Zanger, presentator. Maar ik geef toe dat die beter bij TV programma's met als doelgroep jongeren kan presenteren dan bij een programma met een iets oudere doelgroep.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptus, of is het gewoon een tweede hans advertentie verkoper, geef die gozer nog een spread sheat, kan die ze plannen nog duidelijker maken
![]()
Laat hem maar lekker de drillsergeant uithangen, hebben we weer een target erbij.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mag van mij oprotten het worden weer saaie streams.
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij praat echt veel hoor![]()
Bij TMF kon hij ook al niet stilzitten
Ze collega's dachten ook " zo zijn we lekker even van je af "quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingen![]()
Ja hij was toen wel grappigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom denk je dat die Mental Theo on the road presenteerde en van die dingen![]()
de hollandse avond en de oud BB5 ers waren ook leukquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk niet saai. Jij vind alles saai. Behalve de bingo![]()
Jij zegt het en ik dacht het eerder vanavond, dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MissJ. het volgende:
16 uur per dag twee weken....dat is niks![]()
Nee Theo maakt vrienden vanavond.
Ik geef hem nog een uur en de bewoners gooien hem eruit, achter Bart aan.
Ik denk dat Bart gehoord had dat theo kwam en daarom vertrokken is.
Theo is niks de nieuwe Henk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker de drillsergeant uithangen, hebben we weer een target erbij.
Ja, vooral de beelden in de uitzending van de BB5-reünie waren erg leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
de hollandse avond en de oud BB5 ers waren ook leuk
in dat soort ongefundeerde programma's komt Theo ook tot zijn recht. In zoiets niet. Opzicht goeie gozer maar idd niet voor HBBquote:
dat was heel erg volgens mij was de regie de weg kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, vooral de beelden in de uitzending van de BB5-reünie waren erg leuk![]()
Ws. wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef robster16 het volgende:
Ik vind die exit van Bart wel heeeeel vreemd.... nu komt er dus weer iemand nieuws in. als ze iemand kunnen vinden. of niet?
Eerder het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat was heel erg volgens mij was de regie de weg kwijt.
Opgerolt blauw A4tjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Theo zit inmiddels met een blauw dirigenten stokje in zijn handen ?,wat het ook mag zijn.
Het wordt steeds moeilijker om iemand te krijgen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef robster16 het volgende:
Ik vind die exit van Bart wel heeeeel vreemd.... nu komt er dus weer iemand nieuws in. als ze iemand kunnen vinden. of niet?
een rolletje papierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Theo zit inmiddels met een blauw dirigenten stokje in zijn handen ?,wat het ook mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |