij doet wel z'n best.
Wat betreft de redactie begrijp ik alleen 1 ding niet: waarom mogen ze in godsnaam geen normale producten in beeld hebben? Bij GTST zie je toch ook 5 keer per aflevering pringles? Misschien is het nu een ander product maar vorig jaar was dat zowieso!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik sluit hem nu eventjes af
Moet helaas ff weg dus ben er rond 15:58 ergens weer
Doeg bye
Maar heeft Threus dat niet doorgekregen van Chiel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan niet volgens Truus deed bart niet zoveel.
De opmerkingen van Henk vallen helemaal in het niets met die van Truus![]()
![]()
Mentale Truus heeft gezegd dat hij de oordelen van andere BigBoss niet zou meenemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar heeft Threus dat niet doorgekregen van Chiel.
Chiel had nl geen hoge pet op van Bart.
Ik heb Chiel tenminste 'n keer uit horen vallen richting Bart dat Bart op 3 vragen van Chiel deze negatief had moeten beantwoorden.
Ik denk dat Bart dat ook wel aanvoelde dat hij niet lekker lag bij Chiel, itt Mickey en Henk door wie hij hun rechter hand werd genoemd.
Weet ik niet, wilde liever nog even Monique horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Wie is dat vrouwtje dat nu binnen is?
Weet het al:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
geen flauw ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Bart heeft genoeg gedaan idd, en heb de streams afgelopen week niet meer gevolgd dus weet niks van Chiel debielquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Naja, Theo heeft ook recht op zn mening... Als hji vind dat bart niet zoveel gedaan heeft...
Ik denk dat de streamers daar wel andere ideeen over zullen hebben
Viola wordt straks afgebeuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet het al:
Charissa ---de danseres.
Remco is de danser.
Mening geven is oke alleen moet je wel de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Naja, Theo heeft ook recht op zn mening... Als hji vind dat bart niet zoveel gedaan heeft...
Die zal vanavond wel weer steunen en kreunen dat ze zoveel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en ze ligt nog in haar bed!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die zal vanavond wel weer steunen en kreunen dat ze zoveel heeft gedaan.
Eerder, gok ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!
Ik gok dat ze het zegt om 22:10
eerder 21:00 uurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!
Ik gok dat ze het zegt om 22:10
Zeker wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Viola ik heb iets te eten voor je, dan is ze gelijk wakker.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:53 schreef bunnyma het volgende:
Ferry en John schuiven de taak om Viola wakker te maken op elkaar af.
John verliest en moet Viola wakker maken.![]()
Ik vond de truc van danseresje wel goed: "Zeg maar dat ik haar dansschoenen bij me heb".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola ik heb iets te eten voor je, dan is ze gelijk wakker.
Let alleen op je vingers.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef Bartoli het volgende:goedemiddag hoe gaat het met Mental T. en de rest?
Erg netjes van Bartquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef bunnyma het volgende:
Ferry en Bart willen het er niet over hebben alleen maar via een geheime lijn.
Bart zegt wel tegen Ferry dat het niet aan Ferry lag dat hij er uit ging.
Bart heeft wel de vader van Ferry gesproken.
Bart legt alles uit over de bingo. Hij gaat wel gewoon door met het Magische Gala.
Bart had11/2 week geleden al door dat hij er uit wilde. vandaar dat hij dat Magische Gala zo op heeft gezet dat hij er thuis mee aan de gang kon.
de rooie dakduifquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef Kaat38 het volgende:
wat zal die holt lekker ruiken zeg! is met dit pakkie in bed gedoken en loopt er nu mee in de keuken![]()
Ze stink als een varken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef Kaat38 het volgende:
wat zal die holt lekker ruiken zeg! is met dit pakkie in bed gedoken en loopt er nu mee in de keuken![]()
ook goed Manu.quote:
Daarom in het nu gewolkt buiten wraak van de zon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Viola begroet de zon, maar die heeft de wolken om zich te beschermen
Leve de ozonlaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Viola begroet de zon, maar die heeft de wolken om zich te beschermen
en dezen natuurlijk:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
ook goed Manu.
Het is wel te hopen dat er iemand tegen Viool vertelt dat iedereen haar in een string heeft zien lopen.
inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en dezen natuurlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Peter6000 is al een week uitgelatenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ze deed een soort geheim handgebaar
Ach mss gaat ze Peter haar hond uitlaten
Weet je dat nou nog niet Manu?quote:
nee, en niemand heeft het me nog verteldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet Manu?![]()
BEW even
nu snap ik hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Posticon (PI) stond op [afbeelding]
toen ikkeek...
* Bluezz gaat even het debatje verder kijken op 2
Hoi Snaptnixquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet Manu?![]()
BEW even
Verdonk isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Zet voor de grap eens NL 2 op... verdonk probeert zich weer eens overal uit te lullen
Ja, Schumacher moet Holt onder handen nemen. Vandaar is ze nu ook weg, ze krijgt de laatste medische tests nu en die mogen niet in beeld....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Iemand iets gehoord van Theo's plannen voor zaterdagavond?
Hij had het over een gala-avond met SBS6, Boulevard, Brard en Schumacher![]()
Nope niets van meegekregen. Een gala met SBS6 voor een Talpa programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Niet opgevangen maar hij zou het best tussen de diarree van woorden gezegd kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Monique had hem aan de telefoon, zoiets verstond ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope niets van meegekregen. Een gala met SBS6 voor een Talpa programma
Was dat dategene wat ie wilde plannen voor een entree van 1000 euro pp zeker. Absurde idioot.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hij wil een gala met rode loper gaan doen of zoiets met brard schumacher, rtl boulevard shownieuws en alles
Allemaal ideeen van Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat dategene wat ie wilde plannen voor een entree van 1000 euro pp zeker. Absurde idioot.![]()
En dat allemaal nog voor a.s. zaterdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hij wil een gala met rode loper gaan doen of zoiets met brard schumacher, rtl boulevard shownieuws en alles
ben benieuwd het is pas dinsdag dus hij heeft nog even de tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En dat allemaal nog voor a.s. zaterdag![]()
Lieske leuke meidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Manu82 het volgende:
Hey worm, zullen we het weer over Lieske hebben? Ben je een stuk vrolijker volgens mij
Dat gaat je zeker lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
Nog 21 posts voor m'n 10.000e. Dat moet wel lukken vandaag
dat gaat lukken, valt nog heel wat af te kletsen over bingoballen, mislukte boerenkool, gestresste holt, vertrek bart, overspannen monique, danskunsten jones, versprekingen anita en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
Nog 21 posts voor m'n 10.000e. Dat moet wel lukken vandaag
Alleen heeft Lieske slecht knieen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zich nu op haar toekomst voorbereid![]()
![]()
![]()
Daarom kon ze niet met jou skieenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen heeft Lieske slecht knieen.![]()
![]()
Dat is zeer zeker allemaal waar, genoeg gespreksstof wederom, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat gaat lukken, valt nog heel wat af te kletsen over bingoballen, mislukte boerenkool, gestresste holt, vertrek bart, overspannen monique, danskunsten jones, versprekingen anita en ga zo maar door!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zal wel boos op me zijn i.v.m de vele naakt caps die ik van haar gemaakt heb.
Praat jezelf nou niet de put in!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zal wel boos op me zijn i.v.m de vele naakt caps die ik van haar gemaakt heb.
Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Zo zie je maar weer. HHB blijkt op alle fronten een verbazingwekkend programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.
Daar wilde ik niks van missen maar HBB een avondje missen geen probleem.
Ik mis Lieske gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Praat jezelf nou niet de put in!!![]()
Had van jou een ander standpunt over Verdonk verwacht, eerlijk gezegd...
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is Lieske niet boos op jou. Iemand die zo voor haar door het vuur ging, daar mag ze trots op zijn
![]()
Mennoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik mis Lieske gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En over Verdonk daar ga ik verder niet op in andere topic.
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....![]()
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieënquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BB
dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.
En waarom nou om![]()
![]()
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieën![]()
![]()
sorry maar ik heb geen zakdoekje in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)
ZUCHT .....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Maar ook heel gruwelijk natuurlijk...
Dat hij nog leeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:48 schreef Manu82 het volgende:
die ferry toch,
heeft met z'n lamme kop ajax lopen schreeuwen in een Rotterdamse kroeg
en dat helpt in rotterdam?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
Meer uit lijfsbehoud zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
Nog steeds geen e-mail uit Aalsmeer gehad duurt wel erg lang allemaal.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
Skihut zuipen en muziek meer niet of zie ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
Morgen om 11 uur komt er iemand voor de ski hut avond
directie@endemol.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!
Doei Kaat, tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
e-mail adres was maar een grapje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
de fans van viool zijn er ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo slecht vind ik hem nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef Jumparound het volgende:
voor het ambachtelijk slechte fakes topic
wel lekker rustig Viola en Mentale truus zijn weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat verklaart waarom ze nog steeds niet terug is![]()
Hoi Bongetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk als je een klacht hebt dat je beter p.romer@endemol.nl kunt proberen (ervanuitgaande dat Paul ook nog steeds werkt bij het programma)
of maybe h.vandertonnekreek@endemol.nl (maar omdat een naam met "van der" moeilijker te raden is hoe dat in het emailadres staat weet ik dat niet zeker)
Oja, BEW![]()
natuurlijk!
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Dit is volgens mij al de derde keer dat iknaar bong
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst evenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14
Dat moet ook even gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst even [afbeelding] doen
Heb al de hele middag gewacht of misschien de kaboutertjes in actie kwamen. Helaas moet ik er toch echt zelf aan gelovenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ook even gebeuren natuurlijk![]()
Hoi en doeg MissJ. Dit is pas een vluggertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal ik ben meteen weer weg ook.![]()
Wat een moooie titel Manu ik ben vereerd...![]()
(Hai Jump, geef je broer maar een knuffel van....o wacht die kreeg die zondag ook al....zou die daarom hem gesmeerd zijn....?)
Doeggies.
quote:Van: <postmaster@endemol.nl>
Verzonden: dinsdag 7 februari 2006 15:00:04
Aan: mcfc_82@hotmail.com
Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure)
--------------------------------------------------------------------------------
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Directie@endemol.nl
From: Man U <mcfc_82@hotmail.com>
To: directie@endemol.nl
tot vanavond, veel plezier met boodschappen doen en eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en daarna me met het eten bemoeien. Tot vanavond
nog 2 te gaan vanavond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef M-en-A het volgende:
John: "Tante Viool is gebleven geloof ik, moeten we nu nog een koffer pakken, hahaha".
Bonnie: "Ja ik weet het ook niet waar ze blijft".
John: "Straks zijn we nog maar met z'n tweetjes hier, haha".
Dr fans begroetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heeft niemand enig idee waar Viola heen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |