Slaap lekker wormpjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier met de lullende Theo het wordt tijd dat de batterijen opraken.
![]()
![]()
De hoteliers weet ik niet, maar ik in ieder geval welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoi Snaptix.
Die hoteliers worden hier toch hardstikke verward van.
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De hoteliers weet ik niet, maar ik in ieder geval wel![]()
Skihut feest kan heel veel mensen trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef bunnyma het volgende:
Dus "open podium " is al weer gecancelled? En daarvoor in de plaats Skihut feest?
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
ik mag die theo wel , hij is goed bezig![]()
![]()
![]()
zie het al voor me een apres ski party met theo. Gasten heleboel jongeren en daar tussen die ouwere hoteliersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feest kan heel veel mensen trekken![]()
Hoi bunnymaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb verbijsterd naar het vertrek van Bart gekeken.
Ik was bang dat hij dwars door de poort zou lopen.
Dat deed die ook bijna.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk niet dat je zo makkelijk door die poort komt hoorquote:
leuk tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zie het al voor me een apres ski party met theo. Gasten heleboel jongeren en daar tussen die ouwere hoteliers![]()
![]()
Niet letterlijk, tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Hij zou nog beter zijn als hij Viool te pakken neemt.
Hij is echt wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)
Hmm... zie ik hier een vrijwillige exit van Viola aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
leuk toch![]()
Laat die Viool nou eindelijk maar es werken.
Jammerquote:
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feest kan heel veel mensen trekken![]()
Doka,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zou hij nog terugkomen? Of is hij al terug? (Heb even geen streams aan)
Nou nee maar Viool zorgt voor het verkeerde imago.quote:
Als hij een skihut feestgaat houden denk t wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hmm... zie ik hier een vrijwillige exit van Viola aankomen![]()
Fritzi slaap lekker zie je morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ben kapot van al dat geleuter van Theo, wat kan die oeverloos zwammen.
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?
Toedeledokiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Toedeledoki friztiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Trusten Regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niemand echt duidelijk doka...hij las een briefje voor en weg!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef doka het volgende:
[..]
JammerIk kan in de streams niet lezen waarom nou eigenlijk...
Kom maar op met die skihut danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als hij een skihut feestgaat houden denk t wel ja![]()
Slaap lekker Wormpje en tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach jee, alweerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
Komt zometeen vast welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
Truste Friztiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef frizti het volgende:
Ik ga naar bed.
[afbeelding]
Skihut feesten hoeft niet persee met zangers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is het weer niet een loze kreet. Heeft hij alle zangers en heeft hij betalende toeschouwers of mogen deze week zijn vriendjes komen?
Newsmanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Doka,, Bart is echt weg, hij kon de druk niet meer aan en wilde het liefst naar zijn Oma toe gaan van 91.Dus exit Bartje
![]()
En ze is zó irritant!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze heeft écht... álles... al meegemaakt! Ze heeft zó... véél... ervaring!!!!!![]()
Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik snapte alleen niet die twee briefjes.quote:
Nee, Morwen is een hele goede vriendin van me, ik ben gister onwijs dom geweest, Ik hou zoveel van die schat, maar ja ik ben niet perfect he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |