Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef newsman het volgende:
Zo, Theo nog steeds aan het lullen ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Maar is dat nodig dan? Ze draven al de hele week.quote:
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik danquote:
Zo hoort het toch ookquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
we rammen er weer lekker door vanavond he ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Ik denk niet erg lang, nja dat is maar goed ook, zoals ik haar vanmorgen hoordequote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Ja wrijf het er nog effe inquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |