Eerder, gok ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!
Ik gok dat ze het zegt om 22:10
eerder 21:00 uurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!
Ik gok dat ze het zegt om 22:10
Zeker wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat de streamers daar wel andere ideeen over zullen hebben
Viola ik heb iets te eten voor je, dan is ze gelijk wakker.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:53 schreef bunnyma het volgende:
Ferry en John schuiven de taak om Viola wakker te maken op elkaar af.
John verliest en moet Viola wakker maken.![]()
Ik vond de truc van danseresje wel goed: "Zeg maar dat ik haar dansschoenen bij me heb".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola ik heb iets te eten voor je, dan is ze gelijk wakker.
Let alleen op je vingers.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef Bartoli het volgende:goedemiddag hoe gaat het met Mental T. en de rest?
Erg netjes van Bartquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef bunnyma het volgende:
Ferry en Bart willen het er niet over hebben alleen maar via een geheime lijn.
Bart zegt wel tegen Ferry dat het niet aan Ferry lag dat hij er uit ging.
Bart heeft wel de vader van Ferry gesproken.
Bart legt alles uit over de bingo. Hij gaat wel gewoon door met het Magische Gala.
Bart had11/2 week geleden al door dat hij er uit wilde. vandaar dat hij dat Magische Gala zo op heeft gezet dat hij er thuis mee aan de gang kon.
de rooie dakduifquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef Kaat38 het volgende:
wat zal die holt lekker ruiken zeg! is met dit pakkie in bed gedoken en loopt er nu mee in de keuken![]()
Ze stink als een varken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef Kaat38 het volgende:
wat zal die holt lekker ruiken zeg! is met dit pakkie in bed gedoken en loopt er nu mee in de keuken![]()
ook goed Manu.quote:
Daarom in het nu gewolkt buiten wraak van de zon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Viola begroet de zon, maar die heeft de wolken om zich te beschermen
Leve de ozonlaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Viola begroet de zon, maar die heeft de wolken om zich te beschermen
en dezen natuurlijk:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
ook goed Manu.
Het is wel te hopen dat er iemand tegen Viool vertelt dat iedereen haar in een string heeft zien lopen.
inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en dezen natuurlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Peter6000 is al een week uitgelatenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ze deed een soort geheim handgebaar
Ach mss gaat ze Peter haar hond uitlaten
Weet je dat nou nog niet Manu?quote:
nee, en niemand heeft het me nog verteldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet Manu?![]()
BEW even
nu snap ik hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Posticon (PI) stond op [afbeelding]
toen ikkeek...
* Bluezz gaat even het debatje verder kijken op 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |