quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Theo:"We moeten met Mappa Mondo internationaal gaan, we beginnen in Limburg".
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef newsman het volgende:
Theo:"We moeten met Mappa Mondo internationaal gaan, we beginnen in Limburg".
[offtopic]quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?
offtopic de 25equote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[offtopic]
Wanneer is Omloop het Volk?
[/offtopic]
Als jij het weet en het even uit kan leggen, dan weet ik het ook. Was nogal een vaag gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom is Bart er vandoor eigenlijk ?
Hey MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond![]()
Ik heb alles wat kunnen volgen, heb intens verdriet om Bart's vertrek maar begrijp hem wel. Mental Theo weet ik nog niet, dat is best een slimme gozer. Alleen kan die dit ook? Ik twijfel.
Viola vind hem niets dat gezicht spreekt boekdelen.
Ha MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb alles wat kunnen volgen, heb intens verdriet om Bart's vertrek maar begrijp hem wel. Mental Theo weet ik nog niet, dat is best een slimme gozer. Alleen kan die dit ook? Ik twijfel.
Anita zei dat mensen niet in de gaten hebben, dat ze daar belangenloos voor het Mappa Mondo huis zitten, Viola haakte er op in en zei, ja en niet voor MissPiggy........ of zoietsquote:
Hoi TL en MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
ja hoi
Ik ga even eea bijlezen geloof ik....
Hoi hoi MissJ.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
Godver!! wat een klootzak zegquote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi MissJ.![]()
![]()
Ja je hebt gelijk ze denkt lul maar tegen mijn kont, want mijn kop is met vakantie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Wat zegt Theo nu????? Ik vond Bart helemaal niet zo, ben eigenlijk stiekum wel blij dat hij weg is....
Hey TLquote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
ja hoi
Ik ga even eea bijlezen geloof ik....
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMFquote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mental Theo kan definitief bij het grof vuil.
Zou Bart geweten hebben dat Theo kwam en het niet zag zitten op met hem te werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Mabelle het volgende:
Woeiiii >.... Theo maakt even ongezouten duidelijk dat hij het niet erg vindt dat Bart weg is ... hij is niet zo onder de indruk van zijn werk![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
hey Lead
ik lees idd dat Bart opeens opstond, wat zei en wegliep het hotel uit. En niemand weet waarom. Lekker vaag idd. Of zou dat met Theo te maken hebben
daar kon die idd zo ongezout doenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMF![]()
Ik kan haar nu ook even niet hebben met dat geslijm hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Mabelle het volgende:
Wat een vies nagemaakt slijmwijf die AnitaBAH!!
Heb je mij niet zien posten. Ik vond hem qua presentatie een verademing in vergelijking met Caroline-sieluge-kindertjes-Tensen, maar zie geen 'leider' in hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar ik hoorde net dat die zo goed was bij TMF![]()
Maar praat nog steedsquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Maar praat nog steeds... hij kan het ook zittend
![]()
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptusquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je mij niet zien posten. Ik vond hem qua presentatie een verademing in vergelijking met Caroline-sieluge-kindertjes-Tensen, maar zie geen 'leider' in hem.
Anita pak je koffer en ga lekker naar huis toe.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Anita kan het allemaal niet meer aan, ze zit helemaal vol. Bart weg, hond dood, Theo die zit te drammen....
Wat vind jij eigenlijk niet saai. Jij vind alles saai. Behalve de bingoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mag van mij oprotten het worden weer saaie streams.
Goeie vraag. Who de hell IS Theo eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar wie is Mental Theo eigenlijk, is dat een menthol snoepje van eucalyptus, of is het gewoon een tweede hans advertentie verkoper, geef die gozer nog een spread sheat, kan die ze plannen nog duidelijker maken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |