Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
Nog steeds geen e-mail uit Aalsmeer gehad duurt wel erg lang allemaal.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
Skihut zuipen en muziek meer niet of zie ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
Morgen om 11 uur komt er iemand voor de ski hut avond
directie@endemol.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb net al een klacht gestuurd dat mijn aardige mail voor Monique er niet door heen kwam!
Doei Kaat, tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
werkt traag daar ja!
ik gaaaaaaaaat ervandoor, was gezellig!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
e-mail adres was maar een grapje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef Jumparound het volgende:
[afbeelding]
de fans van viool zijn er ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo slecht vind ik hem nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef Jumparound het volgende:
voor het ambachtelijk slechte fakes topic
wel lekker rustig Viola en Mentale truus zijn weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat verklaart waarom ze nog steeds niet terug is![]()
Hoi Bongetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk als je een klacht hebt dat je beter p.romer@endemol.nl kunt proberen (ervanuitgaande dat Paul ook nog steeds werkt bij het programma)
of maybe h.vandertonnekreek@endemol.nl (maar omdat een naam met "van der" moeilijker te raden is hoe dat in het emailadres staat weet ik dat niet zeker)
Oja, BEW![]()
natuurlijk!
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Dit is volgens mij al de derde keer dat iknaar bong
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst evenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, ik kom en ik ga weer, maar nu ben ik er iig tot 17:14
Dat moet ook even gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das langer dan ik iig. Als ik m'n bakkie op heb eerst even [afbeelding] doen
Heb al de hele middag gewacht of misschien de kaboutertjes in actie kwamen. Helaas moet ik er toch echt zelf aan gelovenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat moet ook even gebeuren natuurlijk![]()
Hoi en doeg MissJ. Dit is pas een vluggertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal ik ben meteen weer weg ook.![]()
Wat een moooie titel Manu ik ben vereerd...![]()
(Hai Jump, geef je broer maar een knuffel van....o wacht die kreeg die zondag ook al....zou die daarom hem gesmeerd zijn....?)
Doeggies.
quote:Van: <postmaster@endemol.nl>
Verzonden: dinsdag 7 februari 2006 15:00:04
Aan: mcfc_82@hotmail.com
Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure)
--------------------------------------------------------------------------------
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Directie@endemol.nl
From: Man U <mcfc_82@hotmail.com>
To: directie@endemol.nl
tot vanavond, veel plezier met boodschappen doen en eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en daarna me met het eten bemoeien. Tot vanavond
nog 2 te gaan vanavond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef M-en-A het volgende:
John: "Tante Viool is gebleven geloof ik, moeten we nu nog een koffer pakken, hahaha".
Bonnie: "Ja ik weet het ook niet waar ze blijft".
John: "Straks zijn we nog maar met z'n tweetjes hier, haha".
Dr fans begroetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heeft niemand enig idee waar Viola heen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |