Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef newsman het volgende:
Zo, Theo nog steeds aan het lullen ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Maar is dat nodig dan? Ze draven al de hele week.quote:
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik danquote:
Zo hoort het toch ookquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
we rammen er weer lekker door vanavond he ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als we morgenochtende de streams aanzetten issie waarschijnlijk nog steeds aan het lullen. "Waar denk jij heen te gaan.. Naar bed? Nee zitten en luisteren"
Ik denk niet erg lang, nja dat is maar goed ook, zoals ik haar vanmorgen hoordequote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen op zich. Hoe lang gaat Viola dit trekken![]()
Ja wrijf het er nog effe inquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal wel een verschil zijn in generatie. Zijn Happy Hardcore muziek van 10 jaar terug was ook wel OK vond ik dan![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
we rammen er weer lekker door vanavond he ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je neemt me in de zeik niet waar![]()
Een muziekzender net zoals MTV en The Box![]()
sorry hoor engelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog effe in![]()
![]()
Ha Odie![]()
Daarom ben ik ook erg benieuwd hoe het deze week gaat lopenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds geen besluiten genomen.
Alleen maar gelul gelul en nogeens gelul.
In de gallery verkoopt ze ze echt daarvoor hoor, maar daar was maar een klein clubje aan het bieden. Daarom bleef het steken op 450quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
Het Talpa publiek koopt Viool der schilderijen niet, die kosten 1500 a 2000 euro![]()
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Mabelle het volgende:
Ferry wordt naar de DBK geroepen ... ik denk dat ze daar zien dat hij zich zit op te vreten![]()
Nee joh?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.
Mischien mag ie nog even met Bart praten over het vertrek, omdat ie het er zo moeilijk mee heeft.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Mabelle het volgende:
Ferry wordt naar de DBK geroepen ... ik denk dat ze daar zien dat hij zich zit op te vreten![]()
Nee inderdaad ... heel goed juist. Blijkbaar merkt verder niemand het op of ze doen er niets mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het niet slecht dat hij naar de DBK is geroepen.
Talpa daar kijkt geen mens naarquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef cuall het volgende:
Theo gaat drammen bij Hummie, hij wil Mappa Mondo veel breder brengen.
Ja dat zei ze ook, geloof ik ook alleen dat toontje weer over "het Talpa publiek"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In de gallery verkoopt ze ze echt daarvoor hoor, maar daar was maar een klein clubje aan het bieden. Daarom bleef het steken op 450![]()
Niet gehoordquote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef cuall het volgende:
Volgens mij heeft Viool Miss Piggy gezien, ze noemde het net![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien mag ie nog even met Bart praten over het vertrek, omdat ie het er zo moeilijk mee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |