Slaap lekker deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Maar eerst nog even koppensnellen...
Eensch!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wegstampen was om zichzelf een houding te geven, anders was de hele goegemeente gaan roepen: Hé Bart, wat doe je nou, niet weggaan, etc.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij mag zich wel eens gaan scheren![]()
trusstquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins!![]()
![]()
Maar eerst nog even koppensnellen...
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij denkt meer aan Bart dan aan Theo.
Nee nu hebben we Theo die blijft de hele nacht praten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Wie houdt nu de verslagen ed op de pc bij? Heb Bart vaak vervloekt, maar nu is er in de nacht zelfs geen geram op het toetsenbord meer te horen...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Mabelle het volgende:
Kan Theo ook uit ??? Wie heeft de afstandbediening![]()
Ja, ik denk ook dat ik dat ga missenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Wie houdt nu de verslagen ed op de pc bij? Heb Bart vaak vervloekt, maar nu is er in de nacht zelfs geen geram op het toetsenbord meer te horen...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee nu hebben we Theo die blijft de hele nacht praten.![]()
Pfttquote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Tegen zichzelfquote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen last van slapeloosheidquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
Dat zou ik doen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe dan maar stilte
![]()
Geloof dat ik het nu helemaal uit m'n kop laat om ooit aan zoiets als BB mee te doen, of ik laat hier eerst een AB achter om me op mute te zetten![]()
Hij neemt nu de machtspostie in typisch mannentrekje lolllquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom gaat Mental Ouwehoer niet even ZITTEN?
Ik wist dat ie met zoiets zou komenquote:
klopt helemaal dat is het BB concept.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
John geeft aan dat hij het gevoel heeft dat Talpa er opuit is om ze te laten stressen. Ze worden door Hummie tegen gewerkt. Volgens hem voor leuke tv. Ook de anderen ervaren dat![]()
Hummie![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
Theo: Waar ligt onze kracht?
Regenworm: De Postbank
Helemaal Viool haar dingquote:
Hij heeft aambeien, van de zetpillen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom gaat Mental Ouwehoer niet even ZITTEN?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Wauw wat zijn de streams helder.
Viola in een skipakquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Helemaal Viool haar ding... dit wordt de week van de ordi feesten
![]()
Ja... een roze met beenwarmersquote:
yep, op d'r andere arm staat er ook 1quote:
Alle varkens hebben een tatoeage.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |