Vandaar ook mijn " " ertussenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
Een coach, tis meer een ramp, die de hele dag staat te lullen, hij zou zo de LPF kunnen gaan leiden die Theo.
Ik heb er zelf ook een.quote:
Waar precies? Hahaquote:
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
Een coach, tis meer een ramp, die de hele dag staat te lullen, hij zou zo de LPF kunnen gaan leiden die Theo.
LPF & D66...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Theo en Joost lijkt me wel een leuke combinatie.
Die wil Ferry schrappen, hij vond dat een hoog EO-gehalte hebben. Hij heeft dat met Chiel besproken, hij wil die moord avond.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef regenworm het volgende:
Let op straks voor de bingoavond geschrapt.
Hummie wil wel de Bingoavond.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Zie je, hij wil de bingo weg hebbenTe weinig geld maar wel leuke tv hoor Theo!!!!
Kijk maar in mijn fotoalbum, daar zie je er één, de andere zit op mijn enkelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar precies? Haha![]()
Ik vind dat ze Viola nog ordinairder maken dan ze al is
Lijkt wel een baantjer aflevering "Moord in Hotel BigBother"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wil Ferry schrappen, hij vond dat een hoog EO-gehalte hebben. Hij heeft dat met Chiel besproken, hij wil die moord avond.
Gaat wel goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja gaat wel ok vandaag lieverd![]()
![]()
Met jou?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Lijkt wel een baantjer aflevering "Moord in Hotel BigBother"
Slachtoffer: Viola Holt
Daders: Ferry, John en Mental Theo
Politie: is er niet
Corrupte Hotel Baas: Chiel
Uitsmijter: Bart
De rest dienstmeisjes inclusief die Awick
![]()
Zie je wel, jou staat ie wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoalbum, daar zie je er één, de andere zit op mijn enkel![]()
Er zijn maar weinig mensen die dat bedrag wil betalen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
Wat blaast Theo hoog van de toren zeg...een roulette tafel en dan niet voor geld spelen en 5000 entree betalen
![]()
Yeah Wright!
ja ... of kunnen betalen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die dat bedrag wil betalen.
Mental Theo is... mentalquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
Wat blaast Theo hoog van de toren zeg...een roulette tafel en dan niet voor geld spelen en 5000 entree betalen
![]()
Yeah Wright!
Zoooo nou zeg ... niet te zuinigquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn caps staan in de streamverslagen![]()
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekkenquote:
Hoera!!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb je naam er wel bij gezet hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |