Vandaar ook mijn " " ertussenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
Een coach, tis meer een ramp, die de hele dag staat te lullen, hij zou zo de LPF kunnen gaan leiden die Theo.
Ik heb er zelf ook een.quote:
Waar precies? Hahaquote:
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
Een coach, tis meer een ramp, die de hele dag staat te lullen, hij zou zo de LPF kunnen gaan leiden die Theo.
LPF & D66...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.
Die wil Ferry schrappen, hij vond dat een hoog EO-gehalte hebben. Hij heeft dat met Chiel besproken, hij wil die moord avond.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef regenworm het volgende:
Let op straks voor de bingoavond geschrapt.
Hummie wil wel de Bingoavond.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Zie je, hij wil de bingo weg hebbenTe weinig geld maar wel leuke tv hoor Theo!!!!
Kijk maar in mijn fotoalbum, daar zie je er één, de andere zit op mijn enkelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar precies? Haha![]()
Ik vind dat ze Viola nog ordinairder maken dan ze al is
Lijkt wel een baantjer aflevering "Moord in Hotel BigBother"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wil Ferry schrappen, hij vond dat een hoog EO-gehalte hebben. Hij heeft dat met Chiel besproken, hij wil die moord avond.
Gaat wel goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja gaat wel ok vandaag lieverd![]()
![]()
Met jou?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Lijkt wel een baantjer aflevering "Moord in Hotel BigBother"
Slachtoffer: Viola Holt
Daders: Ferry, John en Mental Theo
Politie: is er niet
Corrupte Hotel Baas: Chiel
Uitsmijter: Bart
De rest dienstmeisjes inclusief die Awick
![]()
Zie je wel, jou staat ie wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoalbum, daar zie je er één, de andere zit op mijn enkel![]()
Er zijn maar weinig mensen die dat bedrag wil betalen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
Wat blaast Theo hoog van de toren zeg...een roulette tafel en dan niet voor geld spelen en 5000 entree betalen
![]()
Yeah Wright!
ja ... of kunnen betalen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die dat bedrag wil betalen.
Mental Theo is... mentalquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
Wat blaast Theo hoog van de toren zeg...een roulette tafel en dan niet voor geld spelen en 5000 entree betalen
![]()
Yeah Wright!
Zoooo nou zeg ... niet te zuinigquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn caps staan in de streamverslagen![]()
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekkenquote:
Hoera!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb je naam er wel bij gezet hoor
![]()
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef newsman het volgende:
Zo, Theo nog steeds aan het lullen ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Maar is dat nodig dan? Ze draven al de hele week.quote:
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik danquote:
Zo hoort het toch ookquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
we rammen er weer lekker door vanavond he ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Ik denk niet erg lang, nja dat is maar goed ook, zoals ik haar vanmorgen hoordequote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Ja wrijf het er nog effe inquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik dan![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
we rammen er weer lekker door vanavond he ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je neemt me in de zeik niet waar![]()
Een muziekzender net zoals MTV en The Box![]()
sorry hoor engelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog effe in![]()
![]()
Ha Odie![]()
Daarom ben ik ook erg benieuwd hoe het deze week gaat lopenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds geen besluiten genomen.
Alleen maar gelul gelul en nogeens gelul.
In de gallery verkoopt ze ze echt daarvoor hoor, maar daar was maar een klein clubje aan het bieden. Daarom bleef het steken op 450quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
Het Talpa publiek koopt Viool der schilderijen niet, die kosten 1500 a 2000 euro![]()
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Mabelle het volgende:
Ferry wordt naar de DBK geroepen ... ik denk dat ze daar zien dat hij zich zit op te vreten![]()
Nee joh?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.
Mischien mag ie nog even met Bart praten over het vertrek, omdat ie het er zo moeilijk mee heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Mabelle het volgende:
Ferry wordt naar de DBK geroepen ... ik denk dat ze daar zien dat hij zich zit op te vreten![]()
Nee inderdaad ... heel goed juist. Blijkbaar merkt verder niemand het op of ze doen er niets mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.
Talpa daar kijkt geen mens naarquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef cuall het volgende:
Theo gaat drammen bij Hummie, hij wil Mappa Mondo veel breder brengen.
Ja dat zei ze ook, geloof ik ook alleen dat toontje weer over "het Talpa publiek"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In de gallery verkoopt ze ze echt daarvoor hoor, maar daar was maar een klein clubje aan het bieden. Daarom bleef het steken op 450![]()
Niet gehoordquote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
Volgens mij heeft Viool Miss Piggy gezien, ze noemde het net![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien mag ie nog even met Bart praten over het vertrek, omdat ie het er zo moeilijk mee heeft.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Theo:"We moeten met Mappa Mondo internationaal gaan, we beginnen in Limburg".
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Theo:"We moeten met Mappa Mondo internationaal gaan, we beginnen in Limburg".
[offtopic]quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?
offtopic de 25equote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[offtopic]
Wanneer is Omloop het Volk?
[/offtopic]
Als jij het weet en het even uit kan leggen, dan weet ik het ook. Was nogal een vaag gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?
Hey MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond![]()
Ik heb alles wat kunnen volgen, heb intens verdriet om Bart's vertrek maar begrijp hem wel. Mental Theo weet ik nog niet, dat is best een slimme gozer. Alleen kan die dit ook? Ik twijfel.
Viola vind hem niets dat gezicht spreekt boekdelen.
Ha MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb alles wat kunnen volgen, heb intens verdriet om Bart's vertrek maar begrijp hem wel. Mental Theo weet ik nog niet, dat is best een slimme gozer. Alleen kan die dit ook? Ik twijfel.
Anita zei dat mensen niet in de gaten hebben, dat ze daar belangenloos voor het Mappa Mondo huis zitten, Viola haakte er op in en zei, ja en niet voor MissPiggy........ of zoietsquote:
Hoi TL en MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
ja hoi
Ik ga even eea bijlezen geloof ik....
Hoi hoi MissJ.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Godver!! wat een klootzak zegquote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi MissJ.![]()
![]()
Ja je hebt gelijk ze denkt lul maar tegen mijn kont, want mijn kop is met vakantie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Wat zegt Theo nu????? Ik vond Bart helemaal niet zo, ben eigenlijk stiekum wel blij dat hij weg is....
Hey TLquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
ja hoi
Ik ga even eea bijlezen geloof ik....
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMFquote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mental Theo kan definitief bij het grof vuil.
Zou Bart geweten hebben dat Theo kwam en het niet zag zitten op met hem te werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Mabelle het volgende:
Woeiiii >.... Theo maakt even ongezouten duidelijk dat hij het niet erg vindt dat Bart weg is ... hij is niet zo onder de indruk van zijn werk![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
hey Lead
ik lees idd dat Bart opeens opstond, wat zei en wegliep het hotel uit. En niemand weet waarom. Lekker vaag idd. Of zou dat met Theo te maken hebben
daar kon die idd zo ongezout doenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMF![]()
Ik kan haar nu ook even niet hebben met dat geslijm hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Mabelle het volgende:
Wat een vies nagemaakt slijmwijf die AnitaBAH!!
Heb je mij niet zien posten. Ik vond hem qua presentatie een verademing in vergelijking met Caroline-sieluge-kindertjes-Tensen, maar zie geen 'leider' in hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMF![]()
Maar praat nog steedsquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Maar praat nog steeds... hij kan het ook zittend
![]()
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptusquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je mij niet zien posten. Ik vond hem qua presentatie een verademing in vergelijking met Caroline-sieluge-kindertjes-Tensen, maar zie geen 'leider' in hem.
Anita pak je koffer en ga lekker naar huis toe.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Anita kan het allemaal niet meer aan, ze zit helemaal vol. Bart weg, hond dood, Theo die zit te drammen....
Wat vind jij eigenlijk niet saai. Jij vind alles saai. Behalve de bingoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mag van mij oprotten het worden weer saaie streams.
Goeie vraag. Who de hell IS Theo eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptus, of is het gewoon een tweede hans advertentie verkoper, geef die gozer nog een spread sheat, kan die ze plannen nog duidelijker maken
![]()
Zanger, presentator. Maar ik geef toe dat die beter bij TV programma's met als doelgroep jongeren kan presenteren dan bij een programma met een iets oudere doelgroep.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptus, of is het gewoon een tweede hans advertentie verkoper, geef die gozer nog een spread sheat, kan die ze plannen nog duidelijker maken
![]()
Laat hem maar lekker de drillsergeant uithangen, hebben we weer een target erbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mag van mij oprotten het worden weer saaie streams.
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij praat echt veel hoor![]()
Bij TMF kon hij ook al niet stilzitten
Ze collega's dachten ook " zo zijn we lekker even van je af "quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingen![]()
Ja hij was toen wel grappigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingen![]()
de hollandse avond en de oud BB5 ers waren ook leukquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk niet saai. Jij vind alles saai. Behalve de bingo![]()
Jij zegt het en ik dacht het eerder vanavond, dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MissJ. het volgende:
16 uur per dag twee weken....dat is niks![]()
Nee Theo maakt vrienden vanavond.
Ik geef hem nog een uur en de bewoners gooien hem eruit, achter Bart aan.
Ik denk dat Bart gehoord had dat theo kwam en daarom vertrokken is.
Theo is niks de nieuwe Henk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker de drillsergeant uithangen, hebben we weer een target erbij.
Ja, vooral de beelden in de uitzending van de BB5-reünie waren erg leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
de hollandse avond en de oud BB5 ers waren ook leuk
in dat soort ongefundeerde programma's komt Theo ook tot zijn recht. In zoiets niet. Opzicht goeie gozer maar idd niet voor HBBquote:
dat was heel erg volgens mij was de regie de weg kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, vooral de beelden in de uitzending van de BB5-reünie waren erg leuk![]()
Ws. wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef robster16 het volgende:
Ik vind die exit van Bart wel heeeeel vreemd.... nu komt er dus weer iemand nieuws in. als ze iemand kunnen vinden. of niet?
Eerder het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat was heel erg volgens mij was de regie de weg kwijt.
Opgerolt blauw A4tjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Theo zit inmiddels met een blauw dirigenten stokje in zijn handen ?,wat het ook mag zijn.
Het wordt steeds moeilijker om iemand te krijgen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef robster16 het volgende:
Ik vind die exit van Bart wel heeeeel vreemd.... nu komt er dus weer iemand nieuws in. als ze iemand kunnen vinden. of niet?
een rolletje papierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Theo zit inmiddels met een blauw dirigenten stokje in zijn handen ?,wat het ook mag zijn.
Die heeft het goed op een rijtje, ze is best alertquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef White_Pearl het volgende:
Wat Bonnie zegt is klinklare waarheid![]()
Ze knapt helemaal op daarzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef robster16 het volgende:
Bonnie ziet er vanavond trouwens erg goed uit, zeker onder bepaalde angles...
Ze zegt niet vaak iets maar let wel op hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heeft het goed op een rijtje, ze is best alert
Probeer eens http://str3.talpa.tv/live3quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef melke het volgende:
Bij mij doen stream 1 en 4 het niet.. Bij jullie?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef melke het volgende:
Ja dat is zeker zo de pers heeft haar helemaal de grond ingetrapt, en dan vormenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog tussen theo en Viola.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Theo beslist uiteindelijk, hij maakt dus duidelijk dat hij behoorlijk de baas is
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo de pers heeft haar helemaal de grond ingetrapt, en dan vormen
wij mensen een beeld, maar het is een toppertje![]()
Hoi Melkequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef melke het volgende:
Via welke site kijk jij?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke
Bij mij doen ze het wel allemaal hoor.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog tussen theo en Viola.
Bonnie is topquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is de chatmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef robster16 het volgende:
Theo: "BLAAAA BLAAAA BLAAAA BLAAAA BLAAAAA!!!!!
Zou Connie Breukhoven onder de bedden liggen, die zie je vast niet met die nightview camera's. Al dat radioactieve spul wat daar in zit neutraliseert die boel vast en zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze knapt helemaal op daarzo.
Ha Melke![]()
Ja! Heeft zijn moeder dat nooit tegen hem gezegd!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef newsman het volgende:
onbeleeft Theo, om met je blauwe A4tje naar mensen te wijzen.
ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef robster16 het volgende:
Theo: "BLAAAA BLAAAA BLAAAA BLAAAA BLAAAAA!!!!!
Viola is na 10 minuten doodmoe en dan moet ze weer een uurtje zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Tenzij ze het te druk krijgt met stijldansles![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
Bonnie heeft echt scherpe opmerkingen!
Trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar mijn bed jongens, denken jullie aan de Stream Verslagen![]()
Tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker Cuall, tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Trusten Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Welterusten Cuallquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Iemand die zo lang moet lullen om een punt te maken, niet nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffff ik word nu wel heel erg moe van Theo, sorry hoor maar jij bent idd geen leider.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
Ik vind hem wel goed. Hij laat in ieder geval niet over zich heen lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand die zo lang moet lullen om een punt te maken, niet nee.
vandaag wel ok thnx for askingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Snaptnix, Pearlie en Bartoli
Hoe is het met je rug Bartoli?
Is ook wel enorm zwaar hoor. Steeds een potje op een andere plek wegzettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
Viola meld even dat styling een hele zware taak is
Hoi Bunnymaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef bunnyma het volgende:
Goedeavond.
Ik val net binnen en zit even te luisteren maar ik vind Theo ook maar wat in de ruimte zwammen.
Bonnie komt ook hier eigenlijk weer het beste uit.
Ik ben reuze benieuwd naar die persoonlijke gesprekken van Theo met de hoteliers.
Man, wat een sukkelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Theo pakt het stevig aan, hij wil iedere dag elke hotelier apart op kantoor en rapport uitbrengen
idd ja , wat een kut wijfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat Viola elk gesprek overneemt.
Maar ze heeft écht... álles... al meegemaakt! Ze heeft zó... véél... ervaring!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat Viola elk gesprek overneemt.
hij probeert die rommelzooi gewoon goed te managen , en dan moet je iedereen als klein kind behandelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Man, wat een sukkel![]()
Misschien kun je 15-jarigen op zon- of skivakantie commanderen, maar niet deze... eh... sterren![]()
Slaap lekker regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier met de lullende Theo het wordt tijd dat de batterijen opraken.
![]()
![]()
Slaap lekker wormpjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De hoteliers weet ik niet, maar ik in ieder geval welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoi Snaptix.
Die hoteliers worden hier toch hardstikke verward van.
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De hoteliers weet ik niet, maar ik in ieder geval wel![]()
Skihut feest kan heel veel mensen trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef bunnyma het volgende:
Dus "open podium " is al weer gecancelled? En daarvoor in de plaats Skihut feest?
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
ik mag die theo wel , hij is goed bezig![]()
![]()
![]()
zie het al voor me een apres ski party met theo. Gasten heleboel jongeren en daar tussen die ouwere hoteliersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feest kan heel veel mensen trekken![]()
Hoi bunnymaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb verbijsterd naar het vertrek van Bart gekeken.
Ik was bang dat hij dwars door de poort zou lopen.
Dat deed die ook bijna.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk niet dat je zo makkelijk door die poort komt hoorquote:
leuk tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zie het al voor me een apres ski party met theo. Gasten heleboel jongeren en daar tussen die ouwere hoteliers![]()
![]()
Niet letterlijk, tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Hij zou nog beter zijn als hij Viool te pakken neemt.
Hij is echt wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)
Hmm... zie ik hier een vrijwillige exit van Viola aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
leuk toch![]()
Laat die Viool nou eindelijk maar es werken.
Jammerquote:
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feest kan heel veel mensen trekken![]()
Doka,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)
Nou nee maar Viool zorgt voor het verkeerde imago.quote:
Als hij een skihut feestgaat houden denk t wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hmm... zie ik hier een vrijwillige exit van Viola aankomen![]()
Fritzi slaap lekker zie je morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ben kapot van al dat geleuter van Theo, wat kan die oeverloos zwammen.
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?
Toedeledokiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Toedeledoki friztiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Trusten Regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niemand echt duidelijk doka...hij las een briefje voor en weg!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef doka het volgende:
[..]
JammerIk kan in de streams niet lezen waarom nou eigenlijk...
Kom maar op met die skihut danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als hij een skihut feestgaat houden denk t wel ja![]()
Slaap lekker Wormpje en tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach jee, alweerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
Komt zometeen vast welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
Truste Friztiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Skihut feesten hoeft niet persee met zangers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?
Newsmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Doka,, Bart is echt weg, hij kon de druk niet meer aan en wilde het liefst naar zijn Oma toe gaan van 91.Dus exit Bartje
![]()
En ze is zó irritant!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze heeft écht... álles... al meegemaakt! Ze heeft zó... véél... ervaring!!!!!![]()
Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik snapte alleen niet die twee briefjes.quote:
Nee, Morwen is een hele goede vriendin van me, ik ben gister onwijs dom geweest, Ik hou zoveel van die schat, maar ja ik ben niet perfect he.quote:
Ik heb een toet, toet, toeter op mijn waterscooter daarmee toet, toet, toeter ik naar jouquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feesten hoeft niet persee met zangers.
In de skihut worden meestal cd gedraaid of 1 groep.
En als hij t goed doet kunnen er veel betalende mensen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |