Iemand die zo lang moet lullen om een punt te maken, niet nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef newsman het volgende:
ppfffffffffffff ik word nu wel heel erg moe van Theo, sorry hoor maar jij bent idd geen leider.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar mijn bed jongens, denken jullie aan de Stream Verslagen![]()
Tot morgen![]()
![]()
Ik vind hem wel goed. Hij laat in ieder geval niet over zich heen lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand die zo lang moet lullen om een punt te maken, niet nee.
vandaag wel ok thnx for askingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Snaptnix, Pearlie en Bartoli
Hoe is het met je rug Bartoli?
Is ook wel enorm zwaar hoor. Steeds een potje op een andere plek wegzettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
Viola meld even dat styling een hele zware taak is
Hoi Bunnymaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef bunnyma het volgende:
Goedeavond.
Ik val net binnen en zit even te luisteren maar ik vind Theo ook maar wat in de ruimte zwammen.
Bonnie komt ook hier eigenlijk weer het beste uit.
Ik ben reuze benieuwd naar die persoonlijke gesprekken van Theo met de hoteliers.
Man, wat een sukkelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
Theo pakt het stevig aan, hij wil iedere dag elke hotelier apart op kantoor en rapport uitbrengen
idd ja , wat een kut wijfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat Viola elk gesprek overneemt.
Maar ze heeft écht... álles... al meegemaakt! Ze heeft zó... véél... ervaring!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef bunnyma het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat Viola elk gesprek overneemt.
hij probeert die rommelzooi gewoon goed te managen , en dan moet je iedereen als klein kind behandelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Man, wat een sukkel![]()
Misschien kun je 15-jarigen op zon- of skivakantie commanderen, maar niet deze... eh... sterren![]()
Slaap lekker regenwormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier met de lullende Theo het wordt tijd dat de batterijen opraken.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |