Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker allemaal waar, dus dat gaat helemaal goed komen.![]()
Wat een goed programma is het stiekem eigenlijk toch. Het blijft me toch maar mooi vermaken. Ik raak gefrustreerd, boos, verbaasd, moet erom lachen en blijf steevast te lang wakker. Kortom erg verslavend wederom![]()
Zo zie je maar weer. HHB blijkt op alle fronten een verbazingwekkend programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, ben stomverbaasd eigenlijk want ik had dat nooit verwacht, het is inderdaad STIEKEM een goed programma!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou als ik het vergelijk met BB5 heb ik daar veel meer naar gekeken.
Daar wilde ik niks van missen maar HBB een avondje missen geen probleem.
Ik mis Lieske gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Praat jezelf nou niet de put in!!![]()
Had van jou een ander standpunt over Verdonk verwacht, eerlijk gezegd...
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is Lieske niet boos op jou. Iemand die zo voor haar door het vuur ging, daar mag ze trots op zijn
![]()
Mennoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik mis Lieske gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En over Verdonk daar ga ik verder niet op in andere topic.
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Lieske langs Fok kwam.
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb de laatse maand juist BB5 streams maar amper open gehad.....![]()
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieënquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
durft ze niet, ze is btw best weinig in de publiciteit geweest na BB
dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van mij persoonlijk hoeft het niet, voor jou zou ik het wel leuk vinden. Je was zo'n grote fan van haar.
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik keek elke avond naar de streams wou er gewoon niks van missen.
En waarom nou om![]()
![]()
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze meer problemen met haar knieën![]()
![]()
sorry maar ik heb geen zakdoekje in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lijkt me toch handig voor haar als ze binnenkort even wat commercials gaat doen of in de playboy gaat (als het daar al niet te laat voor is)
ZUCHT .....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ach Regenworm... Ik krijg er, eerlijk waar, vochtige ogen van! Wat is de liefde toch mooi!![]()
Maar ook heel gruwelijk natuurlijk...
Dat hij nog leeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:48 schreef Manu82 het volgende:
die ferry toch,
heeft met z'n lamme kop ajax lopen schreeuwen in een Rotterdamse kroeg
en dat helpt in rotterdam?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
Meer uit lijfsbehoud zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft daarna hand in hand gezongen geloof ik
Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
Nog steeds geen e-mail uit Aalsmeer gehad duurt wel erg lang allemaal.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
Skihut zuipen en muziek meer niet of zie ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
Morgen om 11 uur komt er iemand voor de ski hut avond
directie@endemol.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!
Doei Kaat, tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
e-mail adres was maar een grapje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
de fans van viool zijn er ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo slecht vind ik hem nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef Jumparound het volgende:
voor het ambachtelijk slechte fakes topic
wel lekker rustig Viola en Mentale truus zijn weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat verklaart waarom ze nog steeds niet terug is![]()
Hoi Bongetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk als je een klacht hebt dat je beter p.romer@endemol.nl kunt proberen (ervanuitgaande dat Paul ook nog steeds werkt bij het programma)
of maybe h.vandertonnekreek@endemol.nl (maar omdat een naam met "van der" moeilijker te raden is hoe dat in het emailadres staat weet ik dat niet zeker)
Oja, BEW![]()
natuurlijk!
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Dit is volgens mij al de derde keer dat iknaar bong
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst evenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14
Dat moet ook even gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst even [afbeelding] doen
Heb al de hele middag gewacht of misschien de kaboutertjes in actie kwamen. Helaas moet ik er toch echt zelf aan gelovenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ook even gebeuren natuurlijk![]()
Hoi en doeg MissJ. Dit is pas een vluggertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal ik ben meteen weer weg ook.![]()
Wat een moooie titel Manu ik ben vereerd...![]()
(Hai Jump, geef je broer maar een knuffel van....o wacht die kreeg die zondag ook al....zou die daarom hem gesmeerd zijn....?)
Doeggies.
quote:Van: <postmaster@endemol.nl>
Verzonden: dinsdag 7 februari 2006 15:00:04
Aan: mcfc_82@hotmail.com
Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure)
--------------------------------------------------------------------------------
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Directie@endemol.nl
From: Man U <mcfc_82@hotmail.com>
To: directie@endemol.nl
tot vanavond, veel plezier met boodschappen doen en eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en daarna me met het eten bemoeien. Tot vanavond
nog 2 te gaan vanavond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef M-en-A het volgende:
John: "Tante Viool is gebleven geloof ik, moeten we nu nog een koffer pakken, hahaha".
Bonnie: "Ja ik weet het ook niet waar ze blijft".
John: "Straks zijn we nog maar met z'n tweetjes hier, haha".
Dr fans begroetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heeft niemand enig idee waar Viola heen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |