Hoi Snaptnixquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet Manu?![]()
BEW even
Verdonk isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Zet voor de grap eens NL 2 op... verdonk probeert zich weer eens overal uit te lullen
Ja, Schumacher moet Holt onder handen nemen. Vandaar is ze nu ook weg, ze krijgt de laatste medische tests nu en die mogen niet in beeld....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Iemand iets gehoord van Theo's plannen voor zaterdagavond?
Hij had het over een gala-avond met SBS6, Boulevard, Brard en Schumacher![]()
Nope niets van meegekregen. Een gala met SBS6 voor een Talpa programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Niet opgevangen maar hij zou het best tussen de diarree van woorden gezegd kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Monique had hem aan de telefoon, zoiets verstond ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope niets van meegekregen. Een gala met SBS6 voor een Talpa programma
Was dat dategene wat ie wilde plannen voor een entree van 1000 euro pp zeker. Absurde idioot.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hij wil een gala met rode loper gaan doen of zoiets met brard schumacher, rtl boulevard shownieuws en alles
Allemaal ideeen van Mentale Truus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat dategene wat ie wilde plannen voor een entree van 1000 euro pp zeker. Absurde idioot.![]()
En dat allemaal nog voor a.s. zaterdagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hij wil een gala met rode loper gaan doen of zoiets met brard schumacher, rtl boulevard shownieuws en alles
ben benieuwd het is pas dinsdag dus hij heeft nog even de tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En dat allemaal nog voor a.s. zaterdag![]()
Lieske leuke meidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Manu82 het volgende:
Hey worm, zullen we het weer over Lieske hebben? Ben je een stuk vrolijker volgens mij
Dat gaat je zeker lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
Nog 21 posts voor m'n 10.000e. Dat moet wel lukken vandaag
dat gaat lukken, valt nog heel wat af te kletsen over bingoballen, mislukte boerenkool, gestresste holt, vertrek bart, overspannen monique, danskunsten jones, versprekingen anita en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
Nog 21 posts voor m'n 10.000e. Dat moet wel lukken vandaag
Alleen heeft Lieske slecht knieen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zich nu op haar toekomst voorbereid![]()
![]()
![]()
Daarom kon ze niet met jou skieenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen heeft Lieske slecht knieen.![]()
![]()
Dat is zeer zeker allemaal waar, genoeg gespreksstof wederom, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat gaat lukken, valt nog heel wat af te kletsen over bingoballen, mislukte boerenkool, gestresste holt, vertrek bart, overspannen monique, danskunsten jones, versprekingen anita en ga zo maar door!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zal wel boos op me zijn i.v.m de vele naakt caps die ik van haar gemaakt heb.
Praat jezelf nou niet de put in!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zal wel boos op me zijn i.v.m de vele naakt caps die ik van haar gemaakt heb.
Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Zo zie je maar weer. HHB blijkt op alle fronten een verbazingwekkend programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.
Daar wilde ik niks van missen maar HBB een avondje missen geen probleem.
Ik mis Lieske gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Praat jezelf nou niet de put in!!![]()
Had van jou een ander standpunt over Verdonk verwacht, eerlijk gezegd...
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is Lieske niet boos op jou. Iemand die zo voor haar door het vuur ging, daar mag ze trots op zijn
![]()
Mennoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik mis Lieske gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En over Verdonk daar ga ik verder niet op in andere topic.
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....![]()
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieënquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BB
dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.
En waarom nou om![]()
![]()
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieën![]()
![]()
sorry maar ik heb geen zakdoekje in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)
ZUCHT .....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Maar ook heel gruwelijk natuurlijk...
Dat hij nog leeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:48 schreef Manu82 het volgende:
die ferry toch,
heeft met z'n lamme kop ajax lopen schreeuwen in een Rotterdamse kroeg
en dat helpt in rotterdam?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
Meer uit lijfsbehoud zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |